Rikokset ja onnettomuudet
27.9.2024 klo 13.24
Ilmajoen entinen kunnanjohtaja sai jälleen syytteen törkeästä rattijuopumuksesta – Takana useita käryjä.
Mikä kumma siinä on ku kännipäis pitää ajaa.
EX-Kunnanjohtaja
12
519
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ilmajoki saa taas julkisuutta!
- Anonyymi
Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta?
- Anonyymi
Hieno mies, piti kuntalaisten puolta.
- Anonyymi
Tuttu näky Minimanin alkossa
- Anonyymi
Tuttu myös minnesotan interiööreissä
- Anonyymi
Pianhan se pääsee kunnalle takaisin töihin, yhdyskuntapalvelun muodossa. Vanhusten ulkoiluttajia tarvitaan ja pieniä palveluksia tekemään heille. Esim. kauppa-asioiden hoitoa. Hidastahan se on polkupyörällä mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Miehet on miehiä
- Anonyymi
Onko persut ajamassa Seppoa takaisin kunnanjohtajaksi?
- Anonyymi
Seppo teki kepposen ja sitä rataa. Ei se osaa lopettaa ennen kuin se tappaa jonkun liikenteessä humalassa. Maineensa juonut ja jatko on laitapuolla kulku.
- Anonyymi
Pahasti sairas mies, sääliksi käy. Perheenkin puolesta.
- Anonyymi
Onko pyörinyt Härmän häjyssä missä istui terassilla umpitunnelissa muutama vuosi sitten.Sebbo.Kuokka.rautanaula.
Volvo ja kossu.Oikeusistunto alkaa pian Kokkolassa.Jo kolmas rattijuoppous- Anonyymi
Älkää antako enää zepolle päihdyttäviä aineita ja rautanauloja pliiiiiisss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569