Komeita eläimiä, ja lisäksi symboliikkaa kaupungin päättäjistä.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei tarvita enää lisää sarvia eikä kuonoja.
Eläinpuisto tekee ihan komeasti konkurssin ja tyhjenee täysin.- Anonyymi
Ei tyhjene.
Ähtäri brändi laajenee, koostuu ja voimistuu
- Anonyymi
Laitetaan ne kaupungin päätöksiä tehneet sinne pandataloon pitämään esityksiä siitä, miten kaikki meni tässä panda-asiassa ja missä epäonnistuttiin. Jonakin päivänä, esim. 1 päivä/viikko aina uusi esiintyjä ja aihe, pääsymaksua vastaan. Nekin lipputulot ovat varmasti tarpeen, itse ainakin ostaisin ihan kannatuksen vuoksi.
- Anonyymi
Pienimies voi kuskata koppalakki päässään taksilla asiakkaita katsomaan näe ja koe ”Ähtärin päättäjät Zoossa” tapahtumaan. Niitä saa myös ruokkia!
- Anonyymi
Kepulaisia kravaattisonneja pitäisi laittaa näytille. Olisi kyllä hyvä vetonaula tulla kauempaakin.
- Anonyymi
ap. peppupaviaanit sopis paremmin siihen hommaan.
- Anonyymi
Siellähän töissä töitä vieroksuvat loiset suojatyöpaikkalaiset .Rikolliset
- Anonyymi
Sarjavalittajallenne töitä! T. savosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491278Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151008- 93967
- 77673
- 37668
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23427
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413