Uusin Apinoiden planeetta -leffa

Onko kukaan käynyt leffateatterissa katsomassa sitä? Kiinnostaisi kuulla onko hyvä..?

29

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tjaa, katsottava. Ei mitenkään sykähdyttävä

• Vai niin. Onhan se saaga aika mittava. Kyllä varmaankin pitänee katsoa kunhan tulee katsottavaksi suoratoistoon.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Vai niin. Onhan se saaga aika mittava. Kyllä varmaankin pitänee katsoa kunhan tulee katsottavaksi suoratoistoon.

Näkyy ainakin Disney-kanavalla jo nyt. Ihan katsottava oli, ei mitenkään ikimuistoinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Näkyy ainakin Disney-kanavalla jo nyt. Ihan katsottava oli, ei mitenkään ikimuistoinen.

Vai niin. Tiedätkö paljonko tuo Disney kanava maksaa? Voisin tilata ihan siksi kun kiinnostaa tuo elokuva.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Vai niin. Tiedätkö paljonko tuo Disney kanava maksaa? Voisin tilata ihan siksi kun kiinnostaa tuo elokuva.

Disney+ -tilaus maksaa 10,99 € kuukaudessa tai 109,90 € vuodessa.
        Jotain höpinää sivuillaan Premium-paketista, jonka hinta nousee 17.10. alkaen 139,90€/v tasolle. Ei selkeää hinnastoa sivulla ainakaan helposti löydettävissä.

https://www.disney.fi/

• Pikku-pirpana
        randombypasser kirjoitti:

Disney -tilaus maksaa 10,99 € kuukaudessa tai 109,90 € vuodessa.
        Jotain höpinää sivuillaan Premium-paketista, jonka hinta nousee 17.10. alkaen 139,90€/v tasolle. Ei selkeää hinnastoa sivulla ainakaan helposti löydettävissä.

https://www.disney.fi/

Thanks bro. Onhan noilla tarjontaa.. pitää oikeasti miettiä josko tuon ottaisi.

Thanks bro. Onhan noilla tarjontaa.. pitää oikeasti miettiä josko tuon ottaisi.

Käyn itelläkin välillä mielessä, mutta mutta... Eikä olis hinnaltaankaan paha, mutta mutta... Mä oon niin laiska, että mulle riittää kun napsautta kaukosta tösön päälle ja snooppa sieltä jonkin dokkarintapaisen, niin se on sopivaa taustahälinää eikä tartte keskittyä, ellei ole kiinnostava aihe. Menis mun dollarit kyllä hukkaan tilauspalveluiden kanssa 😂

• randombypasser kirjoitti:

Käyn itelläkin välillä mielessä, mutta mutta... Eikä olis hinnaltaankaan paha, mutta mutta... Mä oon niin laiska, että mulle riittää kun napsautta kaukosta tösön päälle ja snooppa sieltä jonkin dokkarintapaisen, niin se on sopivaa taustahälinää eikä tartte keskittyä, ellei ole kiinnostava aihe. Menis mun dollarit kyllä hukkaan tilauspalveluiden kanssa 😂

No.. mulla ku ei ole töllöä, niin tietsikalta kattoisin. Tänään löhösin ekaa kertaa uudella sohvallani ja katoin läppäriltä leffan. Oli kiva kun sai natustaa raksuja samalla. Sängyssä moista en tekisi.

Mutta onhan tuolla Disneyllä paljon sellaista mistä tykkäisin.

No.. mulla ku ei ole töllöä, niin tietsikalta kattoisin. Tänään löhösin ekaa kertaa uudella sohvallani ja katoin läppäriltä leffan. Oli kiva kun sai natustaa raksuja samalla. Sängyssä moista en tekisi.

Juu, muistissa on sun telkkarittomuus. Eikä sieltä nyt ihmeesti mitään kivaa tulekaan, mutta kun olen liian laiska katselemaan mitään netsastakaan 😂

Juu, muistissa on sun telkkarittomuus. Eikä sieltä nyt ihmeesti mitään kivaa tulekaan, mutta kun olen liian laiska katselemaan mitään netsastakaan 😂

Mä katoin Dyynin ekan osan äskön ja taidan kohta aloittaa tokan osankin. Tosin väsyttää sen verran, et suattaapi jäädä toiseen päivään.
        En tiijä. Ehkä mun pitäisi se töllö hommata. Jääs nähtäväksi viitinkö.

Mä katoin Dyynin ekan osan äskön ja taidan kohta aloittaa tokan osankin. Tosin väsyttää sen verran, et suattaapi jäädä toiseen päivään.
        En tiijä. Ehkä mun pitäisi se töllö hommata. Jääs nähtäväksi viitinkö.

Ai näkyykö se kakkonenkin jo jostain? No kehveli. Ykkönen oli melko hyvä, noin pariin kertaan tms. katottuna, kiitettävän uskollinen kirjoille ja hyvin ohjattu.

Ai näkyykö se kakkonenkin jo jostain? No kehveli. Ykkönen oli melko hyvä, noin pariin kertaan tms. katottuna, kiitettävän uskollinen kirjoille ja hyvin ohjattu.

Juu .. taitaa kakkonen olla Viaplayn ohjelmistossa.. tai jossakin näin siitä maininnan..

Noh.. ehkä kaivan jotakin herkkua ja katson sen ..

Kirjoja en ole lukenut, mutta nyt kyllä kiinnostuin tarinasta.

Juu .. taitaa kakkonen olla Viaplayn ohjelmistossa.. tai jossakin näin siitä maininnan..

Noh.. ehkä kaivan jotakin herkkua ja katson sen ..

Kirjoja en ole lukenut, mutta nyt kyllä kiinnostuin tarinasta.

No sitten se on jouluksi telkussakin ja minä old timer saan myös katsoa sen 😂

Voisi kannattaa lukea, tarina on hyvin kiihkeätempoinen kirjoissakin. Ja menee huomattavasti syvemmälle taustoihin ja hahmoihin, vaikka se ykkönen olikin varsin hyvä leffaversio kirjasta.

No sitten se on jouluksi telkussakin ja minä old timer saan myös katsoa sen 😂

Voisi kannattaa lukea, tarina on hyvin kiihkeätempoinen kirjoissakin. Ja menee huomattavasti syvemmälle taustoihin ja hahmoihin, vaikka se ykkönen olikin varsin hyvä leffaversio kirjasta.

Kyllähän kirja on aina parempi kuin leffa. Paras olisi lukea kirja ensin ja sit vasta katsoa leffa. Mutta aina ei saa mitä haluaa.

Kyllähän kirja on aina parempi kuin leffa. Paras olisi lukea kirja ensin ja sit vasta katsoa leffa. Mutta aina ei saa mitä haluaa.

Voipa ne kirjat lukea jälkikäteenkin, tarina syvenee ja leffojen ansiosta hahmoille on kasvot valmiina, ei tartte mielikuvitella niitä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hommaa ihmeessä niin voit katsoa Frozenin joka päivä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tässä on oltu kuukauden verran ilman telkkaria. Hävitin jo toisen kerran, kun ei vain tule enää seurattua jonkun harvan dokkarin takia, mitkä kaikki löytyy juutuupista. Edellinen tauko kesti puolisen vuotta mutta nyt tuli pysyväistauko. Vaikka se oli viimeaikoina muuten vain taustalla päällä, niin siitä huolimatta nykyään olen iltaväsyneempi ja taas aamuvarhaisella pirteämpi. Luulisi, että tämän laitteen valohohde pitäisi vielä paremmin hereillä kuin telkkari mutta ei. Mielelläni luovuin, eikä tule takaisin. Tuon tilalle tuli (muovinen) bonsai, minkä lehtiä ei kannata ruveta saksimaan. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Hommaa ihmeessä niin voit katsoa Frozenin joka päivä.

Miksi? Oi miksi katsoisin sen? Olen jo nähnyt sen ja ei se ollut NIIN hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä on oltu kuukauden verran ilman telkkaria. Hävitin jo toisen kerran, kun ei vain tule enää seurattua jonkun harvan dokkarin takia, mitkä kaikki löytyy juutuupista. Edellinen tauko kesti puolisen vuotta mutta nyt tuli pysyväistauko. Vaikka se oli viimeaikoina muuten vain taustalla päällä, niin siitä huolimatta nykyään olen iltaväsyneempi ja taas aamuvarhaisella pirteämpi. Luulisi, että tämän laitteen valohohde pitäisi vielä paremmin hereillä kuin telkkari mutta ei. Mielelläni luovuin, eikä tule takaisin. Tuon tilalle tuli (muovinen) bonsai, minkä lehtiä ei kannata ruveta saksimaan. - cu-

Mistäs moinen? Se, ettei seuraa töllöä, on harvalle kuitenkaan syy luopua siitä.
        Kyllähän töllö on sellainen kapistus, että se syö suuren osan ihmisen elämästä.

Olen itse huomannut, että nyt kun olen ollut kohta neljä vuotta ilman televisiota, tulee tehtyä enemmän muita mielekkäitä asioita.

Tosin kun menen vieraisille, niin kyllä se töllö hypnotisoi minua aikalailla. Sitä jää vaan tuijottamaan.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mistäs moinen? Se, ettei seuraa töllöä, on harvalle kuitenkaan syy luopua siitä.
        Kyllähän töllö on sellainen kapistus, että se syö suuren osan ihmisen elämästä.

Olen itse huomannut, että nyt kun olen ollut kohta neljä vuotta ilman televisiota, tulee tehtyä enemmän muita mielekkäitä asioita.

Tosin kun menen vieraisille, niin kyllä se töllö hypnotisoi minua aikalailla. Sitä jää vaan tuijottamaan.

Jos en halua käyttää jotain käyttöesinettä, niin periaatteessa haluan siitä eroon, vaikka se ei tiellä olisikaan. Sen läsnäolo vain häiritsee. Onhan tuolla ollut passivoiva vaikutus varsinkin, jos sitä vain seuraa vailla tiettyä mielenkiintoa. Tutun luona se telkkari on sinänsä ok, jos ei jaksa kaikenaikaa hölöttää sitäsuntätä. Harkitsin radiota mutta se olisi jo vanhan kääkän merkki joten ei. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Jos en halua käyttää jotain käyttöesinettä, niin periaatteessa haluan siitä eroon, vaikka se ei tiellä olisikaan. Sen läsnäolo vain häiritsee. Onhan tuolla ollut passivoiva vaikutus varsinkin, jos sitä vain seuraa vailla tiettyä mielenkiintoa. Tutun luona se telkkari on sinänsä ok, jos ei jaksa kaikenaikaa hölöttää sitäsuntätä. Harkitsin radiota mutta se olisi jo vanhan kääkän merkki joten ei. - cu-

Jaa? Vai että vanha kääkkä?!? Eikös me sinkkulalaiset olla jo vanhoja kääkkiä kaikki.

Hmm.. minä tosiaan harkitsen sen television ostamista. Ihan siksi kun pujis tulee käymään voidaan katsoa yhdessä sitä. Ja rehellisesti.. ehkä se töllö olisi sellainen ajantappoase. Minulla on joitakin pahoja tapoja viettää aikaani ja jos sen töllön avulla pääsisin niistä eroon..
        Niin.. toiveajattelua. Itseni huijaamistahan se on...

• Anonyymi

Katsojille tarjotiin banaania koko esityksen ajan...

• Anonyymi

Mä en pysty katsomaan ollenkaan noita Apinoiden planeetta-elokuvia. Ahdistava aihe ja takuulla sitä nykyajan CGI-suttua. Alkuperäisen 1968 tehdyn voisin vielä katsoa. Ensimmäisen remake:n pystyin vielä jotenkin katsomaan, jatko-osia en. No ehkä puoli tuntia alusta ja sitten riitti.

• Harvakseltaan olen niitä katsonut, mutta luin että koko sarja olisi katsottavissa Disney+ kanavalla. Olisi mukavaa katsoa kaikki kymmenen leffaa tarinallisessa järjestyksessä. Se poikkeaa kronologisesta jonnin verran.

• Anonyymi

Trebrö Todgr pöo kpli k'mm' eöpliva---

• Anonyymi

Naisten planeetta... sdiinä hyvä elokuvaidea, tai hämähäkkien planeetta.

• No juu. Naisten planeetta kuulostaa kauhuelokuvalta ja hämähäkkien planeetta dokumentilta. Tiesitkö että lähes koko ajan sinullakin on hämähäkkieläin metrin säteellä..?

• Anonyymi

Onko palsta virtuaalinen Apinoiden Planeetta?

• Jaa-a... tuon kun tietäisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      170
      9991
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3305
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3061
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2784
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2149
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2103
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1581
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1316
    Aihe