Palestiina maan rakoon

Anonyymi-ap

PaIestiinan terroristit lyödään maan rakoon.

Hyvä!

KTS seuraa.

129

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Israelilla on Jumalan tuki.

Luvatun maan alueet tulee valloittaa kuten luvattu on.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi

Sitten kun luvatun maan alueet on Israelin hallussa, Jeesus tulee takaisin maan päälle ja tänne perustetaan tuhatvuotinen rauhanvaltakunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun luvatun maan alueet on Israelin hallussa, Jeesus tulee takaisin maan päälle ja tänne perustetaan tuhatvuotinen rauhanvaltakunta.

Onko tuo se hetki jolloin käännytätte eli pakotatte nuo juutalaiset kristityiksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo se hetki jolloin käännytätte eli pakotatte nuo juutalaiset kristityiksi ?

Nämä taistelut ovat Israelin taisteluja, Israel huomaa aikanaan itse, että Jeesus, jonka he lävistivät on messias.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt puhu paskaa....

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Älä nyt puhu paskaa....

Taisit unohtaa olevasi kristillisellä foorumilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin taisi aloittajakin unohtaa.

• Mutta juurihan täällä on monta kertaa hihhulit todistaneet että eivät israelilaiset ketään mistään karkoita. Ja nyt kaivetaan esiin vanha testamentti jossa moiseen kehoitetaan. Mihin uhohtui taas se uusi liitto? Tuo vanha puoli kun ei kuulemma ollenkaan ole voimassa sen jälkeen kun jeesus kävi piipahtamassa....

• Anonyymi

Älä nyt puhu paskaa....

Olipa ”asiallista kommentointia”.. eli Itsehän sellaista kirjoitit

• Anonyymi

Älä nyt puhu paskaa....

Joskus aiemmin täällä ei saanut kirjoittaa noita rumia, suosimianne ulostesanoja, vaan ne menivät automaattisesti osittain piiloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen päästäksemme meidän on tehtävä ratkaisuja joilla siivotaan Palestiina. Libanonin puhdistus on myös välttämätön toimenpide.
        Harris ja Biden tukevat tätä, länsimaat tukevat tätä.
        Lopullinen ratkaisu tuo tuhannen vuoden rauhan.

Suomi tukee Israelia. Shalom.
        Palestiinalaiset kätyreineen tuhotaan. Se on velvollisuutemme. Shalom.

Valtonen ja Stubb ovat oikealla asialla. Kun arabit saadaan tuhottua niin rauha koittaa.
        Olemme rauhan asialla. Kirkon lähetysseura tukee meitä jotenki kukaan ei saa arvostella Israelin toimia.

• En tiedä missä ollut jumala kun heillä menut 6 mil europasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kristityt unohtava, että on ilmestyskirjakin Raamatussa, kun ensimmäisiksi itseään luulleet tulevatkin viimmeisiksi.

• Anonyymi

No mites se viides käsky: Älä tapa? Tällä tappamisella on Jumalan siunaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tuhatvuotista valtakuntaahan se Hitlerkin rakenteli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mites se viides käsky: Älä tapa? Tällä tappamisella on Jumalan siunaus?

Maataan ja kansaansa saa puolustaa hyökkääviltä terroristeilta ja muutkin voivat osaltaan osallistua taisteluun demokratian puolesta. Jos rauhaa haluavat, demokraattiset tahot eivät saa sitä tehdä, valta siirtyy terroristisille hirmuhallinnoille.

• Anonyymi

PaIestiina tappioon.

KTS seuraa.

• Anonyymi

Ei se ole mikään valtio, joka pitäisi tunnustaa. Nehän on filistealaisia, jotka ovat aina Valitun kansan kimpussa. Goljat oli Gattilainen eli filistealainen.

• Anonyymi

On jo!

• Anonyymi

Islam on kuoleman kultti ja sen teot senmukaiset.

• Anonyymi

KTS on samaa mieltä.

• No miten nämä teot näkyvät Suomessa? Suomessa kun on islamin uskoisia tataareja ollut jo reilut sata vuotta. Montakos pommia he ovat räjäyttäneet...?

• Anonyymi

No miten nämä teot näkyvät Suomessa? Suomessa kun on islamin uskoisia tataareja ollut jo reilut sata vuotta. Montakos pommia he ovat räjäyttäneet...?

Vain kaltaisesi imbesilli vertaa tataareita muihin musuihin.

Taidat olla jälleen humaIassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vain kaltaisesi imbesilli vertaa tataareita muihin musuihin.

Taidat olla jälleen humaIassa.

Ai jaa. Sinulta on jäänyt myös huomaamatta että somaleja Suomessa on ollut 30 vuotta. Kuinkas monta terroritekoa he ovat tuona aikana tehneet? Missä ovat räjäyttäneet itsensä kappaleiksi ja siinä sivussa myös muutamia suomalaisia? Kerro toki.

Tai miksi kukaan minun mamuoppilaistani ei ole koskaan tappanut ketään islamin nimissä koulussa? Minä kun olen opettanut heitäkin kohta parikymmentä vuotta. Lähes joka luokalla on ollut yksi islamin uskoinen maahanmuuttaja.

Ynnä kerro toki onko sinulla koskaan ollut yhtäkään mamu ystävä- tai työkaverina? Ai niin, sorry unohdin kokonaan että eihän sinunlainen pummi koskaan missään töissä ole ollut. KELAn viikkorahoillahan sinä elät....

• Anonyymi

Ai jaa. Sinulta on jäänyt myös huomaamatta että somaleja Suomessa on ollut 30 vuotta. Kuinkas monta terroritekoa he ovat tuona aikana tehneet? Missä ovat räjäyttäneet itsensä kappaleiksi ja siinä sivussa myös muutamia suomalaisia? Kerro toki.

Tai miksi kukaan minun mamuoppilaistani ei ole koskaan tappanut ketään islamin nimissä koulussa? Minä kun olen opettanut heitäkin kohta parikymmentä vuotta. Lähes joka luokalla on ollut yksi islamin uskoinen maahanmuuttaja.

Ynnä kerro toki onko sinulla koskaan ollut yhtäkään mamu ystävä- tai työkaverina? Ai niin, sorry unohdin kokonaan että eihän sinunlainen pummi koskaan missään töissä ole ollut. KELAn viikkorahoillahan sinä elät....

Ei se että muslimit kykenee pahaan, tarkoita että ne kaikki tappaisivat. Jos asut pk-seudun lähiöissä niin olet varmasti kuullut somalit vs arabit taistoista. Tosin et varmaan asu jos vain yksi on luokalla ollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se että muslimit kykenee pahaan, tarkoita että ne kaikki tappaisivat. Jos asut pk-seudun lähiöissä niin olet varmasti kuullut somalit vs arabit taistoista. Tosin et varmaan asu jos vain yksi on luokalla ollut.

Joopa joo. Ai sinäkin olet huomannut että tässä maassa on myös arabeja? Hienoa. Mitäpä jos menisit ja yrittäisit tutustua edes yhteen heistä. Niin ja kun viimeksi opetin niin minulla luokalla oli vain yksi kantasuomalainen. Tosin häntä ei juuri tunnilla näkynyt, koska lintsasi suuren osan ajasta. Ja hän oli kyllä ihan luterilainen, ei edes kirkosta eronnut.

• Anonyymi

No miten nämä teot näkyvät Suomessa? Suomessa kun on islamin uskoisia tataareja ollut jo reilut sata vuotta. Montakos pommia he ovat räjäyttäneet...?

Islaminuskoisissa on monenlaisia ryhmittymiä. Toiset ovat maltillisempia kuin toiset ja keskenäänkin he tappelevat kuka on kuka . Nämä islamistit, jotka Iranin avustamana käyvät sotaa Israelia vastaan.
        , ovat terroristeja pahimmasta päästä, jotka eivät kaihda keinoja jos ne haluavat tuhota jonkun. Siviilit alueella, niin Gazassa kuin Libanonissa ovat heidän armoillaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Islaminuskoisissa on monenlaisia ryhmittymiä. Toiset ovat maltillisempia kuin toiset ja keskenäänkin he tappelevat kuka on kuka . Nämä islamistit, jotka Iranin avustamana käyvät sotaa Israelia vastaan.
        , ovat terroristeja pahimmasta päästä, jotka eivät kaihda keinoja jos ne haluavat tuhota jonkun. Siviilit alueella, niin Gazassa kuin Libanonissa ovat heidän armoillaan.

No niin, nytkö sä ryhdyit sitten selittelemään. Kun kuule tuo viesti, josta kaikki lähti liikkeelle eli johon vastasin oli tämä:

"Islam on kuoleman kultti ja sen teot senmukaiset."

Nyt sitten yhtäkkiä kun joku huomaa ampuneensa itseään jalkaansa, kääntääkin kelkan ympäri. Vielä kun ymmärtäisit sen, että ei Gazan alueella osa arabeista huvikseen ole terroristeja. Tuohonkin radikalisoitumiseen pitää olla joku syy.

Tuo sama syy takaa myös sen, että vaikka Israel olisi surmannut Hamasin ym järjestöjen johtajat ja suuren osan taistelijoista, niin siitä huolimatta kohta löytyy uusia johtajia ja taistelijoita. Ei Hamasta voida tappaa.

Kummallakin puolella elää ajatus "silmä silmästä ja hammas hampaasta". Ynnä että mitä tulee terrosistin pojasta, jonka isän Israel on tappanut? Ja joka joutuu elämään elämänsä maailman suurimmassa avovankilassa monenlaisten rajoitusten alla?

Näin ollen kaikkein paras ratkaisu on kahden valtion malli, jota Suomi ja moni muu länsimaa ajaa. Aluksi homma pitäisi vain toimia niin, että alueen hallinnasta Palestiinan puolella vastaisi YK siirtymäajan verran, vaikka 10 vuotta.

Sitä kautta olot ja tunteet mahdollisesti rauhoittuisivat ja päästäisiin rauhanomaiseen rinnakkaiseloon ilman raketteja ja muureja. Helppoa tuo ei ole, mutta se olisi ainoa keino. Suurin mutka matkassa olisi kummankin puolen ääriryhmien toiminta. Ne tulisi pistää tiukkaa valvontaa, kummatkkin.

• Anonyymi

No niin, nytkö sä ryhdyit sitten selittelemään. Kun kuule tuo viesti, josta kaikki lähti liikkeelle eli johon vastasin oli tämä:

"Islam on kuoleman kultti ja sen teot senmukaiset."

Nyt sitten yhtäkkiä kun joku huomaa ampuneensa itseään jalkaansa, kääntääkin kelkan ympäri. Vielä kun ymmärtäisit sen, että ei Gazan alueella osa arabeista huvikseen ole terroristeja. Tuohonkin radikalisoitumiseen pitää olla joku syy.

Tuo sama syy takaa myös sen, että vaikka Israel olisi surmannut Hamasin ym järjestöjen johtajat ja suuren osan taistelijoista, niin siitä huolimatta kohta löytyy uusia johtajia ja taistelijoita. Ei Hamasta voida tappaa.

Kummallakin puolella elää ajatus "silmä silmästä ja hammas hampaasta". Ynnä että mitä tulee terrosistin pojasta, jonka isän Israel on tappanut? Ja joka joutuu elämään elämänsä maailman suurimmassa avovankilassa monenlaisten rajoitusten alla?

Näin ollen kaikkein paras ratkaisu on kahden valtion malli, jota Suomi ja moni muu länsimaa ajaa. Aluksi homma pitäisi vain toimia niin, että alueen hallinnasta Palestiinan puolella vastaisi YK siirtymäajan verran, vaikka 10 vuotta.

Sitä kautta olot ja tunteet mahdollisesti rauhoittuisivat ja päästäisiin rauhanomaiseen rinnakkaiseloon ilman raketteja ja muureja. Helppoa tuo ei ole, mutta se olisi ainoa keino. Suurin mutka matkassa olisi kummankin puolen ääriryhmien toiminta. Ne tulisi pistää tiukkaa valvontaa, kummatkkin.

Minä en tuota viestiä lähettänyt. Heitin vain sivuhuomautuksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en tuota viestiä lähettänyt. Heitin vain sivuhuomautuksen.

No siinä tapauksessa sinun olisi tullut tarkistaa mistä kaikki lähti liikeelle.

• Anonyymi

No siinä tapauksessa sinun olisi tullut tarkistaa mistä kaikki lähti liikeelle.

Olet näköjään heti aamusta humaIassa taas.

• Anonyymi

"Tai miksi kukaan minun mamuoppilaistani ei ole koskaan tappanut ketään islamin nimissä koulussa?"

Jos näin on etkä taas valehtele päin naamaa niin nämä mamut ovat kotoutuneet kuten pitää. Eikös kaikkien islamistien tulisi elää lain mukaan rehellisinä kansalaisina, myös Israelissa kuten siellä on yhteiskuntaa rakentavia palestiinalaisia.

Miksi siis lännen vassarien ja vihamielisten islamistien tulee niin paljon janota taas kerran juutalaisten verta? Ethän sinäkään tykkäisi ihmisistä jotka raivon vallassa pyrkisivät tappamaan sinut? Yritä nyt ottaa edes jotenkin järki käteen.

• Anonyymi kirjoitti:

"Tai miksi kukaan minun mamuoppilaistani ei ole koskaan tappanut ketään islamin nimissä koulussa?"

Jos näin on etkä taas valehtele päin naamaa niin nämä mamut ovat kotoutuneet kuten pitää. Eikös kaikkien islamistien tulisi elää lain mukaan rehellisinä kansalaisina, myös Israelissa kuten siellä on yhteiskuntaa rakentavia palestiinalaisia.

Miksi siis lännen vassarien ja vihamielisten islamistien tulee niin paljon janota taas kerran juutalaisten verta? Ethän sinäkään tykkäisi ihmisistä jotka raivon vallassa pyrkisivät tappamaan sinut? Yritä nyt ottaa edes jotenkin järki käteen.

Koska minä olen täällä aikaisemmin valehdellut?

• Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Siis koska olen täällä valehdellut? Erehtyä olen voinut, kun se on ihan inhimillistä, mutta valehdellut en ole. Mutta sen sijaan teidän puolelta valehtelu on lähes jokapäiväistä. Yksi kaikkein paksuin teidän puolen valhe oli, kun etsin tänne edes yhtä "ehettynyttä homoa".

Silloin aito-lainen "karautti" paikan päälle nikillä "Eheytynyt homo". Se oli kuitenkin niin läpinäkyvä juttu, että kaikki tajusivat he kuka oli kyseessä. Eikä tuota nikkiä ole sen jälkeen näkynyt eikä kuulunut....

PS. Edelleen eheytynyt homo saa ilmoitautua. Nimittäin heitä on teidän mukaan vaikka kuinka paljon jopa teidän omassa tuttavapiirissä. Tai sitten te puhutte koko jengi pelkkää lööperiä, sillä yhtäkään heistä ei ole tosiaankaan ole koskaan täällä esiintynyt.

• Anonyymi

Valehtelet aivan jatkuvasti.

• Anonyymi

Siis koska olen täällä valehdellut? Erehtyä olen voinut, kun se on ihan inhimillistä, mutta valehdellut en ole. Mutta sen sijaan teidän puolelta valehtelu on lähes jokapäiväistä. Yksi kaikkein paksuin teidän puolen valhe oli, kun etsin tänne edes yhtä "ehettynyttä homoa".

Silloin aito-lainen "karautti" paikan päälle nikillä "Eheytynyt homo". Se oli kuitenkin niin läpinäkyvä juttu, että kaikki tajusivat he kuka oli kyseessä. Eikä tuota nikkiä ole sen jälkeen näkynyt eikä kuulunut....

PS. Edelleen eheytynyt homo saa ilmoitautua. Nimittäin heitä on teidän mukaan vaikka kuinka paljon jopa teidän omassa tuttavapiirissä. Tai sitten te puhutte koko jengi pelkkää lööperiä, sillä yhtäkään heistä ei ole tosiaankaan ole koskaan täällä esiintynyt.

Sellaisia houreita sinulla taas.

Sinä taidat olla itse erikoistunut noihin sivunikkeihin.

• Anonyymi

"Silloin aito-lainen "karautti" paikan päälle nikillä "Eheytynyt homo"."

Eikö siis eheytynyt homoseksuaali sitten kelvannutkaan vaikka tätä tivasit?

En usko että on viisasta tuoda tänne uskoontullutta eheytynyttä homoseksuaalia joka elää onnellista elämää perheensä parissa. Sinähän repisit hänet silkasta raivosta kappaleiksi tai keksisit taas jonkun verukkeen ja valheen kuten juuri tuossa edellä teit! Sinun sydämesi on nyt paha eikä se voi mitenkään hyväksyä mitään hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Silloin aito-lainen "karautti" paikan päälle nikillä "Eheytynyt homo"."

Eikö siis eheytynyt homoseksuaali sitten kelvannutkaan vaikka tätä tivasit?

En usko että on viisasta tuoda tänne uskoontullutta eheytynyttä homoseksuaalia joka elää onnellista elämää perheensä parissa. Sinähän repisit hänet silkasta raivosta kappaleiksi tai keksisit taas jonkun verukkeen ja valheen kuten juuri tuossa edellä teit! Sinun sydämesi on nyt paha eikä se voi mitenkään hyväksyä mitään hyvää.

Aito_Iainen siis on eheytynyt homoseksuaali. Hyvä, kun tuli tämä asia viimein selväksi.

• No kun 6 mil juutalaiset kuoli europasta Juutalaiset he elänyt tavallinen elämä islami maailmasta

• Anonyymi kirjoitti:

Tutki sano että joka päivä europa tulee pieni ja pieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito_Iainen siis on eheytynyt homoseksuaali. Hyvä, kun tuli tämä asia viimein selväksi.

Sinä et ole vielä eheytynyt, Repe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sinun tulee kysyä Repeltä. Taidat löytää hänet Nato tai maailman menoa -palstoilta. Mene sinne kysymään häneltä, repettäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sinun tulee kysyä Repeltä. Taidat löytää hänet Nato tai maailman menoa -palstoilta. Mene sinne kysymään häneltä, repettäjä.

En kysynyt, vaan totesin faktat sinulle, Repe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman hyvin tiedät minuutilleen missä Repe Iiikkuu, sillä olet itse hän ja täällä sitten riehut Anona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hienoa, että aito_Iainen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman hyvin tiedät minuutilleen missä Repe Iiikkuu, sillä olet itse hän ja täällä sitten riehut Anona.

Ei hän mitään minuuteista maininnut. Kaikki jotka lukevat S24 palstaa lasjemmin kuin ”luterilaisuus”, tietää tepen viihtyvän paremmin nato-osiossa. Joku jopa postasi repen kommentin joka vei nato-osiossa olevasn ketjuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hienoa, että aito_Iainen on.

Siinähän sinä Repe taas Iäähätät hänen peräänsä.

• Anonyymi

Sellaista projisointia taas omasta elämästäsi.

Hapan maistuu sinulle päivittäin ja oIet tosiaan vanha Hínttari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sinä Repe taas Iäähätät hänen peräänsä.

Repetys maistuu sinulle päivittäin ja oIet tosiaan vanha Repettäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Repetys maistuu sinulle päivittäin ja oIet tosiaan vanha Repettäjä.

Sellaista vaIetta taas suustasi, Repe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista vaIetta taas suustasi, Repe.

VaIehteIu maistuu sinulle päivittäin ja olet tosiaan patoIoginen VaIehteIija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VaIehteIu maistuu sinulle päivittäin ja olet tosiaan patoIoginen VaIehteIija.

Ja taas olet kärppänä paikalla vaIehtelemassa lisää. Repe. Luuhaat aivan jatkuvasti täällä ja luetttemillasi muilla paIstoilla.

Projisoit tosiaan jatkuvasti omaa surkeaa eIämääsi muihin, Repe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas olet kärppänä paikalla vaIehtelemassa lisää. Repe. Luuhaat aivan jatkuvasti täällä ja luetttemillasi muilla paIstoilla.

Projisoit tosiaan jatkuvasti omaa surkeaa eIämääsi muihin, Repe.

"Ja taas olet kärppänä paikalla"
        Projisoit taas tapojasi muihin. Nimittäin, kyllä se olet sinä, joka olet kärppänä paikalla, vastasit alle neljässä minuutissa.

En ole Repe, yhä edelleenkään, mutta jatka vain repetystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja taas olet kärppänä paikalla"
        Projisoit taas tapojasi muihin. Nimittäin, kyllä se olet sinä, joka olet kärppänä paikalla, vastasit alle neljässä minuutissa.

En ole Repe, yhä edelleenkään, mutta jatka vain repetystä.

OIet tosiaan Repe.

Jäit taas kiinni 💩 housuissasi. Et ikinä muutu ja touhusi tiedetään.

Hellitä jo, Repe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OIet tosiaan Repe.

Jäit taas kiinni 💩 housuissasi. Et ikinä muutu ja touhusi tiedetään.

Hellitä jo, Repe.

Kuule, tee itsellesi palvelus ja mene muualle troIIaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, tee itsellesi palvelus ja mene muualle troIIaamaan.

Lopeta trollaaminen ja hellitä jo, Repe.

• Anonyymi

Ketkä leikkasi suomalaisilta kurkut auki ja mitä he huusivat .Tapahtui eräässä maamme kaupungissa sekä muut hyökkäykset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä leikkasi suomalaisilta kurkut auki ja mitä he huusivat .Tapahtui eräässä maamme kaupungissa sekä muut hyökkäykset

Pommien räjäyttämisestä oli kysymys, eikä kurkkujen leikkaamisesta. Ja eikö tuo kurkkujen leikkaaminen ollut vain yhden henkilön tekemä eli yksittäistapaus?

• Anonyymi

Musut ovat tosiaan uhkatekijä Suomelle.

OIet ilmeisesti heidän joukoistaan, valuutat väkivaItaiselta mieIipuolelta.

• Anonyymi

On mamuja paljon enemmän kuin 40 000. Siis islaminuskoisia sellaisia. Ja lisää tulee...

• Anonyymi

Ethän sinä Spurgu tosiaan missään työelämässä ole ollut koskaan. Olet siis kuin somaIit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen siis olet tosiaan, Repe.

Hyvä tietää.

• Anonyymi

Et ole tosiaankaan ollut koskaan työelämässä.

ÄOSi on yhtä heikkoa tasoa kuin somaIeilla eli kengännumeron luokkaa.

• Anonyymi

Joopa joo. Ai sinäkin olet huomannut että tässä maassa on myös arabeja? Hienoa. Mitäpä jos menisit ja yrittäisit tutustua edes yhteen heistä. Niin ja kun viimeksi opetin niin minulla luokalla oli vain yksi kantasuomalainen. Tosin häntä ei juuri tunnilla näkynyt, koska lintsasi suuren osan ajasta. Ja hän oli kyllä ihan luterilainen, ei edes kirkosta eronnut.

Oletkohan rikollinen kuten nämä musuystäväsi🤔

Todennäköisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet näköjään heti aamusta humaIassa taas.

En minä missään humalassa ole, vaan täällä kotona.

• Anonyymi

Hetken huvi Israelille, lopulta tuo touhu on pelkkää tuulen huuhtomista.

Islam synnyttää terroristeja siinä missä kristinusko pikkupoikien palleja hiplaavia pappeja. Siellä on jo nyt seuraavat innokkaat ehdokkaat astumassa edellisen terroristin tilalle.

Minä epäilen, että pelkkää juonittelua koko homma, kerta Putinille ei tehdä mitään.

• Anonyymi

Mitä tuo höpötys Putiniin liittyen oli?

• Anonyymi

Hanas tuhotaan.

KTS seuraa.

• Anonyymi

Keittiön hanakoita?

• Anonyymi

Ulkopoliittisen insitituutin Timo Stewart toteaa hyvin että kaikki Gazan sodan alkamisen jälkeen esillä olleet kysymykset palautuvat lopulta sen juurisyyhyn, eli palestiinalaisten ratkaisemattomaan asemaan.

– Niin kauan kuin tätä ei ole ratkaistu, löytyy kyllä ihmisiä, jotka ovat valmiita käyttämään väkivaltaa Israelia vastaan.

Näillä iskuilla ostetaan vain aikaa mutta Israelin poliittisella johdolla ei ole ratkaisumallia miten tästä eteenpäin

• Anonyymi

Totta.
        Palestiinalaisten pitäisi sopeutua ja rauhoittua, kuten muutkin Israelissa asuvat kansat.
        Druusit eivät rettelöitse, vaan tyytyvät elämään Israelin hallinnon alla. Kristityt ja bahait samoin.
        Ja ne, palestiinalaiset, jotka eivät halua asua Israelin hallinnon alla, voisivat muuttaa Jordaniaan, joka perustettiin palestiinalaisvaltioksi. Sen väestöstä on 60 % palestiinalaisia.

• Anonyymi

"Ulkopoliittisen insitituutin Timo Stewart toteaa hyvin että kaikki Gazan sodan alkamisen jälkeen esillä olleet kysymykset palautuvat lopulta sen juurisyyhyn, eli palestiinalaisten ratkaisemattomaan asemaan."

Timo on väärässä, asiat palautuu aina siihen että juutalaiset ovat olemassa ja elossa. Heidät pitäisi ensin tappaa ja sitten palestiinalaiset alkaisivat neuvotella. Arabeja raivostuttaa juutalaisten yritteliäisyys, työn tehokkuus ja Nobel-palkintoja saava viisaus ja lukeneisuus. Tätä arabit eivät halua antaa juutalaisille anteeksi. Tämä on se juurisyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.
        Palestiinalaisten pitäisi sopeutua ja rauhoittua, kuten muutkin Israelissa asuvat kansat.
        Druusit eivät rettelöitse, vaan tyytyvät elämään Israelin hallinnon alla. Kristityt ja bahait samoin.
        Ja ne, palestiinalaiset, jotka eivät halua asua Israelin hallinnon alla, voisivat muuttaa Jordaniaan, joka perustettiin palestiinalaisvaltioksi. Sen väestöstä on 60 % palestiinalaisia.

"Sen väestöstä on 60 % palestiinalaisia."

Nämä Jordanian palestiinalaiset eivät halua näitä terroristi-palestiinalaisia vaan ajoivat heidät pois Jordaniasta kun alkoivat rettelöidä. Nämä terroristit vieläkin muistelevat "mustaa syyskuuta" kun heidät ajettiin pois Jordaniasta Syyriaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Ulkopoliittisen insitituutin Timo Stewart toteaa hyvin että kaikki Gazan sodan alkamisen jälkeen esillä olleet kysymykset palautuvat lopulta sen juurisyyhyn, eli palestiinalaisten ratkaisemattomaan asemaan."

Timo on väärässä, asiat palautuu aina siihen että juutalaiset ovat olemassa ja elossa. Heidät pitäisi ensin tappaa ja sitten palestiinalaiset alkaisivat neuvotella. Arabeja raivostuttaa juutalaisten yritteliäisyys, työn tehokkuus ja Nobel-palkintoja saava viisaus ja lukeneisuus. Tätä arabit eivät halua antaa juutalaisille anteeksi. Tämä on se juurisyy.

Sinun ajattelussasi "juurisyy" tähän asiaan on se, että suhtaudut rasistisesti arabeihin ja islamiin. Koeta päästä siitä yli, niin huomaat että syitä asiaan löytyy kummaltakin puolelta.

• Anonyymi

Sinun ajattelussasi "juurisyy" tähän asiaan on se, että suhtaudut rasistisesti arabeihin ja islamiin. Koeta päästä siitä yli, niin huomaat että syitä asiaan löytyy kummaltakin puolelta.

"Sinun ajattelussasi "juurisyy" tähän asiaan on se, että suhtaudut rasistisesti arabeihin ja islamiin. "

Paremminkin sanoen suhtaudun realistisesti arabien ja islamin asiaan ja tuon realiteetit esiin! Steward taasen ajaa sodan ja islamin asiaa vaikka muodollisesti on rauhanliikkeen jäsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sinun ajattelussasi "juurisyy" tähän asiaan on se, että suhtaudut rasistisesti arabeihin ja islamiin. "

Paremminkin sanoen suhtaudun realistisesti arabien ja islamin asiaan ja tuon realiteetit esiin! Steward taasen ajaa sodan ja islamin asiaa vaikka muodollisesti on rauhanliikkeen jäsen.

Juuri näin, Lähi-Idän valtioissa on laajemminkin vallalla käsitys, että juutalaisuus ja Israel pitää tuhota maapallolta. Kaikki muu puhe Israelista on Lähi-Idän kansoilta valehtelua tai nämä kieltäytyvät vastaamasta antaen vastaanottajan jäädä väärään luuloon, että joku muu vaihtoehto olisi muka mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut asiaa.

Hyvä!

KTS seuraa.

• Anonyymi

Israelin valtio olisi pitänyt jättää perustamatta tai perustaa keskelle Saharaa. Vai muka Jumalan valittu kansa. Kuka sen valitsi?

• Anonyymi

Miksi juuri Israelin valtio, ainoa juutalaisvaltio ja pieni sellainen, olisi pitänyt jättää perustamatta alueelle, jossa juutalaiset ovat olleet jo ennen ajanlaskun alkua ja jossa on heille tärkeitä pyhiä paikkojaan? Mikset syytä sitä uhkaavia 600-luvun uskonnon johtavia maita, vaan vainottua, miljoonissa murhattua kansaa, joka haluaisi elää rauhassa turvapaikassaan, omassa maassaan naapureidensa kanssa, mutta aina kun on luottamusta on rakennettu uudelleen, se on särkynyt ja sen kimppuun on hyökätty.

• Anonyymi

Muslimimaailma hyökkää joka puolelta Israeliin.
      Olen varma että Israel katoaa maailmankartalta ja juutalaiset muuttavat Ameriikkaan.
      Juutalaisuus katoaa seka-avioliittojen myötä jenkeissä.

• Anonyymi

PaIestiina on mennyttä.

Hyvä!

KTS seuraa.

• Anonyymi

Totta:
        "Nämä Jordanian palestiinalaiset eivät halua näitä terroristi-palestiinalaisia vaan ajoivat heidät pois Jordaniasta kun alkoivat rettelöidä. "

Jordania karkoitti PLO:n porukan pois maastaan Libyaan, , kun ne alkoivat rettelöimään sielläkin. eivätkä huoli heitä takasin.
        Jordaniassa asuvat palestiinalaiset eivät rettelöi vaan asuvat sovussa muiden jordanialaisten kanssa. Miksihän Israelissa asuvat palestiinalaiset eivät tee samoin?

• Anonyymi

Hyvä KTS!

• Anonyymi

Seuraa KTS tarkkaan !

• Anonyymi

PaIestiina tuhoutuu.

KTS seuraa.

• Anonyymi

KTS kirkoittaa asiaa.

• Anonyymi

Miksihän Jordaniassa asuvat palestiinalaiset eivät rettelöi eivätkä vaadi omaa valtiota?
        Siellähän asuu miljoonia palestiinalaisia.

• Anonyymi

Onko KTS vaihtanut puolta

• Anonyymi

Jumala on Israelin puolella sen taistellesssa terroristijärjestöjä vastaan.

• Anonyymi

Roistovaltiot käyttää uskonkiihkoisia teroristiliikkeitä apunaan, tukevat niitä ja toimittavat niille aseita ja ammuksia, ohjuksia ja ties mitä apua.

• Tarkoitat kai että USA on Israelin puolella…

PS. Jos jumalasi näkee kaiken - kuten te hihhulit- sanotte niin missä olivat hänen silmänsä silloin kun terroristit tekivät hyökkäyksen? Miksi hän ei estänyt sitä? Vai vahtikoira jumalasi silloin taas kerran sitä että mitä aikuisten miehet tekevät keskenään kikkeleillään?

• Anonyymi

Tarkoitat kai että USA on Israelin puolella…

PS. Jos jumalasi näkee kaiken - kuten te hihhulit- sanotte niin missä olivat hänen silmänsä silloin kun terroristit tekivät hyökkäyksen? Miksi hän ei estänyt sitä? Vai vahtikoira jumalasi silloin taas kerran sitä että mitä aikuisten miehet tekevät keskenään kikkeleillään?

Sellainen lsIamin kätyri siellä.

Hakeudu hoitoon.

• Anonyymi

Tarkoitat kai että USA on Israelin puolella…

Jumalaa ei kiinnosta homostelusi.

• Anonyymi

Israelilaisten tekemät murhat luterilainen jumalakin siunaa? Se on sitä parempaa tappamista? Sillä viidennellä käskyllä voidaan pyyhkiä hanuria?

• Anonyymi

Jumala EI SIUNAA kenenkään murhaamista ja Jumala on hyljännyt nykytilassa olevan Israelin, joka luopui oikeudestaan olla valittu kansa. Se taistelee maallisin keinon USA:n avustuksella, eikä ole kääntynyt Jumalan puoleen, kuten vielä kerran tulee tapahtumaan. Silloin toteutuu
        Jes 2
        "Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala EI SIUNAA kenenkään murhaamista ja Jumala on hyljännyt nykytilassa olevan Israelin, joka luopui oikeudestaan olla valittu kansa. Se taistelee maallisin keinon USA:n avustuksella, eikä ole kääntynyt Jumalan puoleen, kuten vielä kerran tulee tapahtumaan. Silloin toteutuu
        Jes 2
        "Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan".

Mutta Raamattu vakuuttaa:
        Jer 33
        "Minä käännän Juudan kohtalon ja Israelin kohtalon ja rakennan heidät muinaiselleen. Ja minä puhdistan heidät kaikista heidän pahoista teoistansa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan, ja minä annan anteeksi kaikki heidän pahat tekonsa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan ja minusta luopuneet."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Raamattu vakuuttaa:
        Jer 33
        "Minä käännän Juudan kohtalon ja Israelin kohtalon ja rakennan heidät muinaiselleen. Ja minä puhdistan heidät kaikista heidän pahoista teoistansa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan, ja minä annan anteeksi kaikki heidän pahat tekonsa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan ja minusta luopuneet."

Vasta kaksi viestiä sulta peräkkäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasta kaksi viestiä sulta peräkkäin

Yritä rauhoittua, Repe.

• Anonyymi

Kymmeniä tunansia palestiinalaisia lapsia tapettu Gazassa.

• Anonyymi

Onko Hamas ollut niin julma? Miksi se auta lapsia?

• Anonyymi

Ja israelaisia naisia ja lapsia raiskattu ja tapettu tuhansittain.

Hamas on terroristijärjestö ja ihannoit heitä.

Kuinka sairasta.
        😢

• Anonyymi

zionisteilla,
        on oikeus suorittaa kansanmurhaa,
        jumala lupas...

• Anonyymi

Nyt on kunnon uskovaisen puhetta ja ne kaikki siviilit, no valitettavia sivullisia vai oliko ne edes ylipäätänsä ihmisiä, ai niin ei ollutkaan vaan ihmiskilpiä pelkästään.

• Anonyymi

Et sinä mitään uskova ole.

Hyvä!

KTS seuraa.

• Anonyymi

Kyllähän Hamas tosiaan siviilejä on tappanut ja raiskannut mielin määrin.

Totuus esiin terroristeista!

KTS seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän Hamas tosiaan siviilejä on tappanut ja raiskannut mielin määrin.

Totuus esiin terroristeista!

KTS seuraa.

Eniten tuolla on tappanut Israel ihan kaikilla mittareilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hamas aloitti tqpot.

Ei tämä mikään kilpailu ole. Kuulut terroristien joukkoihin. OIet mielisairas.

KTS seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö siis israelilaisia kuolla enemmän, jotta olisit tyytyväinen ja jättää hyökkäykset torjumatta, käydä sotaa huonommin? Olisitko kaikkein tyytyväisin Israelin ollessa alakynnessä? Yhä laajempia evakuointeja, metsäpaloja, paljon enemmän kuolleita siviilejä, tuhottuja koteja Israeliin, jotta terroristit saisivat menestyä nykyistä paremmin? Eikä toivoakaan rauhasta, paremmasta ajasta? Israel ei iske siviileihin, vaan terroristeihin. Muut kuolleet ovat sivullisia, joita sodissa tulee aina, etenkin kun terroristit ovat itsekin valmiita uhraamaan omia kansalaisiaan heidän suojelunsa sijaan, toisin kuin Israel. Terroristit sen sijaan hyökkäävät suoraan siviilikohteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö siis israelilaisia kuolla enemmän, jotta olisit tyytyväinen ja jättää hyökkäykset torjumatta, käydä sotaa huonommin? Olisitko kaikkein tyytyväisin Israelin ollessa alakynnessä? Yhä laajempia evakuointeja, metsäpaloja, paljon enemmän kuolleita siviilejä, tuhottuja koteja Israeliin, jotta terroristit saisivat menestyä nykyistä paremmin? Eikä toivoakaan rauhasta, paremmasta ajasta? Israel ei iske siviileihin, vaan terroristeihin. Muut kuolleet ovat sivullisia, joita sodissa tulee aina, etenkin kun terroristit ovat itsekin valmiita uhraamaan omia kansalaisiaan heidän suojelunsa sijaan, toisin kuin Israel. Terroristit sen sijaan hyökkäävät suoraan siviilikohteisiin.

ei ole toivoa ei

• Anonyymi

Hamasin paskasakki tuhotaan.

Hyvä!

KTS seuraa.

• Anonyymi

En löydä mistään tietoja, että kuka nyt ampuu ja ketä? Tiedättekö?

• Anonyymi

Kaksi paukahdusta kuultu Beirutista - ilmeisesti Israel.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä Gaza - ovatko ne unohtaneet Gazan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto, voiko tähän lyödä holokausti kortin. No voi, sehän sopii ihan mihin vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittaa tuo Yle:n kommentointi, kun se on lähettänyt Libanoniin Antti Kurosen, jonka lähes ainoa raportti Libanonista kuuluu: "Ihmiset ovat huolissaan"!!!

Jos Yle aikoo supistaa menojaan, niin tuollaisen havainnon voi tehdä Helsingistäkin eikä tarvitse kustantaa kalliilla reportteria sinne.
        Kansainväliset uutistoimistot antavat hyviä raportteja Libanonista ja Gazasta, joten nuo Kurosen raportit ovat yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä Gaza - ovatko ne unohtaneet Gazan?

Terroristit tuhotaan.

KTS seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terroristit tuhotaan.

KTS seuraa.

Toivoa sopii

• Anonyymi

PaIestiina tuhotaan.

KTS seuraa.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä että kova kovaa vasten ja Palestina terroristeineenhän sodan aloitti, Israeliin hyökätessään.

• Anonyymi

Hyvä!

KTS seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä!

KTS seuraa.

Hyvä että seuraa

• Anonyymi

HizboIIahin Iössi myös täyttyä roskasakkia.

KTS seuraa.

• Anonyymi

Terroristit tuhotaan, se on varmas.

Hyvä!

KTS seuraa.

• Anonyymi

Näin tehdään.

• Anonyymi

KTS on tullut järkiinsä!

• Anonyymi

KTS on tullut järkiinsä, hyvä!

• Anonyymi

Juu, perustakoot valtionsa maanrakoon.

• Anonyymi

Hyvä!

KTS

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      112
      2917
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2405
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      22
      2354
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1996
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1650
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      170
      1365
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      288
      1198
    8. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1044
    9. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1040
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1034
    Aihe