Aivan törkeetä ! Jos vassarit on hyväksymässä moniaviollisia suhteitakin, ne tukee myös seksuaalista ahdistelua harjoittavia !
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ef3b531f-4615-4898-9fd3-d24dff6eca5a
Vassarit tukee seksuaalista ahdistelua harjoittavia
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
Sofia Virta on käsittämättömän tyhmä. Nyt se kosiskelee jo kokoomustakin ihankuin Petteri Orpo olisi riippuvainen sekoiluja harrastavasta vasemmistoliitosta.
- Anonyymi
Minä en ole voke . Minulla on vaimo ja yksi vakituinen salarakas.
- Anonyymi
Jännä että Sofia Virta on täysin valmis tukemaan kokoomusta kaikissa sen leikkauksissa, kun PS sentään yrittää vähän jarrutella ja suojella duunareita niin vihreät ovat valmiita ultra-äärioikeistolaiseen talouslinja tukemiseen. Kovasti Sofia tahtoo oman ministerinauton ja oman kuljettajan?
- Anonyymi
Anna Kontulan vas. mukaan sukurutsa on ok. Ja varastaminen.
Mitä jos kaikki toimisivat näin.
Se olisi yhtäkuin Venäjä.- Anonyymi
Onneksi Kontula vetäytyy politiikasta, kun kansa kusi nilkoille. Vielä kun se Honkasalokin tajuais sen. Kohta on sen vuoro tulla lobatuks.
- Anonyymi
Pikkupojat ovat taas vauhdissa. Siinä menee mutkat suoriksi?
No sanotaan nyt kuitenkin, että puhutte pelkkää paskaa! Luitko artikkelin? Asiaa on käsitelty, henkilö on pyytänyt anteeksi, muuttanut toimintaansa, käy terapiassa ja on lopettanut juomisen, mikä on ollut osatekijänä epäsopivassa käytöksessä.
- Anonyymi
Sori siitä? Sekö sinun mielestäsi riittää seksuaalisen ahdistelun jälkeen? Ihan kuin vasemmistolainen seksuaalinen häirintä olisi sinun mielestäsi jotenkin parempaa seksuaalista häirintää? Minulla on sinulle uutisia: ei se ole!
Anonyymi kirjoitti:
Sori siitä? Sekö sinun mielestäsi riittää seksuaalisen ahdistelun jälkeen? Ihan kuin vasemmistolainen seksuaalinen häirintä olisi sinun mielestäsi jotenkin parempaa seksuaalista häirintää? Minulla on sinulle uutisia: ei se ole!
Kerrotko mitä hänen vielä pitäisi tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904