Nyt sitten vastaanotolleni voi tulla kellon ympäri ihan(melkein) minkä vain sairauden tai huolen takia.Olemme uudistaneet laitteemme,erään jalomielisen tahon avustuksen ansiosta!Kiitokset vielä Tri.Moloselle!
Lisäksi olen saanut myös psygologin paperi lappusen joka oikeuttaa minut kuuntelemaan ihmispoloisten ahdistavimpiakin patoutumia(aina ei kyllä jaksa kuunnella mutta raha on ihan hyvä korvaus...)
-Lobotomiat
-Vyöhyke terapiat
-Thai hieronnat!UUTUUTENA!!!
-Suolihuuhtelut
-Akupunktio ja painanta
-Kiinalainen/Bugandalainen lääketiede
-Kirurgia
-Fysiatria,Ortopedia,Reumatologia,Laboratorio,Magneettitutkimukset,Luutiheysmittaukset,Avomagneettitutkimukset,Selkäleikkaukset jne jne jne...
Aborteja ei tehdä,koska muuten huuhaalta loppuu kirjoittelijat seuraavalla vuosituhannella.
NYT MENEE HYVIN!
Tervetuloa!
Ja lisäksi kiitokset jo aiemmille kolmelle vakkari asiakkaalleni!On ilo voida palvella teitä nyt entistäkin paremmin!
Praktiikkani on uudistunut!
19
631
Vastaukset
- Passiivi-Pate
Olipas mukava lukea, että vastaanottosi on avoinna kellon ympäri. Tuli heti kerralla turvallinen olo. Ja juhannuksenakin voi harrastaa jos minkälaista extreme-juttua kun sinulta saa avun lähes vaivaan kuin vaivaan. Muuten, päivystäthän jussinakin?
Vielä kun kauttasi saisi pienkone- ja sähkölaitehuollon niin alkaisi hipoa täydellisyyttä tämä praktiikkasi. Mutta ihan hyvä näinkin.- Dr.Swan
Turvallista oloa toivonkin koko huuhaalle,ja myös sitä että ihmiset välittäisivät omasta terveyden tilastaan himpun verran aiempaa enemmän!
En suosittele Extreme-lajeja missään muodossa,paitsi lääkärin valvovan silmän alla!Meillä täällä on tähän tarkoitukseen sopiva huonekin vasta remontoituna.Haluatko varata ajan?
Juhannus onkin sitten kinkkisempi pulma...tottakai olemme avoinna(en halua aiheuttaa pettymystä asiakkaille...joten mieluummin vaikka valehtelen...)Tervetuloa vaan!
...hmmmm...vai sähkölaitehuolto...voinhan minä sitäkin yrittää...
Tapaamme pian! - Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
Turvallista oloa toivonkin koko huuhaalle,ja myös sitä että ihmiset välittäisivät omasta terveyden tilastaan himpun verran aiempaa enemmän!
En suosittele Extreme-lajeja missään muodossa,paitsi lääkärin valvovan silmän alla!Meillä täällä on tähän tarkoitukseen sopiva huonekin vasta remontoituna.Haluatko varata ajan?
Juhannus onkin sitten kinkkisempi pulma...tottakai olemme avoinna(en halua aiheuttaa pettymystä asiakkaille...joten mieluummin vaikka valehtelen...)Tervetuloa vaan!
...hmmmm...vai sähkölaitehuolto...voinhan minä sitäkin yrittää...
Tapaamme pian!Teille on sitten eka kerta ilmainen!:D
- Passiivi-Pate
Dr.Swan kirjoitti:
Teille on sitten eka kerta ilmainen!:D
Ensimmäinen kerta ilmaiseksi? Teen vaikka tikusta asiaa että pääsen käyttämään tämän edun hyväkseni. Voinko valita minkä tahansa hoidon tuosta luettelostasi? Mikä niistä olisi normaalisti kallein? Voiko niitä yhdistellä, esim. vyöhyketerapia avomagneettitutkimuksella?
Odotan innolla pääsyä vastaanotollesi.
Passiivi-Pate
luulosairas - Dr.Swaan ejk
Passiivi-Pate kirjoitti:
Ensimmäinen kerta ilmaiseksi? Teen vaikka tikusta asiaa että pääsen käyttämään tämän edun hyväkseni. Voinko valita minkä tahansa hoidon tuosta luettelostasi? Mikä niistä olisi normaalisti kallein? Voiko niitä yhdistellä, esim. vyöhyketerapia avomagneettitutkimuksella?
Odotan innolla pääsyä vastaanotollesi.
Passiivi-Pate
luulosairas....Sinä voit tehdä ihan mitä tahansa!
Normaalisti kaikki hoidot ovat tosiaan aika kalliita(en viitsinyt laittaa hintoja)mutta onneksi Teillä on tämä alennus!
No luulen että Teidän kannattaisi kokeilla ihan aluksi sitä Extreme Duudson huonetta,ja siihen räätälöidään Sinulle kaikki hoidot mukaan mitä ikinä älyätte pyytää.
Tervetuloa oikein sydämmellisesti!
p.s.ovatko nämä muuten teidän omat koti sivunne?
www.hitentertainment.com - Dr.Swan
Dr.Swaan ejk kirjoitti:
....Sinä voit tehdä ihan mitä tahansa!
Normaalisti kaikki hoidot ovat tosiaan aika kalliita(en viitsinyt laittaa hintoja)mutta onneksi Teillä on tämä alennus!
No luulen että Teidän kannattaisi kokeilla ihan aluksi sitä Extreme Duudson huonetta,ja siihen räätälöidään Sinulle kaikki hoidot mukaan mitä ikinä älyätte pyytää.
www.hitentertainment.comRuoka tauko!
Miss Swaninkin täytyy joskus syödä!
Pahoittelen!
Kahvia ja välitauko!
Menkää pois!Täällä ei ole mitään nähtävää!
Hajaantukaa!
Ulos koko porukka!
Passiivinen mies henkilö voi jäädä odotus saliin:Teille toimitetaan kohta lounas.Mitä juotte ruuan kanssa?Olkaa vain passiivisena siinä niin,teitä palvellaan hetken kuluttua.
KAIKKI MUUT ULOS NYT HOP HOP! - Dr.Swaan
Dr.Swaan ejk kirjoitti:
....Sinä voit tehdä ihan mitä tahansa!
www.hitentertainment.com....on nimittäin Puuha Peten omat sivut ja minusta sinä olet aikamoinen Puuha Pete!
Että sitä vain tarkoitin...jussukkaa sullekkin!
- Romahduksen partaalla
Kyllä nyt kypsyttää,kun tuo sir-Nylkynen meni tekemään tempun ja sai aatelisarvon(kylläkin ansaitusti).Mutta kun olisin halunnu olla se vuosien säästökohteen ensimmäinen perillinen ja joku meni ja vedätti välistä.Mitäs ny tehäänkään?Meinaa ihan savu päästä nousta.Olenko turhaan kireänä,vai mikä neuvoksi?Lobotomiallahan kyllä on aiemminkin pahimmat höyryt päästety ulos,mutta olisiko jotain lievempää hoitomuotoo,ainakin näin aluks.Josko ei tehoja tunnu tulevan,niin sitten käytettäisiin järreempiä aseita.Millon voisi tulla,vai onko ajat miten tiukalla?Mulla kun on jo tiukalla!
- Dr.Swan
Tohtori on lounaalla juuri komean mies henkilön kanssa!
- Dr.Swan
Nyt jos koska on Dr.Swaanilla syytä anteeksi pyyntöön! Eihän asiakkaita ole ennenkään käännytetty pois huolineen.Mutta tohtoririkin on "vain ihminen" tunteineensa ja haluineensa...ettei vaan nyt koko praktiikka menisi nurin...Siihen se nousu johdanneisuus sitten ehkä loppuikin...Tohtori alkaa usein tähän aikaan vuorokaudesta käymään vallan yli kierroksilla,verensokeri humpsahtaa alas kun tohtori ei muista syödä hiukopalaa...(eipä!)ja miehet saavat tohtori paran pään aika ajoittain niin pyörryksiin että koko pulju alkaa olla konkurssin vaarassa...kun kalliita hoitoja jaellaan ilmaiseksi...
Jos vielä tämän töykeän kohtelun jälkeen kuitenkin haluatte varata klinikallemme ajan niin ottakaa yhteyttä.Apu löytyy meiltä!
Parahin terveisin
Ajan varaus - Romahduksen partaalla
Dr.Swan kirjoitti:
Nyt jos koska on Dr.Swaanilla syytä anteeksi pyyntöön! Eihän asiakkaita ole ennenkään käännytetty pois huolineen.Mutta tohtoririkin on "vain ihminen" tunteineensa ja haluineensa...ettei vaan nyt koko praktiikka menisi nurin...Siihen se nousu johdanneisuus sitten ehkä loppuikin...Tohtori alkaa usein tähän aikaan vuorokaudesta käymään vallan yli kierroksilla,verensokeri humpsahtaa alas kun tohtori ei muista syödä hiukopalaa...(eipä!)ja miehet saavat tohtori paran pään aika ajoittain niin pyörryksiin että koko pulju alkaa olla konkurssin vaarassa...kun kalliita hoitoja jaellaan ilmaiseksi...
Jos vielä tämän töykeän kohtelun jälkeen kuitenkin haluatte varata klinikallemme ajan niin ottakaa yhteyttä.Apu löytyy meiltä!
Parahin terveisin
Ajan varausParahin ajanvaraus!Nyt kun olen miettinyt ongelmani syntyä,voin iloksenne ilmoittaa että asia taisi selkeytyä jo juuri parahiksi.Huomasin nääs että tuo syyn aiheuttaja ei taidakaan olla alkuperäisenä luulemani,vaan perskules tää tuleva juhlahumu juhannuksen esivalmisteluineen olikin se todellinen aiheuttaja.Jos vielä tulevaisuudessa tapahtuu jotain mieltäni mullistavaa tiedän nyt miten Doctorin vastaanotolle tullaan.Joten jos vielä teillen tulee vastaan vaikeemman puoleisia tappauksia,niin pankaa oottelemmaan vaan pätkäks aikaa,niin saattaa autaa jo sekin.Maksun oon tilittäny just tuolle teitin antamallenne tilillen,joten en oo velekaa ja uskaltanen ottaa yhtevyttä toistekin.
..krooniseen hulluuteen ja peruna-addiktioon? kärsin myös kylmän maakellarin aiheuttamasta ahdistustiloista. löytyykö apua?
- Dr.Swan
Oletko kokeillut sisustaa peruna kellaria oikein niinku viimosen päälle?
Voisit tehdä siitä oman tietokone huoneen,muistat vain että edes pienikin ikkuna lisää vapauden/riippumattomuuden tunnetta hyvin.Se olisi oma pikku salainen vanhan ajan maakellarisi,johon voit paeta kuin myös sodan aikana ,niin myös kun vierailijat yrittävät häiritä huuhaalla oloasi!!!
Tälläinen turva paikka pitäisi olla jokaisella viattomalla huuhaan kansalaisella!
Tosin en ole kuullut että kukaan muu kärsii peruna addiktiosta....
hmmmm....pitsa ja hampurilais addiktiosta kylläkin....mutta ei mennä siihen nyt!
Kyllä kokeile edellisiä ohjeita,ja äläkä unohda niitä PERUNOITA!!!Lastaa kellari täytteen eri lajikkeita rosamundasta van goghiin,voit varata niitä ihan niin reilusti että jätät vain pienen tilan tietokone tuolillesi-Eihän sinun tarvitse muuten liikuskella siellä sen kummempia,eihän?
Toivon että tästä oli apua!
NEXT!
- valerian.s
lähinnä krapulan hoitoon.Sehän on yleisin tauti huuhaan lukijoilla ja kirjoittajilla.
Itellä menee hyvin,koska käyn A-klinikan terapiassa joka päivä:)- Dr.Swan
Luulin kyllä vastanneeni sinulle...hmmm...ehkäpä joku varastelee viestejäni ja kaupittelee niitä eteenpäin kovalla hinnalla...hmmm...erittäin huolestuttavaa...
....mutta!
Hyvää päivää,mikä olikaan hätänä?
Vai käytte AA:ssa!Se on hyvä paikka ,suosittelen sitä yleinsä jokaiselle asiakkaalleni mutta harva täällä muutenkaan pitää huolta omasta hyvin voinnistaan...erittäin huolestuttavaa!
Jatkakaa samalla tavalla,hyvä mies!Olette ehkä yksiu järkevimmistä potilaistani ja sen tähden lopetan keskustelun hetkeksi!
Kahvia ja välitauko
- Tri Molonen
Sinulla olikin täällä näköjään uusi hieno vastaanottopalsta.Ehdin jo laittaa terveiseni sinne löylyvesiosastolle,käyppähän katsomassa.
Olen myynyt nyt jo yli 500 kuivavesiannosta,sana on kiertänyt ja hyvä tuote tekee kauppansa!
Ilo huomata että Sinulla on asiakasvirtaa riittänyt.Toivottavasti kassavirta kasvaa samassa suhteessa! Minulla ainakin tuppaa menemään tulvan puolelle mutta pankki on lupautunut tallettamaan kaiken ainakin toistaiseksi!
Lähden tästä keräilemään sinilevää,aion nimittäin tehdä uutta unilääkesarjaa,olisitko valmis koekaniiniksi muuten?
Aimo Kangelle tehtiin magneettikuvaus tänään.Se meni kyllä mönkään koska elimistössä oli rautajauhoa.Tuloksena hirveä sissäinen kutina.
Kangen kunnosta lisää löylyvesiosastolla...
Tässäpä kaikki tälläerää t.Molo- Dr.Swan
Siis todella mahtavaa että molemmilla bisnekset sujuu aivan loistavasti!Tiedän toki että ilman avustustasi en olisi mitenkään päässyt näin pitkälle,ja se tieto pitää jalkani maassa.Nöyrin mielin olen järjestellyt praktiikalleni jos jonkinmoista uudistusta!Poikkea käymään,juodaan oluset henkilö kunnan omalla sauna ja pore allas osastolla,ihan Sinua varten olen hankkinut sinne myös hula hula tytöt viihdykkeeksi ettei aika tule pitkäksi!
Eiköhän sitä rahaakin ala jossain vaiheessa tulemaan joka tuutista...nyt tosin tässä alku vaiheessa jouduin ottamaan pienen lainan,että saan kaiken skulaamaan!Mutta en usko että tässä mitään hätää on...en usko...
Todella lämmitti mieltäni kuulla että teet jälleen kerran uusia alue valtauksia!Teikäläisen käsissä kyllä kaikki tuntuu muuttuvan kullaksi!Ihanko unilääke bisnes tällä erää?En voisi mitenkään kieltäytyä koekaniinin osasta!Lähden innolla mukaan tähän kokeeseen...ihan jännittää jo nyt!!!Hihihihihihihih!Elähän sitten suunnittele mitään vispilän kauppaa sillävälin kun olen untenmailla ;)
Pikkuisen huolestuttaa kuitenkin se Kangen Amen tila...ajattelin...katsos,minua hieman pelottaa että Kanki ei osaa ottaa huumorilla tätä pikku tapausta,tuntui nimittäin jokseenkin huumorin tajuttomalta tyypiltä jo silloin kun olin hänen hanurissa työn touhussa...Niin...Voisitko millään,Mitenkään oi kiltti,laittaa kunnon tujaukset sitä uutuus tuotettasi tippaletkulla Kankeen???Jos oikein nätisti pyydän?Jäisin toki "yhden velkaa"...Se jotenkin huojentaisi mieltäni,tässä on katsos niin paljon nyt muutakin säpinää että en jaksaisi koko ajan funtsia joko se Kanki tulee kovana päälleni.Joten mielestäni kaikkein parasta olisi että Kanki pidettäisiin levossa vielä muutaman päivän.Ihan vain että saan bisnekset pyörimään...Kyllä minä sitten ihan ajan kanssa hoitelen Kangen kuule ihan moneen otteeseen!
Niin ja se magneetti kuvaus oli kyllä huvittava.Herranen aika sentään!Kyllähän sinä sen nyt tiedät että magneetti kuvaus huoneessakaan ei saa olla MITÄÄN metalli esineitä!Ja sinä menit sitten hassuttelemaan tuolla tavalla,taisi Kanki siinä menossa valahtaa vallan kalpeaksi koko mies!Kyllä sinä sait minut taas nauramaan!Sinä höpsö!
Mutta eiköhän tavata heti huomenissa hula hula tyttöjen parissa;)
Nyt täytyy ottaa vielä muutama potilas,on silikoni rintojen asennusta ja ykdet tikit pitäisi vielä poistaa,niin päivä alkaa olla ihan kivasti pulkassa!
Nöyrin,
Dr.Swan
miesten vonkaamisilta kerkeis mulle ton suolihuuhtelun........ olen kuulut että siitä olo kevenee....... tulee kuulemma edellis viikon ja jopa joulun kinkut ulos kerta heitolla..... toki kerrot sitten onko odotettavissa toimenpiteen jälkeistä anaalivuotoa...... kai tampax ehkäisee jälkivuodot............. vastaa parahin puoskari hyvin pian.... kai sinuun myös pätee vaitiolo velvollisuus.... koska ymmärräthän että tämä on aika noloa minulle... kiitos........ jo etukäteen....................
- Dr.Swan
Hyvinpä näyttää neiti tai rouva (?)opiskelleen lääketiedettä!
Mihin enää minua tarvitsetkaa?
Leikki leikkinä!
Suolihuuhteluja ei kannata ryhtyä itsekseen tekemäänkään.Tiedän lukuisia tapauksia joissa veden määrän kanssa on hieman liioiteltu ja mopedihan siinä sitten on karannut käsistä täysin!Jälkiä on sitten paikkailtu täällä meillä ja se ei ole heikko hermoisten katsottavaa!
Mutta!...Voin ottaa sinut tuossa ensi viikon lopulla(kalenteri on täynnä mutta teen sinulle tilaa!)
Perjantaina 13.pvä klo.10.oo
Tapaamisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909