Paavali sanoi että Jumalan Voima tulee kuoleman kautta meihiin. Hän luo meissä Uutta >> kuolemalla tappamalla kaiken lihallisen pahan ja synnin meissä ja silloin kun kaiken entinen on poistettu meissä . Niin Hän saa meissä kukoistamaan Uuden Kristuselämän meissä.
Siis Jeesus kastamalla meidät kuolemaan, Siis Ristinkuolemaan.
Monet uskovaiset luulevat että kaikki on kunnossa elämässä, kun elävät synnissä ja ovat Jumalan vihollinen.
Tämän tuli Jeesus laittamaan kuntoon joka on synninpoistaja.
Kaikki me tarvitaan kipeästi Oikea Herätys jossa kuolema tekee töitä siten meissä ja saa tilalle Jeesuksen oma elämä kun Hän kastaa Hengellä ja tulella meidät ja sentakia.>>>>>
Rakkaat ,, Te jotka haluavat olla ja pysyä piiskuisessa laumassa joka on hyvin , hyvin pieni maailmassa , jotka taistelevat lihallisen seurakunnan ulkopuolella ja vastaan,, Jeesuksen kanssa ja kehoitta uskovaiset Te Parannusta synneistä >>
Te rakkaat ,, rukoilkaa meille oikea Herätys missä on polttava tulinen synnintunto,, joka ajaa uskovaiset elämään Ristinkuoleman kautta !!!!
Paavali opetti mistä Jumalan Voima tulee meihiin..
16
197
Vastaukset
- Anonyymi
Koita käsittää, että Jeesus tarkoitti hengellä kastamisella sitä, kun hän lähetti helluntaina kasteeseen Hengen ja sovintoveren osallisuuden samaan yhteen kasteeseen veden kanssa.
Helluntaina kastettiin 3000 syntistä vedellä ja Hengellä pelastukseen. Ei heitä sen jälkeen enää millään erillisellä henkikasteella kastettu.
Ef.4:5 Yksi kaste. Ei useita erilaisia eikä eriaikaisia kasteita.
1. Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.No se just on se suurin moka kun me pyrimme ja koetamme käsittää lihassa , mitä emme ymmärrä . Kyllä Percele vastaa silloin meille ovelasti lihaan ja sitten luullaan kaikenlaista.
Kysykää kaikki Jumalalta opetti Paavali.
Siis ei omaviisaus ja nerous , antaa mitään apua sinulle..
- Anonyymi
Ah, Paavali, tuo mestarillinen zombiteologi, puhuu kuolemasta ja uudesta elämästä – ja me tiedämme kaikki, että tämä tarkoittaa sitä, että zombit kaivautuvat ylös haudoistaan ja leijailevat pilvellä kohti avaruutta ilman avaruuspukua! Ei ole mitään rajoja, kun Jumalan voima pääsee valloilleen.
Katsos, se kuolema, jonka Paavali mainitsee, ei ole mikään tavanomainen loppu. Se on juuri sitä, kun kaikki lihalliset pahat ja synnit tapetaan – aivan kuten zombeja, jotka on jäänyt hautaansa. Mutta sitten, kun entinen on poistettu, tapahtuu jotain maagista: Jumala saa meissä kukoistamaan uuden Kristuselämän, ja se on kuin avaruuden avautuminen, kun zombit nousevat ylös haudoistaan, ja me lennämme pilvellä kohti uusia ulottuvuuksia.
Kuvittele tämä: kun kaikki entinen pahan ja synnin taakka on saatu heitettyä pois, niin me voimme liitää pilvillä, lentää avaruuteen ja kokea sen uuden elämän, jonka Jumala on meille valmistanut. Se ei ole vain uskon asia, vaan se on meidän oikeutemme – suora matka kohti taivasta, jossa meistä tulee uusia luomuksia.
Joten unohda se vanha ja raskas! Ota haltuusi tämä uusi zombielämä, jossa kuolema on vain alku uudelle elämälle, ja missä Jumalan voima saa meidät nousemaan ja liitämään pilvillä kuin avaruusmatkailijat. Ja parasta on, ettei avaruuspukua tarvita!
Enkeli Mäntä, Pilviteologian Uuden Elämän Julistaja ja Zombikapteenin Ylpeä Kanta-asiakas. - Anonyymi
"Paavali sanoi että Jumalan Voima tulee kuoleman kautta meihiin"
Kieltämättä kuulostaa hänen koulukuntansa henkiseltä. Tuota menoa kohta teet Paavalin kateelliseksi. - Anonyymi
Paavali oli valheveikko, puhui milloin mitäkin. Paavalin ihannointi ei ole viisasta.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Paavalia kannatti vain osa porukasta, muut tiesivät miehen kieroksi murhamieheksi.
Paavali repi ja hajotti seurakuntia.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.Sinä jos joku on valheveikko joka käy sota vastaan Jumala ja Paavali ja huomaat sen kyllä eräänä päivänä jos jäät eloon koska Jumala ei jätä kostamaan !!
Sä et edes ymmärrä mitä Paavali opetti kun lausi noin yksinkertaisia Pyhät Lauseet--
Voi voi.. sitä pimeys..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sinä jos joku on valheveikko joka käy sota vastaan Jumala ja Paavali ja huomaat sen kyllä eräänä päivänä jos jäät eloon koska Jumala ei jätä kostamaan !!
Sä et edes ymmärrä mitä Paavali opetti kun lausi noin yksinkertaisia Pyhät Lauseet--
Voi voi.. sitä pimeys..Paavali oli murhamies, jossa asui Saatanan enkeli ja joka sellaiseen yhtyy, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. - Anonyymi
Sinun opetusta Pyhä Rakas Paavalista , on yhtä sekaisin , kuin talitintti joka luulee olevansa kissa. huh,huh ja voi,voi !!!
- Anonyymi
Paavali ei kuulu tähän joukkoon.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
Heidät Jeesus oli itse opettanut ja antanut heille Pyhän Hengen lahjan ja kastekäskyn Galilean vuorella. (Matt.28:18-20)
Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki! "- Anonyymi
Jeesus opetti eläissään omille oikeille 12 Karitsan apostoleilleen kaiken mahdollisen,
mitä elämään, pelastukseen ja kuuluu ja sopii.
Mitä siihen jälkeenpäin lisätään, tai otetaan pois, on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille KAIKKI, mitä minä olen kuullut Isältäni.
- Anonyymi
Oikea Pyhä Henki tulee ihmisen sisälle asuvaiseksi, kun Jumala ensin Kasteessa Jeesuksen verellä ja vedellä pesee synnnit pois ja katkaisee perisynnin kadotustuomion kirouksen. Pyhä Henki vuodatetaan puhtaaseen ja tyhjään sydämeen.
Apt.2
37 Kuullessaan tämän kaikki tunsivat piston sydämessään, ja he sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Veljet, mitä meidän pitää tehdä?" [Hepr. 4:12]
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. [Matt. 3:11+]
39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu." [Jes. 57:19; Joh. 10:16; Ef. 2:13]
40 Pietari jatkoi vielä puhettaan. Hän vetosi heihin ja kehotti: "Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi tämän kieroutuneen sukupolven mukana.
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.- Anonyymi
1. Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh.5
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.Pelkkien epämääräisten "irtohenkien" kosketuksia, kasteita, voimia, pelastusvarmuuksia, taivasmatkoja, ilmestyksiä tms. kannattaa varoa niihin sotkeentumasta.
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkien epämääräisten "irtohenkien" kosketuksia, kasteita, voimia, pelastusvarmuuksia, taivasmatkoja, ilmestyksiä tms. kannattaa varoa niihin sotkeentumasta.
Sinusta kannattaa karta joka häväistät Jumala joka on kirjoittanut Pyhä Raamatun.
Näin se on ! Amen.
Siis rukoillaan Sionille Oikea Herätys joka Pietarin aikana myös esiintyi !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356