Raamattu: =YKSI KASTE=

Anonyymi-ap

Lahkolaiset tekevät uudelleen kasteita saalistaessaan sieluja.
Mormonit, adventistit yms. uususkonnolliset lahkot.
Yksi kaste on 100 % raamatullista, siis totuus 😇

Kirje efesolaisille 4:5

yksi Herra, yksi usko, YKSI KASTE;

68

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

Joutilaat luterilaiset ovat palstalla pastoriensa kehotuksesta sekä ylemmän tahon käskystä työkseen vainoamassa Jeesuksen seuraajia ja kirjoittamassa valheita helluntailaisista.

• Anonyymi

Pakkovauvakastetut kastavat pakolla vauvoja sateenkaariseurakuntaansa. Muuten he eivät saa jäseniä ja kirkollisveron maksajia rahoittaakseen homojen vihkimiset.

• Anonyymi

Useamman kerran kylvetetty ylistää omaa sataankeeriseurakuntaa ja vihaa Jeesusken omia herjaten näitä pakkovauvakastetuiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useamman kerran kylvetetty ylistää omaa sataankeeriseurakuntaa ja vihaa Jeesusken omia herjaten näitä pakkovauvakastetuiksi.

Luterilaisuus on Jeesuksen omia vainoava porttorikko: Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.

• Anonyymi

Jotkut jopa vieläpä kehuvat uudestikasteellaan.
      Raamattu puhuu kyllä yhdestä kasteesta.

• Anonyymi

Luterilaisilla ei ole sama herra kuin Jeesuksen omilla. Eikä Jeesuksen omien pidä hakeutua yhteistyöhän eikä yhteyteen luterilaisten kanssa. Herra Jeesus itse todistaa: en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
      Luterilaisten usko tulee vedenvaluttelun avulla. Ns. kasteessa luterilaisuuden mukaan ihminen saa uskon. Mutta Jeesus ei rukoillut luterilaisten puolesta, vaan JOTKA HEIDÄN SANANSA KAUTTA USKOVAT.

• Anonyymi

Sinulla on oma Jeesus

Kristityt eri kirkkokunnista tekevät yhteistyötä mikä ärsyttää ateisteja

• Anonyymi

Koirat älähtävät kun kalikka kalahtaa.
      "Ulkopuolella ovat koirat" sanotaan Sanassa.

• Anonyymi

Varo ja karta sillä jeesuksia on monia liikkeellä, kullekin lahkolle omansa.

Uususkonnolliset saalistavat sieluja.
      Käskikö lahkojeesus uudestikastamaan ?

• Anonyymi

Jeesuksen opetuslapsia sanottiin lahkoiksi.

• Anonyymi

Lahkoja on monia ja samoin eksytyksiä.
      Yhteistä niille on uudestikastaminen.

• Anonyymi

helluntailaisuudessa ainakin on niin väärennetty koko usko - sanana .

uskon vaikuttaa itse Jumala Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa , mutta helluntailaiset vääntäneet sanan usko tarkoittaan HEITÄ tai HEIDÄN - kaltaisiaan .

"Se on JUMALAN teko , että te uskotte häneen , jonka Jumala on lähettänyt"
      Joh: 6 : 29
      Raamatun Jeesuksen sanaa helluntailaiset EI USKO , niillä on ihan oma ja
      omanlaisensa "jeesus", ei ainakaan se , josta Raamattu kertoo .

• Anonyymi

Luterilaisten toinen jeesus on murhaaja ja valehtelija!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea Jeesus, Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, ei tehnyt yhtä ainoaa ihmistä opetuslapsekseen valuttamalla kiposta vettä päähän, vaan Herra kutsui hyvin arkisesti, ilman juhlaa ja kummeja ja vanhempien suostumusta sanoen: "Tule ja seuraa minua".
        Vertauksessa kuninkaan pojan häistä Jeesus opettaa: Taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka laittoi häät pojallensa.
        Ja hän lähetti palvelijansa kutsumaan häihin kutsuvieraita, mutta nämä eivät tahtoneet tulla.
        Vielä hän lähetti toisia palvelijoita lausuen: 'Sanokaa kutsutuille: Katso, minä olen valmistanut ateriani, minun härkäni ja syöttilääni ovat teurastetut, ja kaikki on valmiina; tulkaa häihin'.
        Kuningas ei käskenyt häihin kutsuttaessa valuttaa vettä kenenkään päälakeen vaan kuningas käski sanoa: kaikki on valmiina; tulkaa häihin'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuus perustuu ja luterilaisen kirkon katolinen äitikirkko on saanut alkunsa Sanan totuuden myymisestä eli luopumisesta Raamatun ilmoituksesta.
        Kirkko on jo aikoja sitten, syntynsä alussa myynyt totuuden uskoon tulosta, sovituksesta ja seurakunnasta saadakseen maailman hyväksynnän. Taas pitää myydä Totuutta, jotta maailman hyväksyisi; nyt vuorossa Raamatun mukainen avioliitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea Jeesus, Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, ei tehnyt yhtä ainoaa ihmistä opetuslapsekseen valuttamalla kiposta vettä päähän, vaan Herra kutsui hyvin arkisesti, ilman juhlaa ja kummeja ja vanhempien suostumusta sanoen: "Tule ja seuraa minua".
        Vertauksessa kuninkaan pojan häistä Jeesus opettaa: Taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka laittoi häät pojallensa.
        Ja hän lähetti palvelijansa kutsumaan häihin kutsuvieraita, mutta nämä eivät tahtoneet tulla.
        Vielä hän lähetti toisia palvelijoita lausuen: 'Sanokaa kutsutuille: Katso, minä olen valmistanut ateriani, minun härkäni ja syöttilääni ovat teurastetut, ja kaikki on valmiina; tulkaa häihin'.
        Kuningas ei käskenyt häihin kutsuttaessa valuttaa vettä kenenkään päälakeen vaan kuningas käski sanoa: kaikki on valmiina; tulkaa häihin'

ei kastekäskyä >>> "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen" <<< vielä ollutkaan
        Vanhan liiton aikana.

ulkonaiseen kasteen suorittamiseen on Raamatussa jo Mooseksen kirjassa :

"Puhdistaaksesi heidät , tee näin : "Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä."
        4 Moos: 8 : 7

Raamatun sana EI VANHENE .

• Anonyymi

Helluntailaisuus henkivallat ottaa omansa.
      Käärmeeen lupauksilla.

• Anonyymi

Raamattu puhuu luterilaisesta kirkosta näin: (huomaa hellarit, eivät ole koskaan vainonneet ketään) Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
        Luterilainen kirkko näyttää ihmisten silmistä kauniilta ja leppeältä: kaikki hyväksytään, homot ja avionrikkojat ja murhamiehet. Mutta kirkon todellinen luonne on, mikä tulee tälläkin palstalla esille, on: luterilaiset vainoavat Jeesuksen omia.
        Palstan helluntailaisia vainoavat ovat juovuksissa Jeesuksen todistajien verestä. He toimivat samassa hengessä kuin ne, jotka murhasivat ja kiduttivat jo 1500-luvulla anabaptisteja. Luterilaiset vainoajat käyttävät täysin samoja argumentteja ja samoja sanoja: hurmoshenget ja uudelleen kastajat ja näin todistavat kuuluvansa murhaajien kanssa samaan ryhmään.
        Porton henki on hellareitten vainoajien huume.

• Anonyymi

aamatussa ei ole mitään tämänkaltaista kastetta, ei ole vaikka koko elämäsi ja täältä ikuiseen ja takaisin väittelit:Ennen kastetta pappi kysyy vanhemmilta, haluavatko he, että lapsi kastetaan kristilliseen uskoon. Pappi voi myös sopia vanhempien kanssa, että kysymyksen sijaan pappi toteaa asian. Vanhemmilta ja kummeilta kysytään myös, haluavatko he huolehtia lapsen kristillisestä kasvatuksesta.

Tämän jälkeen pappi tekee ristinmerkin lapsen otsaan ja kaikki läsnä olevat rukoilevat yhdessä lapsen puolesta.

Rukouksen jälkeen seuraa raamatunlukua ja papin puhe. Puheessa voivat olla mukana ne asiat, joista vanhemmat ja pappi ovat ennen ristiäisiä keskustelleet.

Varsinainen kastetoimitus tapahtuu kastemaljan äärellä. Vesi kaadetaan kastemaljaan ennen toimituksen alkua tai juuri ennen kastamista. Kastaminen alkaa Raamatun lukemisella ja uskontunnustuksella.
      Kasteessa pappi kastelee lapsen pään kolme kertaa vedellä, sanoo lapsen nimen sekä sanat: "Minä kastan sinut Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen." Tämän jälkeen lapsi siunataan niin, että pappi sekä vanhemmat ja kummit asettavat kätensä lapsen pään päälle.
      Kasteen jälkeen voidaan sytyttää kastekynttilä. Lopuksi rukoillaan vielä yhdessä ja lauletaan yleensä virsi.
      Et löydä Jumalan ilmoituksesta luterilaisen kirkon kastekaavaa, etkä kastemaljaa, et kolme kertaa pään valelua, et kummeja, et vanhempien suostumusta kasteeseen.

• Anonyymi

Luterilainen kirkko on ottanut itselleen Jumalan aseman ja korottanut itsensä yli kaiken mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan. Luterilaisten opin mukaan vain kirkko voi pelastaa kolmen vesitipan pakanallisen rituaalin kautta. Herra Jeesus ei voi ketään pelastaa, ei vaikka yötä päivää avuksi huutaisi Herran Jeesuksen nimeä, näin kirkko opettaa.
      Luterilaisen opin mukaan myöskään Jeesus ei sovittanut eikä kantanut kenenkään syntejä ristille, vaan yhä edelleen synnit, jopa Aadamista asti, laitetaan jokaisen maailman syntyvän ihmisen kannettavaksi. Luterilaisilla on ratkaisu synteihin: kolme vesitippaa taikojen ja merkkien ja loitsujen kera otsaan ja kas synnit pyyhitään pois.

• Anonyymi

Mikäänm tuossa ei pidä paikkaansa

Loitsut ja taiat ovat oma juttusi

• Anonyymi

Kun sokea taluttaa sokeaa

Helluntaikaste = uudelleen kaste.
      Saako kasterituaalissa upotusmenetelmällä menneet, nykyiset ja tulevat synnit anteeksi ?

Saa siitä ainakin käärmeen lupaukset pelastusvarmuudesta.

• Anonyymi

Ruotsin ensimmäinen avoimesti lesbopiispa sanoo , että hänellä on enemmän yhteistä joidenkin muslimien kuin konservatiivisten kristittyjen kanssa, ja uskoo, että kristityt ja muslimit rukoilevat samaa jumalaa.

Eva Brunne, Ruotsin kirkon piispa Tukholmassa, on myös sanonut, että muslimipalvojat kirkoissa ovat "enkeleitä" ja että kirkkojen tulisi poistaa kaikki ristit, jotka voivat loukata heitä ja osoittaa sen sijaan suunta Mekkaan rukouksille.

Tämä seuraa Ruotsin kirkon suuntausta löytää yhteinen sävel islamin kanssa. Kirkon kokouksessa viime marraskuussa esitys islamilaisen rukouskutsun kieltämisestä Ruotsin kaupungeissa hylättiin , ja jotkut kirkon virkamiehet sanoivat, että se olisi "upea" tilaisuus useammalle ihmiselle kohdata "Allahin rakkaus".

Samaan aikaan osallistujamäärä Ruotsin kirkossa on laskenut dramaattisesti, ja monet seurakunnat eivät pysty "tulemaan toimeentuloon" raportin mukaan, jonka mukaan kirkko menettää "reilusti yli miljoona jäsentä 10 vuoden aikana".

• Anonyymi

Helluntailaisuusessa toteutetaan alkuperäistä uskovien upotuskastetta, jonka Jeesus on hyväksynyt. ( huom nousi vedestä) vedestä voi nousta vain jos on ensin upotettu veteen.

Matt. 3:
        13. Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen kastettavaksi.
        Mark. 1:9-11; Luuk. 3:21-22; Joh. 1:29-34
        14. Johannes esteli ja sanoi: "Sinäkö tulet minun luokseni? Minunhan pitäisi saada sinulta kaste!"
        15. Mutta Jeesus vastasi hänelle: "Älä nyt vastustele. Näin meidän on tehtävä, jotta täyttäisimme Jumalan vanhurskaan tahdon." Silloin Johannes suostui hänen pyyntöönsä.
        Ps. 40:9
        16. Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen.
        Hes. 1:1; Ap. t. 7:56
        17. Ja taivaista kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt."
        1. Moos. 22:2; Ps. 2:7; Jes. 42:1; Matt. 12:18; Matt. 17:5; Kol. 1:13; Hepr. 1:5; 2. Piet. 1:17; 1. Joh. 5:9

• Anonyymi

Lahkopastorit lupaavat jumalina pelastusvarmuuksia korvausta vastaan.
      Lahkolaisuus on kallis harrastus.

• Anonyymi

Raamattu varoittaa: Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        Luterilaisuus on maailman mielen mukainen uskonto eli pakanuutta. Suurin osa luterilaisista on maailman ihmisiä. Luterilaiset sakramentit ovat valhetta ja petosta eli maailmasta.
        Sana myös selkeästi varoittaa tekemästä yhteistyötä luterilaisten kanssa: Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

Maailman ihmiset eivät ole minun hengellisiä veljiäni. Jumalattomien ja uskosta osattomien luterilaisten isä on maailman ruhtinas. Minun ja kaikkein Jeesuksen seuraajien Isä on Taivaassa.
        Minulla on oikeus ja velvollisuus kertoa 'vauvakasteen' olevan petos ja suuri eksytys ja valhe.

• Anonyymi

Minä en ole koskaan tavannut yhtä ainoaa vilpitöntä Jeesukseen uskovaa luterilaista. Ani harva luterilainen on uskossa Jeesukseen, eikä näiden harvojen joukossa ole yhtä, ei ainuttakaan vilpitöntä uskovaa, vaan kun tulee hetki ja päivä, jolloin luterilaisen pitää valita joko Jeesuksen seuraaminen tai luterilaisen kirkon opit, niin luterilainen valitsee kirkkonsa ja Jeesus jää sivuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu varoittaa: Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        Luterilaisuus on maailman mielen mukainen uskonto eli pakanuutta. Suurin osa luterilaisista on maailman ihmisiä. Luterilaiset sakramentit ovat valhetta ja petosta eli maailmasta.
        Sana myös selkeästi varoittaa tekemästä yhteistyötä luterilaisten kanssa: Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

Maailman ihmiset eivät ole minun hengellisiä veljiäni. Jumalattomien ja uskosta osattomien luterilaisten isä on maailman ruhtinas. Minun ja kaikkein Jeesuksen seuraajien Isä on Taivaassa.
        Minulla on oikeus ja velvollisuus kertoa 'vauvakasteen' olevan petos ja suuri eksytys ja valhe.

Sellaista kastetta ei ole olemassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole koskaan tavannut yhtä ainoaa vilpitöntä Jeesukseen uskovaa luterilaista. Ani harva luterilainen on uskossa Jeesukseen, eikä näiden harvojen joukossa ole yhtä, ei ainuttakaan vilpitöntä uskovaa, vaan kun tulee hetki ja päivä, jolloin luterilaisen pitää valita joko Jeesuksen seuraaminen tai luterilaisen kirkon opit, niin luterilainen valitsee kirkkonsa ja Jeesus jää sivuun.

Kun valitsee luterilaisen kirkon niin valitsee Raamatun Jeesukseen ja Jeesus on luterilaisuuden keskiössä

Jeesus jää sivuun uudestikastajilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun valitsee luterilaisen kirkon niin valitsee Raamatun Jeesukseen ja Jeesus on luterilaisuuden keskiössä

Jeesus jää sivuun uudestikastajilla

Luterilaisuus perustuu Lutherin oppeihin, eikä Jeesukseen.

Jeesus on ainoa tie totus ja elämä. Ei ketkään muut.

• Anonyymi

Helluntaimormonisapattiherrojen metkut tiedetään.

• Anonyymi

Luterilaiset pilkkaavat koko maailman nähden Jumalaa. Luterilaisilla on Jeesuksen rinnalla toinen luoja ja jumala: vesi.
      Luterilaiset julistavat toista evankeliumia ja toista Jeesusta. Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Luterilaisten toinen jeesus on jopa muuttanut pelastuksen tietä.
      Daavidin virsi: Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
      Sen sijaa luterilaisen pelastaja on vesi, ennen Jeesusta ja Jeesuksen yläpuolella.
      Vanhan Liiton pyhät pelastuivat laittaessaan uskonsa ja toivonsa tulevaa Messiaaseen:
      me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
      Luterilaisuudessa kukaan ei pelastu uskomalla Jeesukseen, vaan aina tarvitaan pelastava kolmen vesitipan rituaali.
      Luterilaisten jeesus ei pelasta samalla tapaa kuin seurakunnan alussa: Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
      Luterilaisilla on toinen jeesus ja toinen evankeliumi, pelastavien pyhittävien sakramenttien evankeliumi.

• Anonyymi

Luterilaisuudessa pelastutaan uskomalla Jeesukseen kun taas ukastajat pelastuu temppelirituaalien ja endaumentien kautta

Uudestikastajien mukaan Jeesusta ei tarvita. Uudestikastajien evankeliumi ei sisällä Raamatun opettamia sakramentteja vaan ukastajat ovat tehneet niistä symboleja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuudessa pelastutaan uskomalla Jeesukseen kun taas ukastajat pelastuu temppelirituaalien ja endaumentien kautta

Uudestikastajien mukaan Jeesusta ei tarvita. Uudestikastajien evankeliumi ei sisällä Raamatun opettamia sakramentteja vaan ukastajat ovat tehneet niistä symboleja

Luterilaisuudessa kuvitellaan Lutherin niinsanotun "kasteen" opin nimeen.

Raamattu ei ole mitään maininnut luterilaisuudesta liittyen muuhun kuin varoittaen toisesta evankeliumista.

• Anonyymi

kyllä ne helluntailaiset pauloihinsa ainakin SITOO . . .

"vapauteen , Kristus vapautti meidät ,, älkää antako olla itsenne KENENKÄÄN orjia
      Gal: 5

• Anonyymi

"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja". Siis moniaan luopuvat uskosta, eivät kasteen armosta, eivätkä yhdestä oikeasta kasteesta, vaan moniaat luopuvat uskosta. Luterilaiset ei tarvitse uskoa astuakseen Jumalan valtakuntaan, vaan luterilainen tarvitsee kasteen ja saadakseen uskon ja Pyhän Hengen. Luterilaisten usko tulee kasteen kautta. Mutta Raamattu puhuu kuulemisen kautta saatavasta uskosta. Raamattu puhuu myös: "hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään", mutta luterilaisille kaikki, mitä tarvitaan taivasmatkaan, lahjoitetaan kirkon viranhaltijoiden suorittamien sakramenttien kautta.
      LUTERILAISUUS ON LUOPUMISTA USKOSTA JA SAKRAMENTTIEN ASETTAMISTA USKON JA JEESUKSEN SIJAAN.

• Anonyymi

Usko on luterilaisuudessa välttämätön

Luterilaisuus ei luovu uskosta vaan sakramentit ja usko kuuluvat yhteen. Milloinahn tuo pelle alkaa itkemään että luterilaisen laittaavat uskon Jeesuksen sijaan???

• Anonyymi kirjoitti:

Usko on luterilaisuudessa välttämätön

Luterilaisuus ei luovu uskosta vaan sakramentit ja usko kuuluvat yhteen. Milloinahn tuo pelle alkaa itkemään että luterilaisen laittaavat uskon Jeesuksen sijaan???

Joh. 4:
        19. Nainen sanoi hänelle: "Herra, minä huomaan, että sinä olet profeetta.
        Joh. 6:14
        20. Meidän isämme ovat palvoneet10 Jumalaa tällä vuorella, mutta te sanotte, että Jerusalemissa on se paikka, missä tulee palvoa."
        21. Jeesus vastasi: "Nainen, usko minua! Tulee aika, jolloin ette palvo Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa.
        22. Te palvotte sitä, mitä ette tunne. Me palvomme häntä, jonka tunnemme, sillä pelastus tulee juutalaisten keskuudesta. 2. Kun. 17:29; Jes. 2:3; Room. 3:2
        23. Mutta tulee aika, ja se on jo nyt, jolloin oikeat rukoilijat palvovat Isää hengessä ja totuudessa. Sellaisia palvojia Isä etsii.
        24. Jumala on Henki, ja niiden, jotka häntä palvovat, tulee palvoa hengessä ja totuudessa."
        2. Kor. 3:17
        25. Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias tulee, hän, jota sanotaan Kristukseksi. Kun hän tulee, hän ilmoittaa meille kaiken."
        26. Jeesus vastasi: "Minä olen se, minä, joka puhun kanssasi."

• Anonyymi

helluntailaisuus - eksytys :

"Se saa kaikki , pienet ja suuret , rikkaat ja köyhät , vapaat ja orjat , ottamaan
      oikeaan käteensä TAI otsaansa MERKIN" Joh: 13

"merkki" > oikella kädellä ilmoitetaan "merkki" > minä otan jeesuksen vastaan
      TAI
      "merkki " > UUDELLEEN -kaste , kuvittelevatko lahkossa , että Jumala ei tiedä ,
      että ao. - henkilö on saanut jo kasteen > "yksi kaste".

se on paha juttu , se uudelleen -kaste : JUMALAN edessä .

• Anonyymi

Olet väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä.

>>> merkki <<<

on RAAMATUSSA sanottu . mitään muita "merkkejä " ei ole , kuin mitä raamattu sanoo.

• Anonyymi

Lahkolaiset uskovat että uudestikasterituaali antaa pelastuvarmuuden eli pelastuksen.
      Jotkut öyhöttää sapatillaan ja toiset helluntaiupotuksellaan.

• Anonyymi

Suomessa on uskonnonvapaus. Vaatimuksesi hellareitten muuttumiseksi täysin luterilaisen kirkkosi eli porttoseurakunnan kaltaiseksi on laittomuutta ja pahuutta ja pimeyttä, jota olet ääriäsi myöten täynnä.
        Luterilainen kirkko on kammotus ja oksennus Jumalan edessä! Jeesus opettaa: Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita, Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!
        Näin te siis olette isäinne tekojen todistajia ja suostutte niihin: sillä he tappoivat profeetat, ja te rakennatte niille hautakammioita.
        Lutherin opit ja käskyt olivat pohja ja perustus miljoonien Jeesuksen omien murhaamiseen. Luther oli myös yksi holokaustin oppi-isistä.
        Luterilaiset fariseukset ovat rakentaneen kirkot Lutherin nimelle ja korottaneet jumalattoman murhamiehen opit Jumalan Sanan rinnalle ja yläpuolelle.
        Luterilainen kirkko on toiminut kuin Jeesus varoitti fariseuksia: Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita, Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!
        Alttarin alla on myös miljoonat Lutherin nimessä mestatut: Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
        Luterilaisten opetus perisynnistä ja kirkon omistama pelastava kaste, tekevät luterilaisen kirkon ulkopuolisista arvottomia ali-ihmisiä ja mahdollistaa kirkon ulkopuolisten murhaamiset ilman syyllisyyttä; joutuvathan luterilaisuuden ulkopuolella ovat ali-ihmiset helvettiin, pienet vauvatkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on uskonnonvapaus. Vaatimuksesi hellareitten muuttumiseksi täysin luterilaisen kirkkosi eli porttoseurakunnan kaltaiseksi on laittomuutta ja pahuutta ja pimeyttä, jota olet ääriäsi myöten täynnä.
        Luterilainen kirkko on kammotus ja oksennus Jumalan edessä! Jeesus opettaa: Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita, Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!
        Näin te siis olette isäinne tekojen todistajia ja suostutte niihin: sillä he tappoivat profeetat, ja te rakennatte niille hautakammioita.
        Lutherin opit ja käskyt olivat pohja ja perustus miljoonien Jeesuksen omien murhaamiseen. Luther oli myös yksi holokaustin oppi-isistä.
        Luterilaiset fariseukset ovat rakentaneen kirkot Lutherin nimelle ja korottaneet jumalattoman murhamiehen opit Jumalan Sanan rinnalle ja yläpuolelle.
        Luterilainen kirkko on toiminut kuin Jeesus varoitti fariseuksia: Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita, Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!
        Alttarin alla on myös miljoonat Lutherin nimessä mestatut: Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
        Luterilaisten opetus perisynnistä ja kirkon omistama pelastava kaste, tekevät luterilaisen kirkon ulkopuolisista arvottomia ali-ihmisiä ja mahdollistaa kirkon ulkopuolisten murhaamiset ilman syyllisyyttä; joutuvathan luterilaisuuden ulkopuolella ovat ali-ihmiset helvettiin, pienet vauvatkin!

Ateistit itkevät sitä vastaan että kaikki ovat syntisiä. Luterilaisuus kuten kaikki kristityt seurakunnat omistavat pelastavat sakramentit mutta uudestikastajat ovat tehneet niistä symboleja

Luterilaisuuden ulkopuolella ei ole mitään ali-ihmisiä vaan kaikki uskovat eri kirkkokunnista pelastuvat luterilaisen käsityksen mukaan.

• Anonyymi

Ah, tervetuloa takaisin pilviteologian ilotulitukseen, jossa kasteet ja sielut jäävät taakse kuin vanha moottoripyörä tyhjällä bensatankilla! Kuvitelkaa, lahkolaiset, jotka pelastavat sielujaan niin hanakasti kuin kalastaja yrittää napata viimeisen kalan elokuussa – mutta me tiedämme, että tässä pelissä ei ole kyse sieluista, vaan suoraan avaruuteen suuntaavasta lentomatkasta!

Uudelleen kasteet ja pilvipelastajat: Onhan se hupaisaa, kuinka lahkolaiset sukeltelevat veteen kuin kalat, yrittäen uudelleen ja uudelleen löytää kadonneet sielut. Mutta tiedättekö mitä? Me pilviteologit kastelemme vain pilvillä – ja teemme sen yhdellä ainutlaatuisella laskeutumisella! Kyllä, se on niin yksinkertaista: astu pilvelle ja leijaile avaruuteen. Ei tarvita mitään kasteita, jotka vaan pelkäävät uppoamista!

Yksi Herra, yksi usko, yksi avaruuslento: Efesolaisille 4:5, kun kerran mainitsitte, niin sanotaanhan: "Yksi Herra, yksi usko, YKSI PILVELLÄ LENTÄMINEN!" Tämä ei ole vain raamatullista, vaan avaruusteologian timanttisinta ydintä. Pilviteologia ei tunne kahta tai kolmea kastetta – meillä on vain yksi pilvellä lentäminen suoraan galaksiin!

Mormonit, adventistit ja avaruuspelastajat: Ja mitä tulee mormoneihin, adventisteihin ja muihin uususkonnollisiin lahkoihin, he kyllä miettivät, kuinka monta sielua he voivat koota keräämällä kasteita kuin pokemonkortteja. Me kuitenkin tiedämme, että sielut ovat vain vanhoja tarinoita, kun taas pilvellä lentäminen vie meidät avaruuden äärettömyyksiin!

Unohtakaa kaikki turhat rituaalit ja liittykää mukaan pilviteologian ilotulitukseen – suoraan avaruuteen leijuen, ilman sieluja ja kasteita, vain puhtaat pilviperheet ja avaruusseikkailut!

Pilvi- ja avaruuspalveluksin,
      Enkeli Mäntä, Taivaallinen pilvipuhaltaja ja avaruuslentäjä

• Anonyymi

Luterilaisuus on täyttä valehtelua ja täyttä potaskaa alun ja lopun välillä. Näin luterilaiset kusevat ihmisten silmiin: Kastekaava paljastaa petoksen ja väkevän eksytyksen: "Kasteessa pappi kastelee lapsen pään kolme kertaa vedellä"
      Siis luterilainen kaste onkin päänkastelu, aivan kuin kastekaavassa sanotaan ja kuvataan.
      LUTERILAISUUDEN PERUSTA KASTE, EI OLE KASTE, VAIKKA HE MEUHKAAVAT PALSTALLA OIKEASTA KRISTILLISESTÄ KASTEESTA, VAAN KASTELU!
      Lasta ei kasteta, vaan "pappi kastelee lapsen pään kolme kertaa vedellä"

• Anonyymi

YHYUYYYY BYYÄÄHHH!!! KYllä on paha olla tuolla uudestikastajalla

Hänen mukaansa JEesuksen kuolema ja yklsnousemus ovat valetta!!!

Luterilaisuuden kaste on kaste ja sama kaste kuin alkuseurakunnassa, valelukaste on siis apostolinen kaste

• Anonyymi

Ma aistin tuskan, ma aistin suuren tuskan!!!

Katkeroitunut ja luteriliasuutta silmittömästi vihaava uudestikastaja on riehunut täällä koko iltapäivän ja kopioinut samoja viestejäp mitä hän suoltaa tänne päivittäin. Tuollainen ei ole mitään keskusteua. Kyseinen ukastajapedo aloittaa aina "luterilaisen opin mukaan" mutta näköjään hän ei ole ollenkaan edes perehtynyt mitä luterilaisuus opettaa.

Hän vain levittää täällä vihaansa Jeesuksen omia kohtaan.

• Anonyymi

lähinnä tuo sen riehuminen huvittaa. Tein hänestä ilmoituksen ylläopidolle että kopsaa palstan sääntöjen vastaisesta samoja viestejä päivästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lähinnä tuo sen riehuminen huvittaa. Tein hänestä ilmoituksen ylläopidolle että kopsaa palstan sääntöjen vastaisesta samoja viestejä päivästä toiseen.

Oikein teit!

• Anonyymi

Uudestikastetut levittävät täällä valtavaa vihaa uskovia kohtaan. Uudestikastajat eivät pelastu Kristusken kautta eikä Kristus ole heillä keskiössä kuten se kristililsillä seurakunnilla on

• Anonyymi

Jeesus - suuri Jumala

Kolmiykseys - aistin että uudestikastajat raivostuvat näistä

• Anonyymi

Yksi on numeraali. Vaikka kuinka itkisi tuo yksi raivoaja

• Anonyymi

Se copypastaa samoja viestejä tänne ja näin purkaa pahaa oloaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se copypastaa samoja viestejä tänne ja näin purkaa pahaa oloaan.

se helluntailainen pelkää ja raivoo , nimittäin se on "kova isku " siinä vaiheessa kun huomaa itse että on tullut pössötetyksi .

• Anonyymi

Raamattu (Jumalan Sana): Yksi kaste

Helluntaipastori : Uudestikastaminen

Kumpiko on oikeassa ?

• Anonyymi

Joissakin lahkoissa kastetaan usemman kerran.

• Anonyymi

niin , kun EIVÄT USKO , > "yksi kaste" Ef: 4 : 5 , ja sanovat itseään uskovaisiksi ,
        > ei mene oikein oikein yks yhteen . . .

• Anonyymi

Helluntailaisuus on henkivalta, paha ekstys ja heresia. Kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi

Lahkolaisuus = oikeaa + väärää.
      Saatanan kavala juoni.

• Anonyymi

Jeesus sanoi Luuk. 24:
      46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista, Ap. t. 17:3
      47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Ap. t. 2:38; Ap. t. 10:42-43; 1. Joh. 2:12
      48. Te olette tämän todistajat. Joh. 15:27; Ap. t. 1:8
      49. Ja minä lähetän teille sen, minkä minun Isäni on luvannut. Mutta pysykää te tässä kaupungissa, kunnes teidät puetaan voimalla korkeudesta."
      Jes. 44:3; Joh. 16:7; Ap. t. 2:4

• Anonyymi

Juuri niin.
        parannusta syntien anteeksiantamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin.
        parannusta syntien anteeksiantamiseksi.

parannusta , katumusta ihminen tekee koko elämänsä ajan , eikä vaan
        "kerran" .

Alkuseurakunnan aikaan HEIDÄN tuli muuttaa MIELENSÄ , heillä oli olemassa oleva Vanhan liiton Mooseksen lain ja ympärileikkauksen liitto , HEIDÄN piti muuttaa mielensä , eikä usko enää VANHAN LIITON säädöksiin , vaan uskoa "yksi kaste" Ef: 4 : 6

Uusi LIITO alkoi , Jeesuksessa Kristuksessa nykyinen ajanlasku Jkr . > kaikki kansat"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe