Sormus on selvä merkki. Mitä muita joista pystyy havaita ulkoisesti?
Mistä merkeistä näkee onko henkilö varattu?
42
345
Vastaukset
- Anonyymi
Sekä varatut että sinkut inhoaa pienikokoisia ätmyleitä.
- Anonyymi
Miten tyhmä vastaus
- Anonyymi
Lopeta palstan paskominen täyteen trollauksia.
- Anonyymi
Ei kaikki varatut kanna sormusta. Silti haluaa olla rauhassa. Varatulla on oikeus olla ilman sormusta , ei silti tarvii tyrkyttää ..🤮
- Anonyymi
Ite trollaat täällä idiotti. Hanki elämä!
- Anonyymi
Ei mistään eikä sormukseenkaan voi luottaa.
- Sheena- Anonyymi
Mutta kyllä normaalit ihmiset kertoo heti että on varattu ja jos jatkuu niin hakee kumppaninsa ja kertoo toi piinaa ja yrittää iskeä normaali ihminen haluaa olla oman rakkaansa kanssa ja tyydyttää rakkaansa ja sekstailla rakkaansa kanssa ei normaali ihminen muita tarvitse kuin oman rakkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyllä normaalit ihmiset kertoo heti että on varattu ja jos jatkuu niin hakee kumppaninsa ja kertoo toi piinaa ja yrittää iskeä normaali ihminen haluaa olla oman rakkaansa kanssa ja tyydyttää rakkaansa ja sekstailla rakkaansa kanssa ei normaali ihminen muita tarvitse kuin oman rakkaansa
Juu, jos sitä kysyy. Yksikään normaali ihminen ei kuitenkaan ala selostaa jokaiselle vastaantulijalle ko. asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen tarvitsee muutakin ihmisiä kuin oman rakkaansa, näin se vaan on kuule.
On myös normaalia olla liikenteessä ilman kumppania.
Piinaava, ahdisteleva käytös ei sen sijaan ole normaalia, kohdistuu se sitten varattuun tai ei-varattuun naiseen.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jos sitä kysyy. Yksikään normaali ihminen ei kuitenkaan ala selostaa jokaiselle vastaantulijalle ko. asiaa.
Juu jos ei kysy tai yritä iskeä niin varattu jatkaa matkaansa mutta jos kysytään niin sanoo olen varattu tai jos yritetään iskdä ja viekoitella niin sanoo anteeksi olen varattu ja kiitos ja jos olisin sinkku niin suostuisin treffeille mutta sinun täytyy etsiä joku kiva sinkku mutta nyt on lähdettävä kotiin siellä se rakkain odottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen tarvitsee muutakin ihmisiä kuin oman rakkaansa, näin se vaan on kuule.
On myös normaalia olla liikenteessä ilman kumppania.
Piinaava, ahdisteleva käytös ei sen sijaan ole normaalia, kohdistuu se sitten varattuun tai ei-varattuun naiseen.
- SheenaEi varattu siltikään petä eli nainen vikittelee ja vokottelee varattua miestä niin mies sanoo anteeksi vaan mutta olen varattu ja kiitos mutta etsis joku kiva sinkkumies ja jos ei lopeta niin mies sanoo no hän kysyy vaimoltaan että voisimmeko auttaa naista löytämään mies ja jos siltikin niin miehen on pakko sanoa etkö saa.ana usko hän on varattu ja lopeta nyt ennen kuin hän suuttuu ja painu vithuun siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu jos ei kysy tai yritä iskeä niin varattu jatkaa matkaansa mutta jos kysytään niin sanoo olen varattu tai jos yritetään iskdä ja viekoitella niin sanoo anteeksi olen varattu ja kiitos ja jos olisin sinkku niin suostuisin treffeille mutta sinun täytyy etsiä joku kiva sinkku mutta nyt on lähdettävä kotiin siellä se rakkain odottaa
Eivät normaalit varatut ihmiset käyttäydy noin epäkohteliaasti esim. töissä tmv. paikoissa. Kyllä he ihan normaalisti muita ihmisiä kohtaan käyttäytyvät, eivätkä oleta jokaisen olevan heitä iskemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellistä pitkäveteistä runoilua sä kuvittelet heidän harrastavan. En mä ainakaan totea sen enempää kuin ei kiitos. Muu ei kellekään kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät normaalit varatut ihmiset käyttäydy noin epäkohteliaasti esim. töissä tmv. paikoissa. Kyllä he ihan normaalisti muita ihmisiä kohtaan käyttäytyvät, eivätkä oleta jokaisen olevan heitä iskemässä.
Nyt puhuttiin iskemisestä ei kukaan työpaikalla iske työkavereitaan ja ei missään isketä mutta jos isketään niin sanoo olen varattu ja ei petä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuttiin iskemisestä ei kukaan työpaikalla iske työkavereitaan ja ei missään isketä mutta jos isketään niin sanoo olen varattu ja ei petä
Ei aloituksessa puhutti mitään iskemisestä, eikä sheenakaan kyllä puhunut iskemisestä. Tuo iskeminen on tässä kohtaa taas jotain sun ihan omia ding dong sekoboltsijuttujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloituksessa puhutti mitään iskemisestä, eikä sheenakaan kyllä puhunut iskemisestä. Tuo iskeminen on tässä kohtaa taas jotain sun ihan omia ding dong sekoboltsijuttujasi.
No sitten ei tarvi sanoa mitään eli voi puhua yleisesti kaikesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ohikulkija kadulla tai muuten täysin tuntematon yrittää iskeä/pyrkii liian lähelle, niin en sano olevani varattu, en kiitä, enkä sano "jos olisin sinkku niin suostuisin treffeille ". Sanon korkeintaan "nyt on kiire" jos sitäkään.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ohikulkija kadulla tai muuten täysin tuntematon yrittää iskeä/pyrkii liian lähelle, niin en sano olevani varattu, en kiitä, enkä sano "jos olisin sinkku niin suostuisin treffeille ". Sanon korkeintaan "nyt on kiire" jos sitäkään.
- SheenaNiin riippuu tilanteesta ja kuka käy kiinni tai yrittää lyödä tai iskeä
- Anonyymi
Normaalit ja tavalliset ihmiset kertoo heti että on varattu
- Anonyymi
Se riippuu myös toisen naamasta, onko varattu vai ei.
- Anonyymi
"Normaalit ja tavalliset ihmiset"
Eli käytännössä samat ihmiset kertoo kun ne on synonyymejä vitun idiootti xDD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu myös toisen naamasta, onko varattu vai ei.
Ei riipu jos on varattu niin on varattu ei normaali ihminen halua pettää kumppaniansa eikä edes jatka kovin kauaa edes leikisti koska aina joku näkee ja seinillä on korvat ei lukaan eroa halua rakkaastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riipu jos on varattu niin on varattu ei normaali ihminen halua pettää kumppaniansa eikä edes jatka kovin kauaa edes leikisti koska aina joku näkee ja seinillä on korvat ei lukaan eroa halua rakkaastaan
Tarkoitin sitä, että jos on sinkku ja epätoivottu kysyjä, niin silloin ollaa varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että jos on sinkku ja epätoivottu kysyjä, niin silloin ollaa varattu.
Silloin toinen ei ole kiinnostunut ja turha jatkaa sen enempää eli uutta matoa koukkuun
- Anonyymi
Eihän kerro.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinkin voi tehdä tietysti, mutta jos on kovin ikävä kysyjä, niin voi alkaa väittämään vastaan "varattu..hidaste, ei mikään este" tms Ja suoraan sanoen tuommoiset tuntemattomat tuppautuja- kyselijät ovat 99,9%:esti ikäviä. Normaalia on puhua ihmisille normaalisti, jos on aihetta, riippumatta siitä onko nämä varattuja vai ei.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinkin voi tehdä tietysti, mutta jos on kovin ikävä kysyjä, niin voi alkaa väittämään vastaan "varattu..hidaste, ei mikään este" tms Ja suoraan sanoen tuommoiset tuntemattomat tuppautuja- kyselijät ovat 99,9%:esti ikäviä. Normaalia on puhua ihmisille normaalisti, jos on aihetta, riippumatta siitä onko nämä varattuja vai ei.
- SheenaEi aluksi ollaan ystävällisiä ja sanotaan kauniisti toista loukkaamatta ja sit vieläkin yrittää olla mukava ja vieläkin sanoa jotain vaikka iha ha haa ja jos vieläkin niin takaraivosta kiinni ja hieroo naamaa betoniseinään kyl uskoo
- Anonyymi
Valehtelusta, sillä ihminen, joka valehtelee, sen huomaa sen eleistä, silmistä... en osaa paremmin selittää. Koskee kaikkia patologisia valehtelijoita.
- Anonyymi
Ihan rohkeesti kysymään mutta jos näkee sormuksen niin sitten peräänny ja jos ei ole kihlasormusta, sitten kysymään vaan niin toinen kertoo että on varattu tai ei.
Ei sitä voi päällepäin nähdä. Moni olettaa varmaan minustakin että oon naimisissa, koska vanha ukko.
- Anonyymi
Sama juttu. Vaikka sormuksen viskasin jo hyvissä ajoin ennen lopullista eroa.
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Vaikka sormuksen viskasin jo hyvissä ajoin ennen lopullista eroa.
Mun sormus jouduttiin kerran leikkaamaan sormesta pois, kun loukkasin sormeni töissä. Ja sen jälkeen en uutta hommannut. Olin monta vuotta ilman sitä sormusta naimisissa. Eipä se minulle mitään merkitte suhteessa, oli sormus taikka ei.
- Anonyymi
Varmaan ammatista vaikkei niissäkään jokaisesta 🤔🤭
- Anonyymi
Miten tuo näkyy kenenkään ammatissa?
- Anonyymi
Sydämmestään varattu ihminen ei ota flirtti kontaktia toiseen ihmiseen vaan hoitaa yhteistyön asiallisesti.
- Anonyymi
Oma sydän on varattu joten en katsele edes ympärilleni koska on vain ikävä sitä yhtä ja ainutta miestä🥺😥 en ota edes kontaktia siksi mielelläni vaan katselen maahan tai sivulle.
- Anonyymi
Onko sulta koskaan kukaan kysynyt että ootko varattu tai ei?
- Anonyymi
Se tuuttaa silleen kokoajan...
Tuuttuuttuut...
Eikä silleen tuut.....tuut.....tuut.. - Anonyymi
Eipä niitä mitään varmoja merkkejä ole, jollei se toinen osapuoli sitten roiku käsipuolessa. Se on jo melko varma merkki.
- Anonyymi
Noh 🤔, kumppani kainalossa on aika varma merkki
Ainoa varmahko merkki on se, että sillä henkilöllä on toisen henkilön kädet ympärillään ja kieli suussaan. Kaikki muu on mielikuvittelua, alkaen nimenomaan sormuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231