Tätä hakemusta ei perusteltu millään, jotta heitä ei voi haastaa juorujen seuraamisesta ihmistä vastaan.
Jäsenasiat <[email protected]>
Attachments
24 Sept 2024, 08:50 (7 days ago)
to Jäsenasiat
Arvoisa vastaanottaja
Kiitämme lähettämästänne jäsenhakemuksestanne Perussuomalaisiin. Puoluehallitus on viimeisimmässä kokouksessaan käsitellyt jäsenhakemuksenne ja hylännyt sen.
Puolueen sääntöjen §4 mukaisesti puoluehallitus päättää jäsenhakemuksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä vapaan harkintansa mukaan. Puoluehallitus ei perustele päätöksiään. Puoluetoimistolla ei ole antaa lisätietoja asiassa.
Ystävällisin terveisin,
Jäsenasiat
Perussuomalaiset rp, puoluetoimisto
0207 430 800
En pääse Perussuomalaiset -puolueen jäseneksi
28
444
Vastaukset
- Anonyymi
No monet yrittävät hypätä kyytiin lennossa. Ei aina onnistu.
- Anonyymi
Komut jäävät sihtiin kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18652383/kommunistinen-puolue-on-oikeistolainen-enka-paase-jaseneksi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18652481/en-paase-porin-vasemmistoliittoon#comment-131527887
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18652493/en-paase-perussuomalaiset--puolueen-jaseneksi .Huono päivä kun kolme eri puoluetta antaa pakit saman päivän aikana? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono päivä kun kolme eri puoluetta antaa pakit saman päivän aikana? 🤔
klo ei ole edes 12 ennättää vielä hakea mm kepuihin vihreisiin kokoomukseen jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono päivä kun kolme eri puoluetta antaa pakit saman päivän aikana? 🤔
Temppu-Teme teki hattutempun! Suljettu ulos kaikkialta.
- Anonyymi
Homoja ei haluta puolueeseen yhtään enempää nykyisissäkin on kestämistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoja ei haluta puolueeseen yhtään enempää nykyisissäkin on kestämistä
Siis Sebastian Tynkkysessä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
klo ei ole edes 12 ennättää vielä hakea mm kepuihin vihreisiin kokoomukseen jne.
Voiko uuvatteihin hakea.
- Anonyymi
Onko taistelu myyriä vastaan alkanut persuissa? Siellä oma "stasi" selvittää hakijoiden luotettavuuden niin ettei mukaan pääse maahanmuuton vastustajia tai ylehyysäreitä. Israelin puolellakin pitää olla. Salarakkaus Putiniin ja Trumpiin katsotaan eduksi.
- Anonyymi
Jonkinlainen rikosrekisterimerkintäkin olisi hyvä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinlainen rikosrekisterimerkintäkin olisi hyvä olla.
Pidin sitä itsestäänselvyytenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidin sitä itsestäänselvyytenä.
Jos olisit raiskannut lapsia, olisit jo ministeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit raiskannut lapsia, olisit jo ministeri.
Humalaisen ampujan potkivat pois kun olisi voinut osua kännipäissään oman puolueen kannattajaan.
- Anonyymi
Älä sure!
En minäkään sillä minäkään en päässyt perussuomalaisten ehdokkaaksi ja vastustan maahanmuuttoa.
Perskekokokkareiden maahanmuuttopolitiikka oli jopa vertaansa vailla kun päästivät 35000 sotilaskarkuria maahamme vuonna 2015!!!
Siihen ei edes Sanna ja vasurit pystyneet!- Anonyymi
Ei päivää vuodessa minkä aikana sinä persuista pihalle potkittu Soini palvova sinimustia fanittava f-hattu et syyttäisi Halla-aholaisia 2015 mamuaallosta joiden tänne saapumisen mahdollisti mm. palvomasi Soini. Halla-ahon ollessa ko. ajankohdassa meppinä Brysselissä lentäen heti oppositioon vaatiessaan Sipilän hallitusta noudattamaan hall.ohjelmansa mamupolitiikkaa. Tultuaan valituksi persujen pj:ksi Soinilla mennessä pupu pöksyyn kannatuksen sulaessa alta hra hillotolpan myydessä "hiukan" prsettä Sipilälle salkkua vastaan ;DDD
- Anonyymi
Orpon ja Sipilän kutsuhuuto Suomeen kuuluu vieläkin Arabian laaksoissa.
Pisa-tulokset ovat sivuseikka kun maahamme tuodaan lammas-osaajia Riikan ja Petterin toimesta - Anonyymi
Vai et sinä antipersu päässyt persuihin? Ilmankos sinä niitä stalkkaat ja maalitat 24/7-365vrk vuodessa pakkomielteisesti kuin katkera hylätty exä 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpon ja Sipilän kutsuhuuto Suomeen kuuluu vieläkin Arabian laaksoissa.
Pisa-tulokset ovat sivuseikka kun maahamme tuodaan lammas-osaajia Riikan ja Petterin toimestaMihin sinä Soi nisti unohdit listaltasi mamuimuri Soinin? 🤭
ps. Unohdit ap vaatia oikeistohallitusta nurin joka rajoja sulkee mamuilta potkien loisijamamuja maasta pihalle jotta saat vihervassarihallituksen sen tilalle vesittämään KAIKKI persujen kiristykset mamupolitiikkaan? Joita sinä sinimusta rotuopin julistaja tietenkin vastustat. Oleppa jatkossa tarkempi mamuja halaileva sinimusta rasisti. - Anonyymi
Mutta mites te "perussuomalaiset" ehdotitte sivari Halla-Ahoa presidentiksi?? 🤔😂
- Anonyymi
Itse olen taatusti yhtä vanhoillinen kuin ministeri Tavio on, en silti pääse?
- Anonyymi
Persut eivät hyväksy hulluja jäseniksi
- Anonyymi
Persut on jo täynnään Idiootti rasisteja,mene kokoomukseen
- Anonyymi
Varmaan ainakin yksi syyn este oli se, jos et sielläkään ilmoittanut nimeäsi? Se on hyvä anonyyminä kitistä joka asiasta täällä, ja muista että toisia haukkuessa on laitettava oma nimi nyt alle!!
- Anonyymi
Jos et perussuomalaisiin pidä sitä kunnia-asiana, sinulla on vielä ihmisyyttä ja käytöstapoja jäljellä !
- Anonyymi
On se kumma ettei maailman konfliktihakuisin kaveri pääse jäseneksi. Nopea googlaus antaa enemmän punaisia lippuja kuin voitonpäivän paraati Moskovassa.
- Anonyymi
Westerholm on todennut osuvasti, että: ”JOS HALUAT NÄHDÄ TULEVAAN, KATSO MENNEESEEN”.
Em. toteamus tuli mieleen aloittajan kertoessa, että hänen jäsenhakemuksensa hylättiin. Aivan samaa eli hylkäämistä ja viivyttelyä tapahtui loppuvuodesta 2016 ja vuonna 2017. Soini ja silloinen puolue-eliitti aistivat muutosten tuulet. He halusivat Soinin oppipojan Terhon puheenjohtajaksi ja pelkäsivät jokaista vähänkin tuntemattomampaa puolueeseen hakijaa Halla-ahon kannattajaksi.
Puolue sai kuin saikin uuden johdon, mutta se mätääntyi sisäänpäin kääntyneeksi valtaeliittipuolueeksi muutamassa vuodessa.
Nyt historia toistaa jälleen itseään. Hillotolppaeliitti pelkää ensi kesäkuun puoluekokousta ja Westerholmin kaltaisia vahvoja johtajia, jotka myös toteuttavat lupauksensa. Jos he pääsevät valtaan, koittaa suomalaisessa politiikassa uusi aika, aika jolloin kansa huomaa, että heidän vaaleissa osoittamansa tahto toteutuu.
Jos muutosta ei tule, Perussuomalaiset muuttuvat pysyvästi muiden puolueiden kaltaiseksi ja epäsuora vallankäyttö jatkuu maassamme. Se voi olla Suomelle kohtalokasta, kun seurataan ympärillämme kehittyvää, maailmanpoliittista ja sotaisaa tulevaisuutta.
Päättämättömät ja tahdottomat johtajat yhdistettynä huoltovarmuuden ja armeijan kurin sekä koulutuksen alasajoon johtavat perikatoon!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344550Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2682299Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492162- 1602024
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151259