Hallitus kuristaa kansaa

Anonyymi-ap

mitään muuta ei saa aikaan, suomi on lähellä loppuaan.

23

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kansa on antanut pirulle pikkusormen.

• Anonyymi

Vain EU NATO WEF ja IMF etuja nuo tuolla ajavat, surkein ja osaamattomien hallitus koskaan.
      Hävetkää jo siellä hallituksessa.

• Anonyymi

Kuristajat ajaa omaa etua.

• Anonyymi

Tehdään tilaa demokratian hautajaisille.
      Kansa on kohta eliittiä ja orjia. Orjilla ei ole oikeuksia.

• Anonyymi

Kun kävin äänestämässä pressaa, katsoin ketä äänestää, vanhoja kuppanoita, joilla ei varmaan ole kaikki muumit kotona.

• Anonyymi

Muun muassa United States Holocaust Memorial Museumin lainaama versio Niemöllerin runosta:

Ensin ne tulivat hakemaan sosialistit, enkä puhunut mitään, koska en ollut sosialisti.
      Sitten ne tulivat hakemaan ammattiyhdistysaktiivit, enkä puhunut mitään, koska en ollut ammattiyhdistysaktiivi.
      Sitten ne tulivat hakemaan juutalaiset, enkä puhunut mitään, koska en ollut juutalainen.
      Sitten ne tulivat hakemaan minut, eikä ollut enää ketään, joka olisi puhunut puolestani.

• Anonyymi

Suomessa haetaan kohta nuoret sotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa haetaan kohta nuoret sotaan.

Nuoret voivat olla suostumatta. Tosin ymmärtävätkö olla suostumatta on toinen asia. Vanhat jäärät osaa kyllä pitää päänsä.

• Anonyymi

Ensin he vainosivat maahanmuuttajia, minä en tehnyt mitään, en ollut maahanmuuttaja.
      Sitten he vainosivat ammattiyhdistysaktiiveja, minä en tehnyt mitään, en ollut ammattiyhdistysaktiivi.
      Sitten he vainosivat vähäosaisia ja heikossa asemassa olevia, minä en tehnyt mitään, olin keskituloinen.
      Sitten he tulivat ja hakivat minut, ei ollut ketään, joka puolustaisi.

• Anonyymi

Kuvaa hyvin myös suomen kansaa.

• Anonyymi

Ihmisen osa. Kärsimys. Toivon sitä kirkasta kruunua, kun kuolen. Kristillisesti olen elänyt. Rakastanut, en vihannut. Lähimmäisiä auttanut. Ei riitä. Tässä maailmassa.

• Anonyymi

Antikristillistä toimintaa hallitukselta tällainen toiminta.

• Anonyymi

Hallitus ei osaa leikata oikein, nyt pitäisi leikata niiltä joilla on rahaa ja omaisuutta enemmän kuin 1000 köyhällä ja vanhuksella.

• Anonyymi

IKL

• Anonyymi

Kääks.. minne haluat kyydityksen?

• Anonyymi

Jos sinulla on varaa arvostella hallituksen toimia niin sinulla on oltava oma käsitys siitä, miten olisi pitänyt toimia ja mistä oltaisi otettu rahat näkemyksesi muikaiseen toimintaan?

Ole hyvä ja kirjaa toimintasuunnitelmasi pääkohdat ja kerro niiden hinta ja yhteiskunnallinen vaikutusarvio ja mistä raha oltaisi otettu siihen tarkoitukseen.

• Anonyymi

Demokratiassa jokaisella on oikeus sanoa mitä ajattelee.

Valtion tehtävänä on pitää huolta kansalaisistaan. Parhaan tuloksen kilpailukykyyn, työmotivaatioon ja yhteen hiileen puhaltamiseen saa sillä, että maassa on vahva ja välittävä hallitus!
        Että ketään ei jätetä, heikkoimmista pidetään huolta ja vapauden ja innovaatioiden ja yrittämisen ilmapiiriä vahvistetaan. Yhdenvertaisesti ja ketään syrjimättä!

Köyhiä kiusaamalla ei kassavaje korjaannu. Ja jos totta puhutaan, muissa valtioissa ajatellaan, niinkuin aina, että luottokelpoisuuden, yhteiskuntarauhan, positiivisen imagon avulla, me oikeasti teemme sitä tulevaisuutta, jolla velkoja maksetaan. Saamme sitä talouskasvua.
        Ilmastonystävällisiin ratkaisuihin pyrkiminen ja tutkimuken tukeminen tuon, paitsi ehkä maapalloa pelastavia ratkaisuja, myös edelläkävijän imagoa kansainvälisilää markkinoilla.

• Anonyymi

Rahat pitää ottaa niiltä kenellä on rahaa, ei niiltä joilla ei ole rahaa. Tämä ei ole kommunismia vaan ihan realistista ajattelua. Nyt alkaa näkyä että moni yritys kuolee, kun kukaan ei enään käy kaupassa. Minulla sopii kun en osta mitään turhaa paskaa ja syön kohtuudella. Suuri kansanosa syö liikaa ja lihoo ja kohta poksahtaa. ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demokratiassa jokaisella on oikeus sanoa mitä ajattelee.

Valtion tehtävänä on pitää huolta kansalaisistaan. Parhaan tuloksen kilpailukykyyn, työmotivaatioon ja yhteen hiileen puhaltamiseen saa sillä, että maassa on vahva ja välittävä hallitus!
        Että ketään ei jätetä, heikkoimmista pidetään huolta ja vapauden ja innovaatioiden ja yrittämisen ilmapiiriä vahvistetaan. Yhdenvertaisesti ja ketään syrjimättä!

Köyhiä kiusaamalla ei kassavaje korjaannu. Ja jos totta puhutaan, muissa valtioissa ajatellaan, niinkuin aina, että luottokelpoisuuden, yhteiskuntarauhan, positiivisen imagon avulla, me oikeasti teemme sitä tulevaisuutta, jolla velkoja maksetaan. Saamme sitä talouskasvua.
        Ilmastonystävällisiin ratkaisuihin pyrkiminen ja tutkimuken tukeminen tuon, paitsi ehkä maapalloa pelastavia ratkaisuja, myös edelläkävijän imagoa kansainvälisilää markkinoilla.

Kirjoituksesi on tyypillistä aivotonta vassari lässytystä vailla mitään pohjaa. Tuollaista hedelmätöntä tuubaa, mikä perustuu pelkkään syyttelyyn, kuulee suuressa salissa aamusta iltaan. Siis vailla korjausehdotuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahat pitää ottaa niiltä kenellä on rahaa, ei niiltä joilla ei ole rahaa. Tämä ei ole kommunismia vaan ihan realistista ajattelua. Nyt alkaa näkyä että moni yritys kuolee, kun kukaan ei enään käy kaupassa. Minulla sopii kun en osta mitään turhaa paskaa ja syön kohtuudella. Suuri kansanosa syö liikaa ja lihoo ja kohta poksahtaa. ...

Siis keneltä pitää ottaa rahaa? Vaurailta yksityisiltä ihmisiltäkö? Heidänkö pankkitileiltään? Vaiko firmoilta jotka työllistävät.? Kerro keneltä ja millä mekanismilla ja kenen mandaatilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis keneltä pitää ottaa rahaa? Vaurailta yksityisiltä ihmisiltäkö? Heidänkö pankkitileiltään? Vaiko firmoilta jotka työllistävät.? Kerro keneltä ja millä mekanismilla ja kenen mandaatilla?

Tuntuvat olevan kohta konkassa ne firmat ja isoimmat senkun nauttivat yritystuistaan mistään luopumatta ja johtajaukot kovista palkoistaan.

• Anonyymi

Jos totta puhutaan, isänmaan ollessa kriisissä, näin kauheassa, olen hämmästynyt sitä kylmyyttä, jota varakkain osa suomalaisista osoittaa maatamme kohtaan. Sotarikollisen kainalossa, olisin luullut että se itseään isänmaalliseksi itseään kutsuva oikeisto olisi ilolla ottanut osaa talkoisiin, joilla verotuloja kasvatetaan ja turhaa kulutusta vähennetään, kierrätystä lisätään ja aletaan elää vaatimattomammin. Vaikkapa veronkorotukset joillain alarajoilla, yli miljoonan/ vuosi osinkotulojen veronkiristyksen. Siitä kyllä jää elämiseen. Rahan myynnillä rikastuneet voisivat ilolla laittaa synnyinmaan tukemiseen isomman osan voitoistaan?

Empatia ei kuulu politiikkaan eikä pääomalla ole isänmaata?

Luottamus valtiovaltaan. Sillä ei taida olla hintalappua. Mutta kovin pienillä kurjistuksilla suuempi ja suurempi osa kansalaisista tuntee olevansa ulkopuolisia eikä luota päättäjiinsä. Surullista.

• Anonyymi

Edes kotonaan ei saa enää olla rauhassa, koska hallituksen lähettämät ilmavoimien ulisijat tunkevat vinguttamaan koneitaan talon ylle, niin että se kuuluu sisälle.

Todella lapsellista. Olisivat sen verran miehiä, että tulisivat kävellen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      205
      2571
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      440
      2287
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1388
    4. Mun treffi-ilmoitus

Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      27
      1337
    5. Miten paljon

Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1231
    6. Hyvää yötä tänne

Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      955
    7. Laskutehtävä

Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      81
      938
    8. Mä en kestä näin unta

Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      930
    9. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      920
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      22
      833
    Aihe