Taas on opiskelijoiden valituskanava THL tehnyt tehtävänsä.
Opiskelijat valittavat, että rahat ei riitä ruokaan.
Kun THL tekee näitä valitustilastoja, niin niiden pitäisi pyytää opiskelijoilta, jotka valittavat puolen vuoden tiliotteet.
Siitä näkisi jopa THL:n tutkija, onko ruoan puutteen syy yhteiskunnan vai opiskelijan itsensä.
Opiskelijat ei ikinä valita sitä, että rahat ei riitä juhlimiseen.
Kuukauden vappuihin, risteilyihin ja viinilasillisiin kapakoissa.
Suomessahan opiskelu ei vain ilmaista siitä maksetaan.
Ja kehtaavat vielä valittaa.
Opiskelijat: vali, vali
5
57
Vastaukset
- Anonyymi
Viestisi on ilkeä. Et ilmeisesti ole itse opiskellut. Nirmihuttua on aina ollut opiskelijoille että jos vähänkin mennään juhlimaan,sit on muutama päivä ilman ruokaa.
- Anonyymi
Tukinullt voisivat tehdä duunia ja opiskella. Kuten minä tein joskus, ja ruokaa riitti 4lle.
- Anonyymi
Mikä ilkeä tuo oli? Ennen jouduttiin ottamaan laina, että sai opiskeltua ja sen myös joutui maksamaan. Nyt saa luukuilta ilmasta rahaa.
Vanha malli takasin, niin oppiivatten sen, että asipiden eteen on tehtävä jotain itse.
- Anonyymi
Heillä riittää rahaa joka vkl bileisiin ja hileisiin ja huumeisiin. hesassa ainakin
- Anonyymi
Onneksi ei oo jano päässyt yllättämään.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E238319Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu552908Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut
Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html1522752- 1362672
- 511770
A-nainen, ajatukseni sinussa
Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,111721- 101701
- 481676
66-vuotias miesystävä ampui 29-vuotiaan homokiekkoilijan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaa791487En valehtele vaan ihastuin sinuun
Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en521390