Tilanne on täysin epärealistinen mihinkään siihen, että Ukraina voisi ajaa venäläiset pois niiden valloittamilta alueilta.
Nyt jopa Zele haluaa vetäytyä tilanteesta ehdottamalla presidentinvaalia, jolloin voisi uusi pres solmia rauhaa
Zele Bidenin käskyläisenä on yhteisesti vastuussa ihmishengistä jota määrää ei ole euroopassa nähty sitten WW2.
Vielä on niitä, jotka uskovat, että Ukraina peräti voittaa
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Hohhoijaa. Täällä on taas viikko alkanut trollien kaalisopan hajuisella z-sonnalla jossa ei ole taaskaan päätä eikä häntää. Ukraina voittaa ja te ette mahda sille yhtään. Ukrainan presidentti Zelenskyi ei ole ehdottanut mitään tuollaista joten koko väite on taas tätä venäjä haistapaskavalhetta.
- Anonyymi
Venäjä on hävinnyt jo sodan.
- Anonyymi
Laittaakohan putin uuden määräajan roskajoukoilleen jolloin Kurski on valloitettu takaisin entinen määräaika tyhjän uhoamisineen taisi juuri mennä ohi 😁
Puten määräajat ja punaiset viivat ovat kuin tiltujen mielikuvitusjutut täällä naurettavaa lapsellista skeidaa 😁 - Anonyymi
"Vielä on niitä, jotka uskovat, että Ukraina peräti voittaa"
Ei Ukrainan tarvitse välttämättä voittaa!
Sota on kestänyt jo 2,5 vuotta! Kun se tarpeeksi kestää niin vanäjän kansa tai ylin johto kyllästyy... Lisäksi Putler on jo yli-ikäinen "vrnäläiseksi"! On monta syytä, mitkä voi lopettaa sodan!
Breznevin aikaan Neukku jaksoi Afganistanissa peräti 10 vuotta, mutta lähtö tuli kuitenkin!- Anonyymi
Usa oli Afghanistanissa 20 vuotta. Ja hävisi. Miksi he olivat siellä?
Ja nyt Ukrainaa häviää. - Anonyymi
Brezhnev kuoli loppuvuodesta 82 ja Afganistanin miehitys päättyi helmikuussa 89. Historian tuntemuksessasi on vähän päivittämistä
- Anonyymi
kyllä venäjä tässä touhussa hirttäytyy tuon luolamiekkosen touhuissa
siis ei mistään venäjälle myötätuntoa enään lohkea tappajille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Isä tuomittiin pahoinpitelystä.
Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr2042515Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista
Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto4272195Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."
Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris91364Mun treffi-ilmoitus
Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt261243- 711211
- 133935
Mä en kestä näin unta
Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔70920Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."
Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis6900- 80827
Olet suloisinta mitä tiedän
Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin21800