Näin sanoi Marin kun alkoi Nato keskustelut: Minun hallituskaudella ei mennä Natoon. Niinistö on ollut Natoon kannattaja koko ajan. Nyt on monilla vasemmiston kirjoituksissa täällä päin vastoin. Huonoa valehtelua tai sitten ropakantaa laitetaan liikkeelle ilman,että on faktat pöydällä. Tyypillistä idiootimaista ropakantaa jolla on lyhyet valehtelua jäljet
Marin : minun hallituskaudella ei mennä Natoon
Anonyymi-ap
2
55
Vastaukset
- Anonyymi
Marin kyllä sanoi , ettei hän usko hallituskaudella mentävä natoon . Mutta venäjän hyökkäys Ukrainaan muutti tilanteen Suomessa ja monesa muussakin maassa . Se sai Marinin viemään Suomen natoon ja kansan median painostus . Itse en natoa kannattanut . Suomi pärjäisi hyvin EU, englanti ja USA tuella .
- Anonyymi
Nyrvistö vastentahtoisesti natoon kun ei muuta voinut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161