Ketkä ovat ensimmäisenä jonossa kun ilmassa viheltää?
Luulen, että jonossa on ensimmäisenä ne, jotka eivät ole mitään yhteiskunnan eteen tehneet. Nämä itseään täynnä olevat tyrkyt vie paikat ja juo puhtaan veden, ennenkuin tavalliset kansalaiset ovat edes miettineet juomista.
Sitten nämä samat henkilöt romahtava henkisesti, kun somepäivitykset ei toimi.
Maahanmuuttajataustasista puhumattakaan.
Vanhukset ja lapset eivät taatusti selviä suojaan asti.
Tosin nämä uusavuttomat eivät tajua mistään mitään, ja miten tiloista saadaan toimintakuntoiset. Istuvat siellä vaan kuin Elokapinalliset Manskulla ikään ja odottat, että joku tilais woltilla pitsaa.
Riittääkö kaikille Suomalaisille tilaa väestönsuojissa?
Anonyymi-ap
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en samaan suojaan minkään itämaan tuoksusen kanssa mee. 10 ekaa ei ole vaaleahiuksisia.
- Anonyymi
Ei ole väestönsuojaa maalla.
- Anonyymi
Ei niihin kannata mennä.Se on loppu koko homma jos väestönsuoja kutsuu.
Pelkkää kärsimystä ja tuskaa, kitumista tiedossa.
köysi parempi tai syanidi kapseleiden jako( jo nyt joka kotiin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E238409Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu552918Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut
Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html1582882- 1372687
- 531792
A-nainen, ajatukseni sinussa
Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,111741- 491707
- 101701
66-vuotias miesystävä ampui 29-vuotiaan homokiekkoilijan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaa801566En valehtele vaan ihastuin sinuun
Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en521400