Mieheni nikotiinipussit ja siivottomuus

Anonyymi-ap

Mieheni jättää nikotiinipussejaan ympäri kämppää. Hän käyttää pussin ja jättää sen esimerkiksi sohvan nojalle. Aiemmin hän heitteli pusseja ihan tyynesti myös lattialle. Tämä rasittaa minua ja olen siitä myös sanonut, ettei niitä ole mukavaa löytää pitkin asuntoa ja mies ei muuta tapaansa. Mieheni ei muutenkaan siivoa jälkiään, tiedän tämän johtuvan siitä, että äiti on aiemmin siivonnut hänen jälkensä. Mitähän hittoa tässä pitäisi tehdä?

18

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihda sisäsiistiin ukkoon .

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kamalaa tommonen sikailu. Hyi. En anna edes omien lasten toimia noin. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kamalaa tommonen sikailu. Hyi. En anna edes omien lasten toimia noin. 😆

        Kävin laittamassa nikotiinipussit hänen tyynylleen, ehkä tämä herättää ajatuksia.


    • Muuttiko siis miehesi sinun kanssa yhteen suoraan kotoa? VIRHE!

      Sen lisäksi, että hän ei ole oppinut elämään ilman äitiä, hän tulee jossain vaiheessa miettimään, että koskaan ei ole saanut olla oman itsensä herra, vaan aina on ollut joku nalkuttamassa.

      • Anonyymi

        Käytännössä ihan sama kuin mies räkisi pitkin kämppää joka paikkaan. En voisi katsella tuollaista kuukauttakaan. Muuttaisin pois yhteisestä asunnosta jääkööt sinne räkimään yksikseen sitten ja joutuu varmasti joskus myös siivoamaan jälkensä. Perässä en kulje korjaamassa räkäklimppejä.


      • Anonyymi

        Hän on asunut itsekseen ja ollut ennen minua myös parisuhteessa. Uskon vaan, että tuo äidin puolesta tekeminen on jäänyt jonnekin alitajuntaan.


      • Anonyymi

        Hän on kyllä asunut itsekseen ja myös ollut parisuhteessa ennen minua. Uskon vaan, että tuo äidin tapa tehdä puolesta on jäänyt mieheni päähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kyllä asunut itsekseen ja myös ollut parisuhteessa ennen minua. Uskon vaan, että tuo äidin tapa tehdä puolesta on jäänyt mieheni päähän.

        Et sitten vieraillut hänen luonaan ennen yhteenmuuttoa, jotta olisit nähnyt millainen hän on kotioloissa?


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Et sitten vieraillut hänen luonaan ennen yhteenmuuttoa, jotta olisit nähnyt millainen hän on kotioloissa?

        Vierailin ja hän piti asuntonsa aina todella siistinä. Ihmettelen miksi tämän yhteenmuuttamisen jälkeen siisteys on romahtanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vierailin ja hän piti asuntonsa aina todella siistinä. Ihmettelen miksi tämän yhteenmuuttamisen jälkeen siisteys on romahtanut.

        No tuohan sitten kertoo, että hän kyllä tietää, miten pitäisi olla, mutta ei välitä sinusta paskan vertaa, niin että antaa sinun siivota oksettavat nikotiinipussinsa.

        Minä todellakin harkitsisin eroa. Hänellä on ilmeisesti sinuun jonkinlainen taloudellinen/fyysinen/henkinen valta, että paskat nakkaa sinun toiveille.


    • Anonyymi

      Ennen vanhaan oli ravitsemusliikkeissä ja muissakin putiikeissa sekä eri julkisissa laitoksissa sylkykuppeja. Johtuen ihan siitä, että purutupakka oli suosittua. Löytyisiköhän jostain sistusliikkeestä sellainen. Tämä on ilmainen joululahjaidea miehellesi ;).

      P.S. Huonompikin voisi mies olla tavoiltaan. Esimerkiksi yksi eksäni katsoi oikeudekseen pitää muita naisia, mutta minulta vaati uskolisuutta. Perusteli sen vielä "sukupuolten välisellä erolla". Kaveri lensi hyvin pian pihalle.

      • Anonyymi

        Tuo kommenttisi sai hymyn huulille. Olet oikeassa, että huonompiakin juttuja voisi tapahtua suhteessa.


    • Anonyymi

      No voi että.

    • Anonyymi

      Sinun ikioma valinta haluatko elää tuollaisen ihmisen kanssa.
      Siivompia ja kunnon miehiäkin on olemassa.

      • Anonyymi

        Joo, kaikki on aluksi. Sitten menee hetken aikaa ja samanlaisia ne on. Eihän kukaan ei ole täydellinen, pitää vaan miettiä mitä kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kaikki on aluksi. Sitten menee hetken aikaa ja samanlaisia ne on. Eihän kukaan ei ole täydellinen, pitää vaan miettiä mitä kestää.

        Siksi onkin älykästä tutustustua toiseen pidemmällä aikajaksolla, hetki kun ei ole tarpeeksi pitkä.
        Kyllä sieltä aikanaan se oikea persoonallisuus tulee esiin. Sitten voi tehdä aiheellisesti päätoksen hyväksyä tai hylätä.


    • Anonyymi

      Anna kenkää. Heti. Sitten voi palata kun on oppinut ihmisen tavoille. Luulen, että sitä päivää ei tule.

    • Anonyymi

      Meillä isäntä oksentaa krapulassa kukkapurkkiin. Kuulemma oppinut tavan omalta isältään joka oli väittänyt oksennusta hyväksi lannoitteeksi jukkapalmulle. Käry on lauantai ja sunnuntai aamuna ihan kamala kun haisee koko olkkari yrjölle😔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe