Hellarit ovat lapsellisia = lasten kaltaisia

Anonyymi-ap

Oletko nähnyt kokouksessa helluntailaisen edes itkevän ?

Helluntaihenki bileissä on aina mukana bändi joka kohottaa tunnelmaa.
Lisäksi voi olla kallispalkkainen vieraspuhuja tuomassa kunnon tulta ja naurua.

Luuk. 7:32

He ovat lasten kaltaisia, jotka istuvat torilla ja huutavat toisilleen ja sanovat: 'Me soitimme teille huilua, ja te ette karkeloineet; me veisasimme itkuvirsiä, ja te ette itkeneet'.

16

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin. Mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mininkä kuului.

      • Anonyymi

        Valhetta "Anonyymi 2024-10-03 14:02:04"


    • Anonyymi

      Suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihotusta helluntailaista kansanryhmää vastaan. Helluntailaisuuspalasta on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin!

    • Anonyymi

      helluntailaisuudessa ei ole mitään muuta annettavaa , kuin sitä
      "korvasyyhyyn" , niin keksittävähän niitten on jotain yleensä , > ihmeitä . . .

      ihankuin ihmeet olisi evankeliumin sanoma .

      • Anonyymi

        Ai, ihanko niin. Sinä taidatkin olla jäykkäniska uskovainen, etkä edes tiedä luterilaisuudesta- että 1700- luvulla armolahjat toimi, ja sinunkaltaiseltasi olisivat ajaneet riivaajat ulos, ja paljastaneet sisäisen saastasi, kun olisi astunut sen ajan kirkkorakennukseen.
        Aikakirjat ovat paljastuksen takana-

        Niin, mietipä sitä, kun parisataa vuotta kirkossakin vielä toimi armolahjat, miksi sinä ja kaltaisesi tappoivat uskon.


    • Anonyymi

      Aloittaja on luopio satanisti jolla voimakkaat narsistin oireet.
      Huomatkaa ja oppikaa mikä on tilanne ihmisellä kun tuohon tilaan joutuu.

    • Anonyymi

      Joh. 14:
      8. Filippos sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme siihen."
      9. Jeesus vastasi: "Näin kauan aikaa olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippos! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka sinä voit sanoa: 'Näytä meille Isä'? Joh. 10:30; Kol. 1:15; Hepr. 1:3
      10. Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Niitä sanoja, joita minä puhun teille, en puhu omasta aloitteestani. Isä asuu minussa, ja teot ovat hänen tekojaan. Joh. 10:38; Joh. 12:49
      11. Uskokaa minua, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Jos ette muuten usko, uskokaa edes tekojeni tähden.
      12. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän tekee niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin kuin ne, sillä minä menen Isän luo. Mark. 16:17; Ap. t. 5:12
      13. Ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isä kirkastettaisiin Pojassa. Matt. 21:22; Joh. 15:7; Joh. 15:16; 1. Joh. 3:22
      14. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, sen minä teen."

      • Anonyymi

        Huom. Jae 11.... uskokaa edes tekojeni tähden....


    • Jostain syystä ko aihe ,tuo lapsenkaltaisuus on tullut eteeni kahtena viimepäivänä.tv7 muutama eri puhuja ja raamattusovellus.
      Aattelin että vieläkö sama jatkuu...mutta sinulla näyttää olevan eri näkökulma kuin muilla.
      Koska raamatussa toisaalla Jeesus sanoo että joka ei nöyrry lapsenkaltaiseksi ei pääse Jumalan valtakunta an.

      • Anonyymi

        Sitä lapsekaltaisuutta selitellään niin monella tavalla.

        Eiköhän se ole sitä, että uskossa luotetaan Taivaan Isään ja Hän sitten rakentaa seurakuntansa ja siinä on Pyhä Henki, sekä armolahjat läsnä.

        Kyllä taannoin kirkosskin armolahjat toimi väkevästi. Mutta, muotuskonnollisuus on astunut tupaan.

        esim. pienenä näköalana rukoilevaisuus. 1700- luvulta- Satakunta, ja Pohjanmaan rannikko- 14 vuotta esimerkiksi väkevää saarnaa. Siitä on tuomiokapitulissakin aikakirjoissa selitykset kirkkoherran selonteossa. Hän kertoi, että saarnat olivat Raamatuntekstien mukaisia.
        Tiedetään, että vanhassaan ajettiin ulos riivaajia, parannettiin jne.
        Tuhansia on kuulleet kunnon saarnoja, sekä Hengen toimintaa. Mainitaan mm. Porista, Raumalta, Eurajoelta, Ulvilasta, Kokemäeltä, Lapväärtistä, Närpiöstä, Ilmajoelta, Laihialta, Ikaalisista ja myös Pohjanlahden toiselta puolelta, Ruotsista.
        Kuningastakin infottiin maaherran toimesta, kun oli kiinnostuntu.
        mutta meitin punaniskat ovat vain miiiinääääää uuuuskon sunnuntaisin, mutta ei he kuitenkaan tänään mihinkään usko vaan mussuttavat- mussuttamisesta päästyään.
        Ei heillä uskoa ole tänään, vaan muotouskontoa ja toisten osoittelua. SE kyllä muoto-päivän luterilais- adventisteilta onnistuu ja toistetaan vuodesta toiseen,.
        Adventistit ovat haudanneet armolahjat ja määrätyt luterilaiset mussuttaja puhuvat vain kastemaljan pelastuksesta, jossa ei puhuta veren-- pelastavasta evankeliumista, joka pelastaa ja puhdistaa synnistä.
        Se ongelma on tämänkin palstan pääpiirteissä olemassa.
        Ei se, että osoitellaan toisia, mutta itsellä ei ole Hengellistä uudestisyntynyttä elämää, pelasta viimeisellä mittapaikalla kun todistuksen majassa ollaan valkean valtaistuimen edessä kun Elämänkirjaan ei mussuttajien nimi ole päätynyt missään iankaikkisen elämän armolahjan saatavuuden nimissä.
        Siitähän on kyse. Jos mussuttajat heräisivät elämään Hengessä, he voisivat olla itse esikuvanana Pyhässä Hengessä ja osoittelu on silloin turhaa ja tyhjänpäiväistä toimintaa.


    • Anonyymi

      Lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta.

    • Anonyymi

      Jaepellelle.

      Älä aloittaja viitsi olla aina lapsellisen tyhmä. Jos kirkkoluterilaista kehut, niin miksi esim. he saamelaisia ovat pelotelleet ja kieltäneet heidän toimintaansa. ts. kulttuuri on luterilaisille jotenkin siellä ja tuolla outoa.


      Näin sivullisena aloituksen rustaajalle. Kannattaisi katsoa peiliin ja jättää kirjoittelemiset pois. Ei kaltaisesi pellehermanni ole kuin saastainen vaate uskovaisuudessa. ..... Omat hynttyysi haisee hiellesi.

    • Anonyymi

      Helluntailaisten mieliruoka on vauvaruokaa eli korvasyyhyä.
      Jeesus rakastaa, jeesus rakastaa puheita.

    • Anonyymi

      lapsi on vanhermmille aina hetken ilon aihe eli itsekkyyttä sitten jätää kaikki äisdit lapsensa tuonelaan pitsi suoszikkilapzensa heh

    • Anonyymi

      Agnbeus se on se synti mikä helluntailissa peryityy rahanb ahneus kuolemasn dynyhi...

    • Anonyymi

      Yleisuskonnossa on esim.
      Uppsalan Yliopiston opetuslaitoksissa sanotaan kaikella vakavuudella, että kaikki Raamatun profetiat, jotka puhuvat Israelista ja Jeesuksen paluusta, eivät ole voimassa.
      Se on korvattu seurakunnalla, eli korvausteologialla.

      miettikääs sitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe