Tykkään tosi paljon kauniista vaaleista nahkahanskanaisista ja samaten tykkään tosi paljon laulajasta Anna Puu. Kalseampina vuodenaikoina kauniiden vaaleiden nahkahanskanaisten näkeminen ulkona ja heidän stop-nappien paineskelut nahkahanskoilla ovat mun suosikkijuttuja. ♥️ Myös tosi ihana Anna Puu on aina ollut mun suosikki-ihminen. ♥️ Tykkään nähdä naisilla kauniita vaaleita hiuksia ja tykkään nähdä heillä kauniita nahkahanskoja, stop-nappien paineskelua nahkahanskoilla ja kuulla suosikkiääntä naisten nahkahanskojen narisemista. ♥️ Sen lisäksi on aina yhtä nautinnollista kuulla ja nähdä suosikkini Anna Puu. ♥️
Anna Puu on maailman ihanin & kaunein nainen! ♥️♥️♥️
Rakastaako ja / tai saako kukaan muu mies tai nainen kiksejä Anna Puusta tai kauniista vaaleista nahkahanskanaisista? Saan itse tosi paljon kiksejä ed main asioista ja rakastan sydämestäni näitä fetissejä. ♥️♥️♥️
Kauniit vaaleat nahkahanskanaiset & Anna Puu
0
197
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712273Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351834- 1001181
- 47945
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 87803
- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588