Kun heräätte aamulla

Anonyymi-ap

Kertokaa, mitä unta näitte. Minäkin kerron, mitä minä näin.

71

445

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuollainen niin mit

    • Anonyymi

      open yout eyes every morning it's fkin sin after sin helevetissä olemme kristus oli demoni ei pelastanut ketään.

      Hijaubeb oekasrajiib ursebsö,,

    • Anonyymi

      oikeasti kappalelevtltä Twisred Sister - Ubser The Blade... Shoot 'em down... kuinUseawlin valruibtr oinnurraa -heesyjseeb ysjicua kosuajub

    • Anonyymi

      ensimmäinen asua jraisb carnaabjub ruwerijibwwkr AUAÖ H ykjikö´´ önoieyje

    • Anonyymi

      ..mutta niin nuorekas wrrä niin pipwlinbi viu ikka aanyuaub ljlrrönöaaö,,

    • Anonyymi

      ooA Kroin saisaälämpö nyt 11§ ja ukji .§ ib aowwwsqar,. ewbjuKKWJUB JÖREEKÖ HUFEmmmm htv fWWYHH YFBYAYLHYV gqjqq

    • Anonyymi

      ¨zztiop ten dollar män eli 19 swebrub aweudu rubarögubwb

    • Anonyymi

      ¨mikä itseräni todellkin paljonkin jännittää kun siis kun repwwksi huska ja peli jurry mutta tuo läppäri Helwevin-Pakard sittwen mukaan

    • Anonyymi

      Ätmithän näkee lähinnä painajaisia.

      • Anonyymi

        😍🥰🥰


      • Anonyymi

        Unohdin, ettei mun tarvii susta välittää.


    • Anonyymi

      appel-tyietokone eli omena mies... kuuin joku räyain aupwekuNORE JOKU Ninwn kun valikoin omwia...

      apple vai Heqwlett-Oxkrd?

    • Anonyymi

      omena-tietokone, eli appel vimmatusrin voi kirkua jos akku loppuuu mAA

      ibji nyyrwb rinaarru gwswknö cau vu-gabbwa

    • Anonyymi

      omena nAINWN WLI aiiKWM . aRWHIVAUB AYIAUJJU GWSWKNÖ Jub ibou

      jweeioo AB HIJ ib aooekaruucu,¨

    • Anonyymi

      jotkut ihmiset nukkuvat kun siihen ole aina jokainen viikkokaan aikaa.. nyt soi Ozzy Osvournen levy Bark at the moon.

      hmm niin appel apple-omenatyttö kun kaupassa olen nåhnyt hänet kyllä ennekin jotewnkin..

    • Anonyymi

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service ap..

      kun jotain ilmastointihuolrolroa jne...

    • Anonyymi

      mobilsatrtisaksannsattsahiewqeosamunillwqjosasamuruimsasan

    • Anonyymi

      nyt on kuuEhouaur Kwjjiawkk H jyau ayjAA Cötetawkkö,,, nuubyar OjjATRA YKJINURReu .,1,6

    • Anonyymi

      JOA NIIN KITKewinkauill utoll jelee peilijäällä normi kain noin r3450eyron sAKKO

    • Anonyymi

      Unessani naapurin tumma nuori neiti tuli kylään ja halusi sekstailla. Hän kertoi olevansa jo 16 vuotta, mutta hiukan epäilin.
      Saatoin tytön kotiinsa, kun hän ei meinannut malttaa lähteä. Hänen äitinsä tuli äkäisenä ovelle ja alkoi ripittää minua. En ymmärtänyt paljoakaan, koska hän ei montaa sanaa suomea osannut.
      Lopulta hän veti minut hihasta sisälle ja istutti ruokapöytään. Hän alkoi tyttärensä kanssa laittaa ruokaa ja sitten syötiin.
      Kauhukseni tajusin, että äiti taitaa odottaa minun kosivan tytärtään.
      Tässä kohtaa heräsin sydän hakaten..

    • Anonyymi

      Näin unta, että sain eräältä mieheltä kaulakorun.
      Se oli ihan herttaista.

      Jostain syystä se oli kultainen, vaikken kovin siitä pidäkään että koruni olisivat eri metallia. keskenään.Tykkään käyttää mieluummin hopeaa. En muista kerroinko unessa hänelle.

    • Anonyymi

      Minä en näe unia ts. herään siten, etten koskaan muista niitä. Uneni on pinnallista.

    • Anonyymi

      Näin unta, että olin töissä hauska.

    • Anonyymi

      Lämmitin uunia (yhtä uunia jota ei edes enää ole). Eräs vanha tuttava (johon olen ihastunut) pyysi pilkille mutta en lähtenyt. Tätä ennen hakkasin jonkun mutta en saanut voimallisia iskuja millään tehtyä.

      • Anonyymi

        Varmaan minut? -sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan minut? -sivusta.

        Ei, se oli yksi tyttö jonka isä tämä ihastus itseasiassa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se oli yksi tyttö jonka isä tämä ihastus itseasiassa on.

        Aa, okei. Mielenkiintoinen uni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, okei. Mielenkiintoinen uni.

        Olen itsekin nähnyt joskus vastaavanlaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin nähnyt joskus vastaavanlaisen.

        Mutta lämmititkö siinä uunia joillain muovinpalasilla yöpöydän laatikosta?


    • En usein näe seksiunia, mutta viime yönä näin. En tästäkään paljon muista, mutta yritin yhtyä naisen kanssa jolla oli huomattavan pieni ja kiinteä peppu.

      Tämä tuli uneeni varmaan kuntosalilta, jossa katselin erään (oletettavasti) thai-naisen peppua ja mietin, miten eri etnisillä ryhmillä on erilaisia ruumiinrakenteita.

      • Anonyymi

        Oletko huomannut, miten sinkut ja oman maansa miesten kanssa olevat thainaiset ovat kauniita sekä upean timmejä ja hoikkia. Kun taas suomalaisten miesten kanssa olevat vähemmän kauniita ja usein reilusti ylipainoisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut, miten sinkut ja oman maansa miesten kanssa olevat thainaiset ovat kauniita sekä upean timmejä ja hoikkia. Kun taas suomalaisten miesten kanssa olevat vähemmän kauniita ja usein reilusti ylipainoisia...

        Suomalaisella vara syöttää ?!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut, miten sinkut ja oman maansa miesten kanssa olevat thainaiset ovat kauniita sekä upean timmejä ja hoikkia. Kun taas suomalaisten miesten kanssa olevat vähemmän kauniita ja usein reilusti ylipainoisia...

        Mahtaisivatko ruveta silloin elämään enemmän suomalaiseen tapaan, ja eritoten suomalaisen ruokavalion mukaan?


    • Anonyymi

      Kertokaa vähintään viikon ajan aamuisin.

      • Anonyymi

        Ätmimäisen typerä ehdotus 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmimäisen typerä ehdotus 🙄

        Hassua, sinähän se ätmi olet 🤣


    • Jotain ehkä näin, ihan sekavaa. En kyllä muista mitä siinä tapahtui tai mihin se edes liittyi. Heh, joskus herään niin syvästä unesta, etten herätessäni heti ymmärrä, missä olen.

    • No että menin baariin ja huomasin että juutilainenkin oli siellä (nimi muutettu). Ja sitten huomasin että se on homobaari.

    • Anonyymi

      olisi rakennettava kiintämpi teline sääkamerajutun lämpötilojen ottajalle alkaa ärsyttämään jatkuva säätäminen valonkin kulmaa maalarinteippi-pahvilaatikko räpellyksen sijaan..

    • Olin jonkun naisen kanssa taas.

      • Anonyymi

        Hienoa jani että saat edes unessa olla yhdynnässä naisen kaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa jani että saat edes unessa olla yhdynnässä naisen kaa.

        Ei se mikää yhdyntä ollut. Oli vaatteet päällä, mutta meillä oli silti kivaa yhdessä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se mikää yhdyntä ollut. Oli vaatteet päällä, mutta meillä oli silti kivaa yhdessä.

        Jos et runkkais niin voisit nähä unia joissa on seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et runkkais niin voisit nähä unia joissa on seksiä.

        Ei se ihan niinkään ole aina. Kyllä voi nähdä seksiunia muutenkin. Ei se seksi ole aina se tärkein asia.


      • Puhuinko mä seksiunista nyt? Mä sanoin vaan että olin unessani taas naisen kanssa. Kyllä sitä voi kiehnätä myös vaatteet päällä. Hänellä oli hyvät tissit. Sen muistan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Puhuinko mä seksiunista nyt? Mä sanoin vaan että olin unessani taas naisen kanssa. Kyllä sitä voi kiehnätä myös vaatteet päällä. Hänellä oli hyvät tissit. Sen muistan.

        joo niin voi kiehnätä joo. mutta sä et edes unessa saa seksiä kun et saa sitä edes valveilla ollessa


      • Anonyymi

        Mutta sä et kaipaa naisen kaa seksiä ja läheisyyttä. vai oliko unessa halailua ja pussailua joka ei johtanut mihinkään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sä et kaipaa naisen kaa seksiä ja läheisyyttä. vai oliko unessa halailua ja pussailua joka ei johtanut mihinkään

        Miten niin en kaipaa?? En halua sitä ihan kenen kanssa vaan. Unessa oli halailua ja pussailua kyllä. Ei siinä muuta tarvinnu nyt ollakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten niin en kaipaa?? En halua sitä ihan kenen kanssa vaan. Unessa oli halailua ja pussailua kyllä. Ei siinä muuta tarvinnu nyt ollakaan.

        eikö janilla seissyt


    • Anonyymi

      Uni=Vis. Nukkua=A dormi. Näin minä jotakin unta mutten muista mitä. Se oli hieman ahdistava kaikesta huolimatta.

    • Anonyymi

      mutta tewrveysvinkkinä: oli vähän niskast jumissa, kun blackrockin eli netflixin juttuja... Jumalattomat, niin joa mAKOIilww paikallaan pää paikallaan.

      pikkuhiljaa niskan kautta vääntelee päätä, äärirajoille sivuille .

    • Anonyymi

      tguo 1 homma sitten hoidettu ja 70098 miljoonaa uutta asiaa vielä hoitamatta siis netflixeille jotta vuodewn loppuun katseluaikaa maksettua..

      • Anonyymi

        Castlevania nocturnen kakkoskausi julkaistaan tammikuussa. Korean taxi driverin kolmoskaudesta huhuttiin joskus mutta mitään ei ole kuulunut. Siellähän oli vuoden vaihteessa tsunamia ja vissiin maanjäristys syynä. Se on voinut sotkea systeemejä, en ole edes selvittänyt onko niiden kaikkien näyttelijöiden henki säästynyt tsunamin jäljiltä.


    • Anonyymi

      aika hy vin META jyb gurri vöörub juehiutwha saka sabiham taasjub tyku oyhe.ekuneeb vuestu giigekukta ettö tsejjaa tukusu ettö tiunuu ijm hii tiunuu ij,

    • Anonyymi

      vertauakuvANA niin joo joku Dellorton tupla-virityskaasutin kaasua painaessa ruiskaa suoraan bensaa ihan kuin pikkupojan pissaamisena palavaa nesatettä 99-oktaanista..

    • Anonyymi

      jos erittäin hyvät tuplavirityskaasuttimet eli siis 34mm jokaista auton sylinteriäkin kohden vie bensaa vähän kuin asentaisin 10-litran Jerrykanisterin jokaisen auton sylinterin päälle jorra riittä poltoaine.

    • Anonyymi

      Jatkuuko tämä keskustelu kauan?

      • Anonyymi

        Näyttää jatkuvan.


    • Anonyymi

      minulle tuli jännä juttu Microsoftilta wttä kun liawnaillinwn ProfesaionL Windoqa §0 wli awueca päivirtr Peo versaioon Qindoqa 11... koaka niin homw-versiot wivät tiwrtari kwlpaa kun ohjwlmoij..

    • Anonyymi

      hyvä joo Mic zsot ilmoittaa että joo on liawnaaiain Qin10 t53birrubwb oeiswaauibak ha kusebssusu jarraa ntlsjub wub11 oei oei hirra wu raecursw jöeauö


      jöesuö ginw.vweauiuswb jabssa,,

    • Anonyymi

      Näin unen, missä mua naitiin peffaan.

      • Anonyymi

        Mies olet :)?


    • Anonyymi

      <<mull< glttbtb KZAU KLTSZÖ GINSW.C SWDEAZUI OYGSKUB BIJUA Q51

    • Anonyymi

      Minä näin unta, että Emma Nopanen tykästyi minuun. Oli ehkä enneuni 🙂

    • Anonyymi

      åossotus kp emmem lajbom leoyyo,em l'ummosrf',oa'lom--- öaslva öososw,' veso cpo ,oeöolicama öos'rf' åosso,oswm rawxwerr

    • Menee levottomiksi teillä. Niin multa taas maan läheinen uni. Eli viimeyönä tai en saanu nukuttua, että siis vasta aamulla näin. Eli semmosen, että olin taas Frankfurtissa. Ja sinne mä kyllä haluisin.

      • Anonyymi

        Semmoista vasta muuten sanottiin radiossa että jos on nukkunut huonosti, niin unet muistaa paremmin.


    • Anonyymi

      tiosliyyeöee kuin joku plomestaei korkea pineella kaikkille

    • Anonyymi

      jerop niin ehkä tuollainen vähän saekastinenkin huumoei coi olla olla tereveelliarä

    • Anonyymi

      åoy'odo lso lso dsottrm åudtu' livottrör,ss kpmlom tpodem m'lävomlleöosr' sopor

    • Anonyymi

      näkövinkkeli eli vinkeä ilmä... jokus invesroin tähtikiikaeirt niin hauska joyain ktwell juttuja

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe