Ihminen ei enää uskalla liikkua vapaasti luonnossa, koska susia liian paljon

Anonyymi-ap

Punavihreät haluaa lahjoittaa metsät susille ja karhuille.

Ihmiset halutaan elämään harmaissa betonilähiöissä, luonto halutaan luovuttaa petojen alueeksi.

Vassarit ja vihreät ovat menettäneet täydellisesti kosketuksen todellisuuteen.

14

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka vihervasut ei ole vielä suljetulla niin kukaan ei enää kuuntele niitä. Ne suljetaan pois muuten kuin suljetulla osastolla.

• Anonyymi

Näin se on. Täälläkin kontulan synkillä saloilla ja iki-metsissä saa peljätä henkensä edestä koska hukka perii.

• Anonyymi

Äiteemuori kertoili kerran kuinka hänen koulumatkaansa 6km. sudet ja karhut olivat arkipäivää. Ne olivat osa luontoa, ei niitä tarvinnut pelätä. Pelko on heikkoutta, mutta koirat kannattaa pitää sisällä, silloin kun sudet ovat lähellä, ruokaa nekin etsii!

• Anonyymi

Olen itse metsästäjä mutta en susipelkoinen. Minulla on lapset aina harrastaneet esim. patikointia luonnossa eikä koskaan ole tarvinnut susista huolehtia vaikka yöpymisiä laavuilla, teltoissa ja ihan taivasallakin on satoja.

Hävettää kun itseään metsästäjinä pitävät puristavat kämmenet valkoisina aseitaan ja hokevat susien vaarallisuutta. Todellisuudessa juuri nuo itse ovat niitä toisille vaaraa aiheuttavia joiden jäljiltä joka vuosi jää joku palaamatta kotiinsa kokonaan ja osa leikkaussalin kautta.

• Anonyymi

Metsästän minäkin enkä sutta pelkää. Paljon tulee metsässä yövyttyäkin. Mutta ei susi mikään tarpeellinen elukka ole eikä ole koskaan ollutkaan. Haittaeläin se on. Jos EU vaatii suojelemaan sutta, pitäisi tehdä vain minimi. Nyt on intouduttu taas aivan äärettömyyksiin. Totta kai pihoille pyrkivät sudet pitää voida tappaa ilman muuta. Kun se typerällä lailla kielletään, seuraa väistämättä laittomuuksia.
        Mistäköhän johtuu että metsästysalueellani ei ole nähty jälkeäkään sudesta kymmeneen vuoteen. Hirvi- ja kauriskanta pysyy sopivana ja elinvoimaisena. Olisiko ihan tavallisella järjellä osuutta asiaan.

• Anonyymi

Järkesi kehittyy vasta jälkeenpäin.

• Anonyymi

Sinähän oot täys tollo, kun et pätkääkään älyä sitä, että suset on hyäkänny koirien kimppuun isännän silmien edessä. Tulevat jopa pihoihin kaivautumaan koira ja lammasaitauksiin vähänväliä.
        Ei kait noin pöljää olekkaan,joten oot suurella toden näköisellä pelkkä valehtelija.

• Anonyymi

Vai on aloittaja niin peloissaan ettei edes marjametsään uskalla. Se on tuo pelkuruus ihme tauti mutta onneksi aloittaja voi ostaa hyvin imukykyiset vaipat itselleen.

• Anonyymi

"Punavihreät haluaa lahjoittaa metsät susille ja karhuille."

Haluavat mitä haluavat, mutta eivät päätä susien eivätkä karhujen kattolupien määrästä.

• Anonyymi

Herttoniemessä Susi Karhutiellä🤔 Oli jolkotellu Mäenlaskiantielle ! Joo mitä et tulevat asuntoalueelle ja pihoihin ovat yksittäisiä !! Pitääkö tapahtuu todella jotain eihän kohta uskalla koiran kaa mennä metsään !! Viherpiipertäjät😬

• Anonyymi

Aina populistien pitää koittaa keksiä jotain vinetettävää?
      Ja kaikki on toooottakai vihervassareitten syytä.

https://wwf.fi/elainlajit/susi/
      "Susi on tällä hetkellä Suomessa erittäin uhanalainen laji. Niiden määrä on noin 291–331 yksilöä".

• Anonyymi

Susien suojelun kannatus ei kokemukseni mukaan liity mitenkään politiikkaan. Olin kauan sitten "tutkailemassa"susilaumaa ja eikös minua jäljittämään lähtenytkin pari persua ja paikkakunnan kokoomuslainen.
      No olivat äijät olivat niin tukevassa kunnossa ja hitaita, ettå saatoin seurailla heitä ja kuunnella jutustelua.
      Hyviä jäljestäjiä olivat. Kolmannen kierroksen jälkeen ymmärsivät seurailevansa omia jälkiään.
      Lähdin siitä omiin touhuihini ja tulostakin syntyi.

• Anonyymi

Tonne vaan itä-suomen korpeen!! Viherpiipertäjät! Tuliskohan pupu pöksyyn kulkien!

• Anonyymi

Minä, nainen, vaeltelen Kuusamon metsissä yksinäni, enkä pelkää luonnon eläimiä. Ihmisiä täytyy varoa, erityisesti auton ratissa. Metsästyskoiria kuolee paljon autojen päälleajamina, mutta eipä siitä huolta kanneta. Urosporo on vaarallinen kiima-aikana, täälläkin muutamia miehiä joutunut kolhituksi poron toimesta. Olen nähnnyt karhun omalla pihallani, karkuunpa tuo lähti. Susi olisi hienoa nähdä. Metsässä on monin verroin turvallisempaa kuin ihmisten seassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe