Ihmismieli on heikko,bodareitten lihominen.

Anonyymi-ap

Olen aina ihmetellyt kehonrakentajien painon joulua.
Niillä yleensä kilpailun jälkeen nousee paino vähintään 10 kiloa lyhyessä ajassa.
Olen ollut asiasta aikaisemminkin sitä mieltä että niiden viimeisten kilojen laihtuminen ei ole oikeaa laihtumista.Ne poistaa lyhyessä ajassa pois nestettä kehosta jättämällä pois hiilihydraatit,näin saavutetaan lopullinen kireys.
Nestepaino palaa takaisin kun siirtyy normaaliin hiilihydraatteja sisältävään ruokavalioon.

Jos on laihtunut oikeasti,ja syö jatkossa terveellistä ruokaa,kireys kireys PYSYY ympäri vuoden.

Bodateitten nopea lihominen johtuu vain ihmismielen heikkoudesta,kilpailun jälkeen syödään pullaa yms roskaruokaa ja lihominen JOHTUU vain siitä aivan niinkuin muillakin tavallisilla ihmisillä.


Tässä totuus,tätä on myöhemmin kateelliset pullan ja pitsan syöjät kritisoineet

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/29f172d4-a98d-4ca0-a269-f69d5d65ffe9

6

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Totuus" on mahdotonta!

    • Anonyymi

      Ei kaana rueta botatiksi jos botateitten paino heittelee.

    • Anonyymi

      Aivan normaalia kausivaihtelua. Bulkkikauden treeneillä lihasmassaa jolloin treenit tapahtuvat ylikaloreilla. Kilpailuihin valmistavalla kaudella poltetaan rasva alas ja nestettet vähiin lihasten erottuvuuden vuoksi niiden kuitenkaan katoamatta.
      Paluu kisojen jälkeiseen aikaan merkitsee paluuta "normaaliin" elämään joloin ei tietenkään ylläpidetä kisa-ajan kireää kuntoa!
      Tuo liitenaisen 0-rasvattomuus on täyttä huuhaata. Hieman alle kympin pääsee mutta nollilla kuolee!

      • Aivan. Lihasmassaa kyllä häviää mutta massakaudella tulee häviö takaisin. Ei kauhean terveellistä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Aivan. Lihasmassaa kyllä häviää mutta massakaudella tulee häviö takaisin. Ei kauhean terveellistä.

        Kehonrakentajat ja bikinifitness naiset tietävät haitat.
        Tuttavani fitnessnainen, Suomea MM-kisoisakin edustanut, kertoi kuurittelun haittavaikutukset niveliin ja hormonitoimintaan mutta voittamisen halu on hillitön.
        Oli syvästi pettynyt jäätyään MM-kisoissa finaalin ulkopuolelle.


    • Anonyymi

      "Tässä totuus,tätä on myöhemmin kateelliset pullan ja pitsan syöjät kritisoineet"

      Mutta etkös sinä just kuulu niihin jotka laihduttaa että saa taas syödä pullaa ja pitsaa. Miksi bodareita otat tikunnokkaan kun on kyse itsestäsi tosin ilman sitä bodaamista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe