Olen aina ihmetellyt kehonrakentajien painon joulua.
Niillä yleensä kilpailun jälkeen nousee paino vähintään 10 kiloa lyhyessä ajassa.
Olen ollut asiasta aikaisemminkin sitä mieltä että niiden viimeisten kilojen laihtuminen ei ole oikeaa laihtumista.Ne poistaa lyhyessä ajassa pois nestettä kehosta jättämällä pois hiilihydraatit,näin saavutetaan lopullinen kireys.
Nestepaino palaa takaisin kun siirtyy normaaliin hiilihydraatteja sisältävään ruokavalioon.
Jos on laihtunut oikeasti,ja syö jatkossa terveellistä ruokaa,kireys kireys PYSYY ympäri vuoden.
Bodateitten nopea lihominen johtuu vain ihmismielen heikkoudesta,kilpailun jälkeen syödään pullaa yms roskaruokaa ja lihominen JOHTUU vain siitä aivan niinkuin muillakin tavallisilla ihmisillä.
Tässä totuus,tätä on myöhemmin kateelliset pullan ja pitsan syöjät kritisoineet
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/29f172d4-a98d-4ca0-a269-f69d5d65ffe9
Ihmismieli on heikko,bodareitten lihominen.
6
263
Vastaukset
- Anonyymi
"Totuus" on mahdotonta!
- Anonyymi
Ei kaana rueta botatiksi jos botateitten paino heittelee.
- Anonyymi
Aivan normaalia kausivaihtelua. Bulkkikauden treeneillä lihasmassaa jolloin treenit tapahtuvat ylikaloreilla. Kilpailuihin valmistavalla kaudella poltetaan rasva alas ja nestettet vähiin lihasten erottuvuuden vuoksi niiden kuitenkaan katoamatta.
Paluu kisojen jälkeiseen aikaan merkitsee paluuta "normaaliin" elämään joloin ei tietenkään ylläpidetä kisa-ajan kireää kuntoa!
Tuo liitenaisen 0-rasvattomuus on täyttä huuhaata. Hieman alle kympin pääsee mutta nollilla kuolee!Aivan. Lihasmassaa kyllä häviää mutta massakaudella tulee häviö takaisin. Ei kauhean terveellistä.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Aivan. Lihasmassaa kyllä häviää mutta massakaudella tulee häviö takaisin. Ei kauhean terveellistä.
Kehonrakentajat ja bikinifitness naiset tietävät haitat.
Tuttavani fitnessnainen, Suomea MM-kisoisakin edustanut, kertoi kuurittelun haittavaikutukset niveliin ja hormonitoimintaan mutta voittamisen halu on hillitön.
Oli syvästi pettynyt jäätyään MM-kisoissa finaalin ulkopuolelle.
- Anonyymi
"Tässä totuus,tätä on myöhemmin kateelliset pullan ja pitsan syöjät kritisoineet"
Mutta etkös sinä just kuulu niihin jotka laihduttaa että saa taas syödä pullaa ja pitsaa. Miksi bodareita otat tikunnokkaan kun on kyse itsestäsi tosin ilman sitä bodaamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519