Olen varma! jos kaikille JTodistajille järjestö antaisi luvan varmistua kirjaimellisesti kaikesta, niin jäljelle ei jäisi soopa julistajan lisäksi montakaan muuta, ehkä jotain todella fanaattisista jäseniä.
Pieni osa uskaltaa varmistua, mutta he ovatkin sitten ex todistajia useimmiten.
Miten saada JT noudattamaan Raamattua?
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Palstahan on pullollaan erinomaisia jt-perusteluja. Syvälle luotavaa analyysiä, joka tarttuu sopivan herkästi nyansseihin, hukkaamatta punaista lankaa ja johdattaa lukijansa uskonnon mysteereihin erinomaisella yleistajuisuudella!
Piinkova ja täten yleisin perustelu onkin "soopaa"-kommentti. Voiko asiaa kiteyttää tätä lyhyemmäksi?
Muita yleisiä perusteluja ovat "olet matojen ruokaa" ja "saatanan oma" tai muu vastaava tosi tiukka argumentaatio. Tuomitseminen on ilman muuta osoitus oikeasta uskosta ja uskonnoista, sillä vain sillä perusteella on tuomittu ja tuomitaan kanssaihmisiä.
Varmastikin tuomitsija on tässä kohden vakuuttavasti todennut itselleen olevansa voideltu.
Ehdottomasti loistava argumentaatio todistajuuden puolesta on kopsailla muutama kymmen juttua aloitukseksi ja aiheeksi kyyditettynä tuomiolla lahkojen ja ateistien pään menoksi. Kyllä tämä jos mikään lyö jauhot suuhun kovemmallekin luopiolle ja vääräuskoiselle. Patmoksessakin saatetaan olla hiukan kateellisia 😁- Anonyymi
Myös pasifistinen vasta argumentti JT järjestöä kritisoivaan ja sen läpivalaisuun on tuo "tule iloiseen JT seuraan."
Sen tarkoituksena on ilmeisesti iloisen JT keskustelijan mielestä todeta keskustelun kyseisestä aiheesta hänen puolesta päättyneen, voittoon.
Ja toisen osapuolen olisi näin aika liittyä heihin.
Koska ei voi heitä Raamatullisessa mielessä sanan argumentein keskustelussa voittaa.
Eikä oikein mitenkään muutenkaan.
Aloittaja ei mainitse asiaa, johon jt kaiken lisäksi suhtautuvat intomielisen kiihkeästi. Kannattaa käyttää parasta raamatullista kikkaa, eli Peräilmaa, asian selvittämiseksi. Se on paljon varmempi ja raamatullisempi kuin kyseisen satukirjan tavailu. Jo kunigas salomon ratkaisi uskonasiat Peräilmamittelöllä. Se joka laski eniten ja äänekkäimmin oli oikeassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579