Luin jonkun arttikelin, tehdystä tutkimuksesta Alavudella. Sen tutkimuksen mukaan 99% alavutelaisista on suoraan neandertalinihmisen geenejä. Yhdellä prosentilla niitä geenejä ei ollu, mutta ne olikin muualta muuttaneita, ja jostakin ihmeen syystä haluaa sillä paskakylällä asua.
99% alavutelaisista on siis neandertaaleja
Se selittää miksi siellä asuu niin yksinkertaista porukkaa.
PS. Tuo Maijalan paavosta vouhottaja on hyvä esimerkki, mutta on siellä muitakin typeryksiä.
Alavutelaisluolamiehet
6
479
Vastaukset 6
- Anonyymi
Oon miettinyt pitkään, että neandertalin rotu oli varmaan sata kertaa parempi kuin moderni ihmisrotu. Nykyaikaisiin sotiin verrattavia ongelmia ei ollut neandertalin aikoina. Nykyaikaiset, ennätysmäärät koulukiusaamista, niitä ei ollut neandertalin aikana. Kaikki pahimmat ruikkupäät, sotapomot jne... On nykyaikaisen ihmisrodun ongelmia.
- Anonyymi
Nykyaikainen ihminen on ainoa rotu, joka tuhoaa omaa elinympäristöään. Myös viisaammat tiedemiehet on ennustanut ihmislajin tulevaisuudesta, että ihminen tuohoaa itse itsensä lajina.
Mistä sinne Alavudelle pääsee? Neandertalin rotu olisi parempi vaihtoehto kanssaeläjiksi. - Anonyymi
Harmi, koska olisin niin halunnut sinun kanssa up-poika.
- Anonyymi
Yksinkertaista porukkaa suurin osa. Valitettavasti. Jaksavat juoruta ja muutenkin olla pirullisia.
- Anonyymi
Tosin poikkeuksia löytyy mutta usein ei pohjalaisia
- Anonyymi
Onko sarjavalittaja börje samaa sakkia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541