Korvanappiini kantautui tieto Federalnaja Služba Bezopasnostilta, että intj ja buddy ovat eksyneet niihin Pariisin katakombeihin sun muihin luoliin. Mitäs menivät sinne. Oliko pakko :)? Tutkimattomia ovat Herran tiet ja niin edelleen. Ihmissapiensin luontoon kuuluu exploraatio sekä kuriositeetti tuntemattomasta, niin noin siinä käy. Exploraatiosta puheen ollen - on se hassua kuinka ihmiskunnan avaruuskartoitus on yhden "burgerin" hyppysissä 🍔. Tuhannen vuoden päästä Mars on täynnä Muskin klooneja, kuin miljoonat Buzz Lightyearit varastohallipakkauksissaan taikka koeputkissa lilluvat Alicen lukemattomat kloonit Resident evilissä. Muskhan on melkein niinkuin alien jo itsessään ja Biden on ihan selvä keissi. Fire in the sky, you know 😉. Pistäkää vaikka googlen kuvahakuun tämä - "fire in the sky biden lookalike".
Juuri saapuneen tiedon mukaan
15
196
Vastaukset
Nyt kyllä erehdyt, käsittääkseni buddyllä on sen verran painoa, ettei oikein mahtuisi noihin ahtaisiin käytäviin ja tunneleihin, ja minä taas en noihin luoliin ja katakombeihin lähde. Olen kyllä kerran ryöminyt yhdessä ahtaassa tunnelissa, ja se ei ollut niin mukavaa.
- Anonyymi
Jotakin se Puuttini sopersi korvanappiini. Oli kännissä. Olen minä venäjääkin joskus hieman opiskellut. Kirjaimet tunnistan suht hyvin. Kyllä sitä kieliä osaa kun löytää ensin yhteisen kielen erikielisten välillä. Humala on siitä maaginen juttu että silloin osaa norjaa, parhaimmillaan jopa tanskaa. Se on sellaista yökkäilyä. Kun tanskalaiset parveilivat pääkaupunkiseudulla ja puhuivat englantia, niin ne kuulostivat Schwarzeneggeriltä. Mieleni olisi tehnyt kysyä piruuttani heiltä että saksaako ne siellä Tanskassa puhuvat 😆?
Mä olin joskus vierailulla Olkiluodon ydinvoimalassa. Menin kyyryssä kuparikapselin eli loppusijoitusputkilon sisään. Kansi kiinni = Problem solved ;D. Onkohan muitakin muinaisia "atlanttisia" kaupunkeja jotka ovat nykyisten kaupunkien alla, niinkuin Pariisi? Paitsi että ne ovat olleet vain kaupunkien osia. Maan alla olisi hyvä asua sen vuoksi koska tuolloin lämmityskustannukset olisivat pienemmät. Kyllä sinne yleisölle avoinna oleviin käytäviin mahtuu isompikin henkilö kulkemaan. Kattoon saattaa päänsä lyödä, jos on kovin pitkä ja muutamat kierreportaat ovat melko ahtaita, mutta muutoin koko ei vierailua rajoita. Suljettuihin osiin ei muista syistä tietty kannata lähteä. Niihin saattaa päästä vielä nykyäänkin salaovista, joita on pitkin Pariisia.
Aletheias kirjoitti:
Kyllä sinne yleisölle avoinna oleviin käytäviin mahtuu isompikin henkilö kulkemaan. Kattoon saattaa päänsä lyödä, jos on kovin pitkä ja muutamat kierreportaat ovat melko ahtaita, mutta muutoin koko ei vierailua rajoita. Suljettuihin osiin ei muista syistä tietty kannata lähteä. Niihin saattaa päästä vielä nykyäänkin salaovista, joita on pitkin Pariisia.
Kyllä varmaan Pariisin katakombeihin mahtuu isompikin henkilö esittelykierrokselle, mutta nuo "muut luolat" ovat vähän niin ja näin, jos olet katsonut videoita.
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin se Puuttini sopersi korvanappiini. Oli kännissä. Olen minä venäjääkin joskus hieman opiskellut. Kirjaimet tunnistan suht hyvin. Kyllä sitä kieliä osaa kun löytää ensin yhteisen kielen erikielisten välillä. Humala on siitä maaginen juttu että silloin osaa norjaa, parhaimmillaan jopa tanskaa. Se on sellaista yökkäilyä. Kun tanskalaiset parveilivat pääkaupunkiseudulla ja puhuivat englantia, niin ne kuulostivat Schwarzeneggeriltä. Mieleni olisi tehnyt kysyä piruuttani heiltä että saksaako ne siellä Tanskassa puhuvat 😆?
Mä olin joskus vierailulla Olkiluodon ydinvoimalassa. Menin kyyryssä kuparikapselin eli loppusijoitusputkilon sisään. Kansi kiinni = Problem solved ;D. Onkohan muitakin muinaisia "atlanttisia" kaupunkeja jotka ovat nykyisten kaupunkien alla, niinkuin Pariisi? Paitsi että ne ovat olleet vain kaupunkien osia. Maan alla olisi hyvä asua sen vuoksi koska tuolloin lämmityskustannukset olisivat pienemmät.Helsingin alla on myös aika mahtava tunneliverkosto. Se on rakennettu maan alle, jotta olisi myös suojaa, jos sota syttyisi. Helsinki sijaitsee maanalaiseen rakentamiseen sopivan kovan graniittikallioperän päällä. Monissa muissakin isoissa kaupungeissa on tunneliverkosto maan alla, myös metron vuoksi.
Joistakin kaupungeista löytyy myös historiallisia tunneliverkostoja. Pariisin katakombit on tehty kalkkikivilouhokseen, joten se ei ole kovin kestävää ainetta.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Helsingin_tunneliverkosto
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Underground_citym36-intj kirjoitti:
Kyllä varmaan Pariisin katakombeihin mahtuu isompikin henkilö esittelykierrokselle, mutta nuo "muut luolat" ovat vähän niin ja näin, jos olet katsonut videoita.
Totta, jotkut luolat ovat niin ahtaita, ettei niihin mielestäni pitäisi pienenkåän ihmisen tunkeutua. Olen joitain videoita nähnyt ja erityisen ahdistavia ovat mielestäni vedenalaiset luolat. Hullun hommaa lähteä tunkemaan utseään sellaiseen.. Eräs tuttuni kuoli sukellusonnettomuudessa, joten jo pelkästään sukeltaminen voi olla vaarallista.
Ilmoitan eksyväni vain kauppojen karkkihyllyille.
- Anonyymi
Sopivaa krapularuokaa. Kas kun en ole aiemmin juuri ajatellutkaan tuota asiaa. On toisinaan vain käväissyt mielessäni. Ovatko viinikumit myrkkyä, kuten yleisesti väitetään? Lumipantteripussin sisältö oli maultaan mielenkiintoinen kokemus. Muistan kun oli vielä bonbonin pyttipannukarkkipussi. Ai että kun oli hyvää 😋. - Ap.
Anonyymi kirjoitti:
Sopivaa krapularuokaa. Kas kun en ole aiemmin juuri ajatellutkaan tuota asiaa. On toisinaan vain käväissyt mielessäni. Ovatko viinikumit myrkkyä, kuten yleisesti väitetään? Lumipantteripussin sisältö oli maultaan mielenkiintoinen kokemus. Muistan kun oli vielä bonbonin pyttipannukarkkipussi. Ai että kun oli hyvää 😋. - Ap.
Yleensä kyseessä on migreenintorjuntaoperaatio.
(ja kun ei ole, niin silloin se on vain suklaanhimoa)
Viinikumit ovat sitkeitä ja mauttomia, joten en sorru niihin.
Pantterijuttuja syön yskän lääkintään (salmiakki on limaa irrottava kemikaali).
- Anonyymi
Kappalejako hyvä ihminen.
Marsin kolonisaatiosta tulee mieleen, että miten pian siellä olevat ihmiset unohtavat maapallon? Varmasti sinne syntyviä ihmisiä ei paljon maan asukkaat kiinnosta. Siellä syntyy kokonainen uusi kulttuuri ja elämäntapa, erilaisessa ympäristössä.
- Anonyymi
Veikkaisin että mikäli ihmiskunta selviää Marsin kansoittamiseen saakka, niin Muskin sukulaiset ynnä muut yrittävät keinotekoisesti luoda Marsin ympärille ilmakehän. Luultavasti planeettaa pommitetaan tuolloin yhdisteillä mitkä voimistavat Marsin kasvihuoneilmiötä. Siellähän on kylmä, niin siksi. Mahdollisesti aletaan räjäyttelemään Marsin tulivuoria, toivoen niiden purkausta. Tulivuorenpurkaukset ja taivaalta törmänneiden murikoiden sekä murikoiden sisältämän radioaktiivisen hajoamisen ja siitä aiheutuneen lämmön vaikutuksesta Maan ilmakehä pääsi aikoinaan kehittymään. Tulivuoritoiminnalla ja merten syntymisellä on selvä yhteys. - Ap.
- Anonyymi
mikä omAa poinrri niin aittwn joa oaaaAvat piiretää hauskoja kucvia... wi ollw m
- Anonyymi
elukkaA ohjwlma on mäyeiä eli masueweja... minua kun wi olw awllaisara naisra johon oikwAsei ihEUNUE KOXAEIKIN..
ylwe rc1 näyräohjwlml - Anonyymi
Siel on vampyyreja. Elokuva Creep vuodelta 2004, siltä tosielämän vampyyri voisi näyttää. Teknisesti sanottuna joissakin luolissa on vampyyreja eli vampyyrilepakoita. Väitän että ne voivat uskaltautua jopa nukkuvan ihmisen kimppuun. Puraisu ei luultavasti satu juurikaan. Siellä missä on lepakoita, on myös niiden jätöksiä 💩. Ja siellä missä on lepakoita, on todellinen mahdollisuus saada jokin pöpö itseensä. Mitä trooppisemmat olosuhteet, sitä todennäköisempää se on. - Aapee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834