Mitä jos mentäisiin porukalla helvettiin?

Anonyymi-ap

Ei sisäänpääsymaksua eikä tarvitse elää nuhteetonta uskovaisen elämää. Paikkoja riittää kaikille ja portti on leveä eikä ahdas kuten taivaan portti. Mennään ottamaan selvää onko helvetin kauhut vain uskovaisten propagandaa ja onko siellä sen sijaan kunnon pippalot käynnissä. Helvetin mahdolliset kärsimykset eivät välttämättä ole ikuisia. Jumala voi antaa enkelille tehtäväksi hakea sielun helvetistä jos se on tarpeellista.

10

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika tyhmä kirjoitus.

    • Anonyymi

      Kyllä sinä sinne pääset. Kaikki muut joutuvat Helvettiin paitsi minä. Olen ainoa oikeassa Uskossa oleva ja itse Jumala kertoi minulle niin.

      Ettekä te sieltä pois pääse. Rakkaus kun ei päästä muita taivaaseen.

    • Anonyymi

      Ei kiitos, jo tulivuoren laavan kuumuus on minulle kiitos liikaa!

    • Anonyymi

      Mennään porukalla ja pistetään paikka kuntoon. Hiilineutraaliuden nimissä säädetään termaria pienemmälle jne.

      Herra, kuka kestäisikään taivaan touhua päivää pidempään.

      • Anonyymi

        Kyllä hihhulit kaipaavat papin kainaloon.


    • Anonyymi

      Papeillakaan ei olu housuja kun tulisi liian kuuma.

      • Anonyymi

        Huikeaa.


    • Anonyymi

      Kuin rauhan turvaajille sitten käy?

    • Anonyymi

      Ei sinne kukaan mene omaehtoisesti. Jumala on päättänyt oikeudenmukaisuudessaan, että jokainen joka kieltäytyy uskomasta Jeesukseen, menee sinne. Ihminen on niin paholaisen vallassa, että ei ymmärrä miksi Jumala on niin "ankara". Ihminen ei voi edes itseään tuomita kadotukseen kun kadotustuomio on yksin Jumalan ja Jeesuksen vallassa.

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=Z4v4J6ckopc Junat sinne kulkevat säännöllisesti aikataulun mukaan. Nähdään vaikka ravintolavaunussa kaljalla heti huomenna! Luullakseni perillä pidot paranevat entisestään kun Päivi Räsäset ym kukkahatut eivät ole paikalla ulisemassa ja saadaan pitää hauskaa kaikessa rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe