Ei sisäänpääsymaksua eikä tarvitse elää nuhteetonta uskovaisen elämää. Paikkoja riittää kaikille ja portti on leveä eikä ahdas kuten taivaan portti. Mennään ottamaan selvää onko helvetin kauhut vain uskovaisten propagandaa ja onko siellä sen sijaan kunnon pippalot käynnissä. Helvetin mahdolliset kärsimykset eivät välttämättä ole ikuisia. Jumala voi antaa enkelille tehtäväksi hakea sielun helvetistä jos se on tarpeellista.
Mitä jos mentäisiin porukalla helvettiin?
12
344
Vastaukset
- Anonyymi
Aika tyhmä kirjoitus.
- Anonyymi
Kyllä sinä sinne pääset. Kaikki muut joutuvat Helvettiin paitsi minä. Olen ainoa oikeassa Uskossa oleva ja itse Jumala kertoi minulle niin.
Ettekä te sieltä pois pääse. Rakkaus kun ei päästä muita taivaaseen. - Anonyymi
Ei kiitos, jo tulivuoren laavan kuumuus on minulle kiitos liikaa!
- Anonyymi
Mennään porukalla ja pistetään paikka kuntoon. Hiilineutraaliuden nimissä säädetään termaria pienemmälle jne.
Herra, kuka kestäisikään taivaan touhua päivää pidempään.- Anonyymi
Kyllä hihhulit kaipaavat papin kainaloon.
- Anonyymi
Papeillakaan ei olu housuja kun tulisi liian kuuma.
- Anonyymi
Huikeaa.
- Anonyymi
Kuin rauhan turvaajille sitten käy?
- Anonyymi
Ei sinne kukaan mene omaehtoisesti. Jumala on päättänyt oikeudenmukaisuudessaan, että jokainen joka kieltäytyy uskomasta Jeesukseen, menee sinne. Ihminen on niin paholaisen vallassa, että ei ymmärrä miksi Jumala on niin "ankara". Ihminen ei voi edes itseään tuomita kadotukseen kun kadotustuomio on yksin Jumalan ja Jeesuksen vallassa.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=Z4v4J6ckopc Junat sinne kulkevat säännöllisesti aikataulun mukaan. Nähdään vaikka ravintolavaunussa kaljalla heti huomenna! Luullakseni perillä pidot paranevat entisestään kun Päivi Räsäset ym kukkahatut eivät ole paikalla ulisemassa ja saadaan pitää hauskaa kaikessa rauhassa.
- Anonyymi
Etkös sinä tiennyt, että olet helvetissä nyt täällä maan päällä? Sitä mitä kylvät nyt saat niittää tuonelassa. T: Phanael
- Anonyymi
Niin. Uskovathan saatanpalvojatkin hallitsevansa helvetissä itse saatanan kanssa. Suurin huijaus. Helvettiin kun kerran joudut ei poispääsyä ole. Kärsimys on sitä luokkaa ettei sitä ihmismieli riitä ymmärtämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 55725
- 43694
- 49654
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516