Helluntailaiset (Babylonin lahko?) kieltävät Jeesuksen....

Anonyymi-ap

Helluntailaisuus on ristiriitainen uskonto ja eriseurainen Babylonin lahko kielten sekamelskoineen ja henkivoimineen.

Helluntailaiset kieltävät Jeesuksen ympärileikkauksen vauvana ja Jeesuksen kasteen Johanneksen kasteena.

40

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turha helluntailaisille laittaa Raamatusta Johanneksen kasteesta koska ei he ymmärrä.

      Oliko Johanneksen kaste taivaasta vai ihmisistä? Vastatkaa minulle." [31] Niin he neuvottelivat keskenään sanoen: "Jos sanomme: 'Taivaasta', niin hän sanoo: 'Miksi ette siis uskoneet häntä?' [32] Vai sanommeko: 'Ihmisistä'?" — sitä he kansan tähden pelkäsivät sanoa, sillä kaikkien mielestä Johannes totisesti oli profeetta.

      • Anonyymi

        Jaa, mitä en muka ymmärrä Johanneksen kasteesta??? Ala selittää kusipää!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mitä en muka ymmärrä Johanneksen kasteesta??? Ala selittää kusipää!!!

        Rukoile Jumalalta Raamatun ymmärrystä.
        Miksi nimittelet helluntahengessä "kusipääksi"?


      • Anonyymi

        Jeesus oli kyllä ympärileikattu- vrt. vauvakaste- ympärileikkaus.

        Mutta, Jeesus kävi kolmikymppisenä kasteella.

        Sinä puhut Johanneksen kasteesta - mutta mikä siinä oli Jeesuksen kasteen merkitys?

        Vastaapa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli kyllä ympärileikattu- vrt. vauvakaste- ympärileikkaus.

        Mutta, Jeesus kävi kolmikymppisenä kasteella.

        Sinä puhut Johanneksen kasteesta - mutta mikä siinä oli Jeesuksen kasteen merkitys?

        Vastaapa siihen.

        luen vastauksen vasta - joskus iltapäivällä.

        Muutes, sain mielenkiintoisen auton - koeajoon.
        Tämänvuoden Skoda- Octavia. automaattilaatikolla, kulkee sähköllä ja ilman.
        Mielenkiintoinen ajonautinto- känsäkouran käsiin, kun työrukkaset on jo naulassa.

        Hyvä ajaa- vahtii itse kaista-ajoa, sekä nopeudet pysyvät - ei tarvitse vahtia mittareita. ottaa nokoset ja herää perillä. : ))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mitä en muka ymmärrä Johanneksen kasteesta??? Ala selittää kusipää!!!

        Itse itselleen kun vastaa, niin voi aloittaa kunnon riidan...?


    • Anonyymi

      Kuinka monta kieltä Babylonin helluntailaisuudessa puhutaan ?

      ==>> Babylon oli kielten sekamelska ja sen uskonnot perustivat homoseksuaalit.

      • Anonyymi

        Pystyt valehtelemaan vuodesta toiseen, ja pystyt ilman häpeää pilkkaamaan elävää Jumalaa, mutta ei koskaan ole kyennyt kieltänyt herraasi, tämän maailman ruhtinasta.
        Aloittaja, et ole koskaan kieltänyt tätä totuutta itsestäsi: Isäsi on saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyt valehtelemaan vuodesta toiseen, ja pystyt ilman häpeää pilkkaamaan elävää Jumalaa, mutta ei koskaan ole kyennyt kieltänyt herraasi, tämän maailman ruhtinasta.
        Aloittaja, et ole koskaan kieltänyt tätä totuutta itsestäsi: Isäsi on saatana.

        Helluntailaisten suusta tulee saatanaa jatkuvalla toistolla.
        Helluntailaisuus on Babylonin lahko.


      • Anonyymi

        Miksi liikut pilkkaajana. Kuljettaako rienaaja sinua päivittäin?=


    • Anonyymi

      Helluntailaisilla on oma parempi helluntai ja oma Jeesus.
      Jeesus ei lähetä homppelimiehiä perustamaan seurakuntia helluntaihengessä ympäri maailmaa.

      Helluntailaisuus = Babylon = Väkevä lopunajan eksytys.

      Voihan helluntailaisuus olla sinun juttusi mutta on aika kallis harrastus.

      • Anonyymi

        Tätä on aito ja alkuperäien väärentämätön luterilaisuus:
        Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

        Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

        Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.


    • Anonyymi

      Höpölöpö aloittaja. Jos trolleja on palstalla, älä sinä mussuta tyhjää ja paskapuhetta.
      Olin viitisenkymmentävuotta helluntalaisen kanssa aviossa, hänen kuolemaansa asti.
      Tunnen siksi aluetta ja siksi sanon, älä viitti puhua paskaa. Se valuu aina suupielistäsi.

      • Anonyymi

        Oletko nykyään Helluntaikirkon kanssa naimisissa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nykyään Helluntaikirkon kanssa naimisissa ?

        En kuulu mihinkään kirkkokuntaan, eli se siitä. Elämänkirjaan katson, ja sitä, että Kristuksessa Herra viimeisellä tuomiolla armon kautta toteutuisi Iankaikkisen elämän armolahja. Tuskin siellä luterailsen jäsenkirjalla tekee mitään, tai vaikka adventistien sapattiopilla, jne.

        Huomioi se, että ---kenellä--- on iankaikkisen elämän sanat.

        Kihlattu olen Kristuksen morsiameksi- hääjuhla on edessä ja kutsu esitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu mihinkään kirkkokuntaan, eli se siitä. Elämänkirjaan katson, ja sitä, että Kristuksessa Herra viimeisellä tuomiolla armon kautta toteutuisi Iankaikkisen elämän armolahja. Tuskin siellä luterailsen jäsenkirjalla tekee mitään, tai vaikka adventistien sapattiopilla, jne.

        Huomioi se, että ---kenellä--- on iankaikkisen elämän sanat.

        Kihlattu olen Kristuksen morsiameksi- hääjuhla on edessä ja kutsu esitetty.

        Jumala on varjellut sinua liittymästä helluntaiseurakuntaan vaikkka edesnennyt vaimosi oli helluntailainen.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa puhutaan monia kieliä ja deminhenkikielet vielä päälle.

      Babylon = kielten sekamelska ja syntisyys = Helluntailailaisuus.

      • Anonyymi

        Se on vain sinun päähänpittymä- panetteulhengen siemen, mikä sinussa puhuu.
        Kuka on sinulle antanut luvan, eikä Elämänpuu sinulle kelpaa- että puhuisit Vapahtajastasi.

        Eli mitä kastelet?


    • Anonyymi

      Helluntailaisten suusta tulee saatanaa ja pakkovauvakastetta.
      Ts. Helluntaihengen ulostuksia.

      • Anonyymi

        Ei se tarviste olla helluntalaisten suusta- vaan aivan ulkopuolinen näkee mikä on vauvakaste- mikä on sen historia, mitä se on sisältänyt ja rituaali, missä vauva- on ulkopuolinen siihen, mitä hänelle ikäänkuin tehdään---- luvatta----

        Hän- syntyneenä on JO Pyhä, koska elämä on JO Jumalan luomistyön perusteella siinnyt, kasvanut ja syntynyt- johon Jumala on puhaltanut ElämänHengen- koska Hän on Elämänantaja.
        Hän tekee täydellistä työtä, se on luomistyö.

        Ja Hän katsoo sen luomistyön lapsen puhtaaksi, koska on Hänen tekoaan. Hänet annetaan perheeseen kasvatettavaksi. Äiti antaa isälle lapsen, että isä opettaa lapselle elämäntien- että kun tulee vastuulliseksi, ymmärtää mitä on opetuslapseus ja haluaako olla Herran kansaa.
        Siitähän on kyse.

        Usko tulee Sanasta ja senjälkeen suun tunnustuksesta- "Kuka on minun Herrani ja Vapahtajani".

        Synti on Jumalan lain rikkomista- eikä syntynyt ole tehnyt mitään väärää, syntyessään tänne.
        Hän ei kanna isien syntiä, vaan koko luomakunta ihmisinä, kukin on omista töistään vastuussa, mitä elämällään on tehnyt... Siitä on kyse.

        Jeesus sanoi, että te eksytte, ellette tunne kirjoituksia.

        Kyllä perinnäissääntöjen opetus on peittänyt meiltä Jumalan Sanan ja onko pakko itse--- peittää Jumalan sana ja pitää perinnäissääntö ja pilkata jopa Jumalaa, vaikka hätäkaste perusteella, jossa sanoma on, että kastamaton lapsi - on helvetissä, siten Jumalan työ olisikin saastainen, eikä pyhä.

        Minun isoäitini, ja aina puhun hänen kyyneleistään, nyt sinullekin.
        Hän oli lestadiolais- perheestä, isoäitini. Kun Marttiopin lapsenpäästäjä puuuttui synnytyksestä ja näin siinä kuoli - vauva- ymmärrä tämä.
        odottava äiti ja se lapsi- sekä tuska- mikä äidillä oli, mummollani, jonka kahvia olen juonut monet kerrat.

        Hän äitini kertomuksen mukaan itki- kohentaessaan sitä näkemääni leivinuunia, kun veti hiilet, hehkuvat hiilet uunin edessä olevaan muurattuun kaukaloon.

        Isoäitini itki Martin opin ääressä - kirkon opin äärssä tätä kuollutta lastaan - syntynyttä lastaan, mikä perinneopin aatamisynti- perusteella olisikin helvetin oma.
        Isoäitini sen hiilloksen hehkussa ajatteli menetettyä pienokaista- kuinka hän nyt kituu helvetisttä.

        Mietihän mitä opetusta sinä peräänkuulutat- eikä tämä ole mitään helluntalaisuutta, että turhaa sinun on mennä helluntaimetsän puitten suojaan jatkamaan perinneopin kauheutta. Vauvoja kiduttavan jumalasi henkeä ylläpitämään.

        Martti aikoinaan mietti, että kaste kuuluu uskoville, ja tästä alkoi tämä kummikorvausopin ympärileikkaus- nuotiotarinat luterilaisuuteen. Nyt työt ja pojat ympärileikataan kasteessa.

        No, onko ympärileikkaus mitään, tahi ympärileikkaamattomuus? mitä se Sana sanoo?

        Luterilaisuus- hätävauvahelvettijumala - on kastejumala- jossa kasteen ympärileikkaus- vedessä - ei veressä on avain puheissa ja Martti toi kummit - kumminpuheet, korvausopin lapsenpäästäjä- hätäkasteet... eli kummin puheet olivat ikäänkuin uskontunnustus lapselle, että hänet voitiin kastaa...

        Mieti historiaa, äläkä kompuroi helluntaimetsissä, ja pakoile Jumalaasi- etsi Sanasta totuus..

        Synti kadottaa, eli se sinun ja minun synti- mitä itse teemme- Perisynti ei kadota, en ole vastuussa Aadamin synnistä, mutta se Raamatunkertomus on opetus siitä, että kun Jumala jotain ymmärtäväiselle opettaa ja tekee siinä vastoin, menettää kirkkautensa ja on Jumalan kirkkautta vailla, tarvitaan anteeksipyyntö- ja sovitus, joka on siinä uhrikaritsan verisessä nahkapuvussa, mikä peittää veriruskeatkin synnit Jumalan Karitsan täytetyn työn kautta.

        Siksi syntien anteeksianto, on sovintoveren opetus ja Kristuksen ruumiin elämänleivän oppi.
        Joka syö tätä leipää jne. Vesi ei pelasta, se hukutti- Jumala aikoinaan tappoi Nooan aikana sen esikuvan mukaan Kainilaiset - hukuutti- otti sielut tuomiolle. Vedellä pestiin pois ajasta se pahuus ja se esikuvana on Helvetin tuli- joka polttaa kuolemaan syntiä tekevät sielut olkukkoina ja luodaan Uusi taivas ja maa.
        Taivaassa on vain hallullisten Elämänkirjan seurakunta hääjuhlassa.


      • Anonyymi

        Valtaosa suomalaisista sitten ilmeisesti on "helluntailaisia", koskapa puhekielessä kiroilu on hyvin yleistä.

        Ihan koululaisista aikuisikäisiin ja se näyttää olevan jonkinlainen avukseen huutaminen, mutta väärän nimen.

        Suomessa lienee siis miljoonia "helluntailaisia".

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


    • Anonyymi

      helluntailaisuudessa kielletään , paljonkin raamatun sanaa ja sen lisäksi selittävät ,
      > tämä tarkoittaa x xx , kun raamattu sanoo : "eikö ole KIRJOITETTU" > "niinkuin kirjoitettu on < , se ei helluntailaiselle käy , vaan kuvittelevat olevansa viisaita . . .

      "Kehuessaan viisaita olevansa , ovat tyhmiksi tulleet " Room: 1 : 22

      • Anonyymi

        Oliko näin, että sinulle annettiin panettelu- osoitteluhenki, joka elää sydämessäsi..
        Kirjoitettu on myös, että tuossa teet syntiä mennen ja tullen.
        Kehut itse- itseäsi ja osoitat, miksi olet tullut....

        Mietihän sitä.... jaeseliitelijä... Kirjoitukset ovat suurempi opetuskokonaisuus, kun jakeitten reipiminen esiin.

        Eikös sinulla olekaan Raamattua, vaan reivityt kirjoitukset=???

        Eikös Roomalaiskirjeessäsi olekaan 16 lukua ja joissa on monta säettä opiksesi?

        Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia, jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa, hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme, jonka kautta me olemme saaneet armon ja apostolinviran, että syntyisi uskon kuuliaisuus hänen nimeänsä kohtaan kaikissa pakanakansoissa, joihin tekin, Jeesuksen Kristuksen kutsumat, kuulutte: kaikille Roomassa oleville Jumalan rakkaille, kutsutuille pyhille. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta! Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän uskoanne mainitaan kaikessa maailmassa. Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia, on minun todistajani, kuinka minä teitä lakkaamatta muistan, aina rukouksissani anoen, että minä jo vihdoinkin, jos Jumala tahtoo, pääsisin tulemaan teidän tykönne. Sillä minä ikävöitsen teitä nähdä, voidakseni antaa teille jonkun hengellisen lahjan, että te vahvistuisitte, se on, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme, teidän ja minun. Ja minä en tahdo, veljet, teiltä salata, että jo monesti olen päättänyt tulla teidän tykönne saadakseni jonkin hedelmän teidänkin keskuudestanne, niinkuin muidenkin pakanain, mutta olen ollut estetty tähän saakka. Kreikkalaisille ja barbaareille, viisaille ja tyhmille minä olen velassa; omasta puolestani minä siis olen altis teillekin, Roomassa asuvaisille, julistamaan evankeliumia. Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta". Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
        (Rom 1:1-32)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko näin, että sinulle annettiin panettelu- osoitteluhenki, joka elää sydämessäsi..
        Kirjoitettu on myös, että tuossa teet syntiä mennen ja tullen.
        Kehut itse- itseäsi ja osoitat, miksi olet tullut....

        Mietihän sitä.... jaeseliitelijä... Kirjoitukset ovat suurempi opetuskokonaisuus, kun jakeitten reipiminen esiin.

        Eikös sinulla olekaan Raamattua, vaan reivityt kirjoitukset=???

        Eikös Roomalaiskirjeessäsi olekaan 16 lukua ja joissa on monta säettä opiksesi?

        Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia, jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa, hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme, jonka kautta me olemme saaneet armon ja apostolinviran, että syntyisi uskon kuuliaisuus hänen nimeänsä kohtaan kaikissa pakanakansoissa, joihin tekin, Jeesuksen Kristuksen kutsumat, kuulutte: kaikille Roomassa oleville Jumalan rakkaille, kutsutuille pyhille. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta! Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän uskoanne mainitaan kaikessa maailmassa. Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia, on minun todistajani, kuinka minä teitä lakkaamatta muistan, aina rukouksissani anoen, että minä jo vihdoinkin, jos Jumala tahtoo, pääsisin tulemaan teidän tykönne. Sillä minä ikävöitsen teitä nähdä, voidakseni antaa teille jonkun hengellisen lahjan, että te vahvistuisitte, se on, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme, teidän ja minun. Ja minä en tahdo, veljet, teiltä salata, että jo monesti olen päättänyt tulla teidän tykönne saadakseni jonkin hedelmän teidänkin keskuudestanne, niinkuin muidenkin pakanain, mutta olen ollut estetty tähän saakka. Kreikkalaisille ja barbaareille, viisaille ja tyhmille minä olen velassa; omasta puolestani minä siis olen altis teillekin, Roomassa asuvaisille, julistamaan evankeliumia. Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta". Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
        (Rom 1:1-32)

        Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja. Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaista tekevät. Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion? Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen? Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi, hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan": niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän, mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus. Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen; mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle! Sillä Jumala ei katso henkilöön. Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan; sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä - sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan. Mutta jos sinä kutsut itseäsi juutalaiseksi ja luotat lakiin ja Jumala on sinun kerskauksesi ja tunnet hänen tahtonsa ja, opetettuna laissa, tutkit, mikä parasta on, ja luulet kykeneväsi olemaan sokeain taluttaja, pimeydessä olevien valkeus, ymmärtämättömien kasvattaja, alaikäisten opettaja, sinulla kun laissa on tiedon ja totuuden muoto: niin sinäkö, joka toista opetat, et itseäsi opeta; joka julistat, ettei saa varastaa, itse varastat; joka sanot, ettei saa tehdä huorin, itse teet huorin; joka kauhistut epäjumalia, kuitenkin olet temppelin ryöstäjä; joka laista kerskaat, häväiset lainrikkomisella Jumalaa? Sillä "teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa", niinkuin kirjoitettu on. Ympärileikkaus kyllä on hyödyllinen, jos sinä lakia noudatat; mutta jos olet lainrikkoja, niin sinun ympärileikkauksesi on tullut ympärileikkaamattomuudeksi. Jos siis ympärileikkaamaton noudattaa lain säädöksiä, eikö hänen ympärileikkaamattomuutensa ole luettava ympärileikkaukseksi? Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja. Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu; vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.
        (Rom 2:1-29)


        jne. Näin opitaan Raamattua- lukemalla kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Helluntaiherätys - kaatoherätys - demonihenget kaatavat ihmisiä.

      • Anonyymi

        Mikä pilkkauttaa sinua?
        Tampere- kirkkoherra- bussilasteittaan säännöllisesti kansaa - jne.
        Siellä "myös" tapahtui kaatumista, jos kielikuvaasi käytetään tässä ilmaisussa.
        Entäs ennen helluntailaisuutta- Mitä on Telppäs- niityllä tapahtunut.
        jne. .... eli ketä edustat -- jutuissasi- lihaasiko ja omia lupia ...

        Muista kuinka kirves on pantu puunjuurelle ja miksi se on siellä.

        Onko se odottamassa sitä, että joudut karsittavaksi itse siihen tuleen- kuivana oksana.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on ristiriitainen ja eriseurainen uskonto.
      Ei edusta perinteistä kristinuskoa vaan Babylonin henkeä.

      • Anonyymi

        Perinneuskonnossa on paljon uskonvainoja - vainajineen.
        Kyllä perinneuskonnot syntyivät - kun Lucifer tuli Apostoliseen seurakuntaa sisälle ja hajoitti kirkkokunniksi uskovaisuuden- jossa liha nosti veli- veljeä vastasan..

        eli en kovin alkaisi sinuna kehumaan perinne- ja tai tupalais- uskontoja, perusteita ei ole sinulla henkseleittesi paukuttelulle. Se kartoo vain, että liha puhuu sinussa.

        Yleisuskonto on tavallaan kirkosana - täälläkin.


    • Anonyymi

      Oikeastaan mihinkään amerikkalaiseen uususkontoon ei kannata sekaantua.
      Boratkin käännytettiin helluntailaiseksi helluntaihengen avustuksella.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset palvovat kastevettään.
      Vanha babylonialainen tapa.

    • Anonyymi

      Eräässä sisäsuomen helluntaiserakunnan kyltitkin oli arabiaksi.
      Puhutaanko helluntaiseurakunnassa kaaleiden kieltä ?

      • Anonyymi

        Luterilaisuus on täyttä valehtelua ja luterilaisuus on kuin valtaisa ajatusharha: Harhaluulo eli ajatusharha (deluusio) on todellisuutta koskeva käsitys tai ajatus, jota henkilö pitää totena, vaikka se on todistettavasti epätosi. Ajatusharha perustuu henkilön virhepäätelmiin, eikä sitä voida horjuttaa järkiperusteilla. Harhaluuloa sellaisenaan ei kuitenkaan pidetä sairautena.
        Koko luterilaisuus ja luterilainen Raamatun opetus perustuu kuvitteluun ja luulotteluun!!!
        Luterilaisuuden mukaan kaikkia, mitä ei ole kirjoitettuna Sanaan, voi olla olla kuitenkin kirjoitettuna Sanaan; kaikkia voi olla kunhan vain olettaa ja toistaa ja riittävän suuri määrä ihmisiä uskoo harhoja ja uskomalla harha muuttuu todeksi.


    • Anonyymi

      Sinä luterilainen et ole Jeesuksen uskova, Isäsi on saatana, et ole edes koskaan kieltänyt!!!! ´
      Järjetöntä hulllutelua väittää Jumalan toimivan vastoin omaa Sanaansa, Jumala ei ole koskaan sitoutunut pelastamaan yhtä luterilaisen sakramentiin kautta, naurettavaa Jumalan pilkkaamista!!!! Jumala muka on kirkon jalkojen alla ja heti, kun vain kirkon viranhaltija valuttaa vettä päähän, niin Jumala on velvollinen antamaan uskon ja ja Pyhän Hengen!!!! HEVONKUKKUA!!!!!

    • Anonyymi

      luterilaisuus on nimen omaan kasteenpalvontaa. Virsikirjasta löytyy kammottava ja Jumalaa pilkkaava virsi:
      Kasteen kirkas vesi on
      niin kuin lähde pohjaton,
      siinä virtaa siunaten
      armo Herran Jeesuksen.
      2.
      Kastemaljan äärellä,
      Isä, kutsut nimeltä
      lapseksesi jokaisen,
      seuraajaksi Jeesuksen.

    • Anonyymi

      Jeesuksen ympärileikkaus on kerrottu Raamatussa (vaikka sanaa ympärileikkaus ei olekaan käytetty siinä yhteydessä), joten kukaan helluntailainen ei tietenkään kiistä Jeesuksen ympärileikkausta!

      Samaten Jeesuksen kaste (Johannekselta) on kerrottu Raamatussa, joten kukaan helluntailainen ei TIETENKÄÄN kiistä Jeesuksen kastetta.

      En tiedä, mistä tällaisia keksintöjä oikein tulee?

      • Anonyymi

        Raamatussa ei puhuta uudelleenkastamisesta vaan perhekuntien kasteesta
        Yksi kaste - yksi usko - yksi oikea helluntai.


    • Anonyymi

      Aloittaja pakkovauvakastettu jatkaa valehtelua!
      Nyt näköjään loppuu jo valehtelun aiheet!

    • Anonyymi

      Aloitus on ei-raamatunopettajan alkeellinen vuodatus.

    • Anonyymi

      Hulluntailaisuuden hurmahenget valloillaan.

    • Anonyymi

      Nämä Babylonin hulluntaihenget kaukana tervehenkisestä kristinuskosta.
      Helluntaiherätyksessä vaikuttaa helluntaihenget.
      Puhutaan babylonin kielillä ja kaadetaan ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe