Jeesus on Jumala

Anonyymi-ap

Palautteeni sinulle, joka sanot ettei Jeesus ole Jumala aivan kuten esim. Jehovan Todistajat, nuo ulkokullatut Jeesuksen jumalauujen kieltäjät! Asija tojetaan usejasti Raamatussa 33/38.

Heprejankielisessä Raamatussa asijasta ei jää epäselvyyttä dorkallekaan, mutta dorka ei osaa heprejaa, joten se on voi voi....

Uuniin klo 21 ( pörssisähköistetty keittijöllisyys uunillistuneisuus ) testaantuleeko mössöstä tiikerikakku kun saa olla 80 asteessa yön yli eli onko aamulla sopivaa suussaloija uuaukollisellain.

Lihaksikkaana keittijössellissyyjes tiikerikakullistajessaloituneisuusprosessiksellisuuves,

Selef Urge

13

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei pidä Jeesusta Jumalana niin ei se tarkoita että olisi Jehovan todistaja!!!!!!
      Sinä olet siinä tapauksessa katolilainen hitleristi, ihmisten kiduttamisen ja roviolla polttamisen hyväksyvä katolilainen!!!

      Jeesus EI OLLUT Jumala ja areiolainen olen minä mutta EN Jehovan todistaja!

      Älä nyt sekoita minua kehenkään toiseen, kelle olet täällä v*ttuillut!

      • Anonyymi

        " Jeesus ole Jumala aivan kuten esim. Jehovan Todistajat "

        En ole sinua sanonut JT:ksi, tiejän kyllikki että Jeesuksen jumalaluujen kieltäjiä eli saatananpalvojia on eri nimikkeillä paljon muitakin.

        Epäjumalanpalvonta on aina saatananpalvontaa. Areiolaisuus on sitä itteäänsä.

        Kristinuskossa pysyttelen itse enkä siitä erkaannut. Herra Jeesus on minun Herrani ja Jumalani!

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Jeesus ole Jumala aivan kuten esim. Jehovan Todistajat "

        En ole sinua sanonut JT:ksi, tiejän kyllikki että Jeesuksen jumalaluujen kieltäjiä eli saatananpalvojia on eri nimikkeillä paljon muitakin.

        Epäjumalanpalvonta on aina saatananpalvontaa. Areiolaisuus on sitä itteäänsä.

        Kristinuskossa pysyttelen itse enkä siitä erkaannut. Herra Jeesus on minun Herrani ja Jumalani!

        Selef Urge

        Väität Jeesuksen valehtelevan.

        Matteuksen evankeliumi:
        5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. 
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. 
        5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. 

        Luukkaan evankeliumi:
        16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

        Luukkaan evankeliumi:
        21:33 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität Jeesuksen valehtelevan.

        Matteuksen evankeliumi:
        5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. 
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. 
        5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. 

        Luukkaan evankeliumi:
        16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

        Luukkaan evankeliumi:
        21:33 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

        En väitä mutta sinä valehtelet kun väität minun väittävän Jeesusta valehtelijaksi. Jumalattoman olen kerran suutuspäissäni sanonut eräälle sukulaiselleni ollessani joku 12-13v ikäinen etten usko Jumalaan. En siihen aikaan juuri mitään asioista tiennyt ja uskonasiat olivat mulle suunnilleen yhtä selvää kuin hepreankieli hepreankieltä osaamattomalle, eikä ollut mitään mielenkiintoa silloin uskonasioihin lapsena, nuorena.

        Jos se on Jumalan sanomista valehtelijaksi niin ok. Suutuin kun minua mielestäni pakotettiin uskomaan tuputtsmalla johonkin, josta en tiennyt juuri mitään, mutta oletettiin kai että tietäisin ja siksi tuputettiin että etkös sinä ala jo uskomaan kun olin kesälomalla ja sitä mulle vatkutettiin.

        Olisi pitänyt ensin tehdä evankeliumin työ ja varmistaa että olen tietoinen mihin mua ollaan kysymässä uskomaan. Samaa tuputtamista on ostoskeskuksissa että lähes aina kun näiden liittymämyyjien ohi kuljen niin näen jo kaukaa niiden elekielestä etä just tuolle mä tuputan jos kävelen ohitse. Yhden kerran olen päässyt sellaisen pisteen ohi ilman tuputtamista.

        "Saanko kysyä yhden asian?" On yksi näitä liittymienmyyjien vakiotuputuskyssäreitä.

        Vastaan ei kiitos.

        Viimeksi myyjä kysyi juuri tuota saanko kysyä yhden asian ja vastasin siihen ei kiitos niin myyjä toisti sen mun lauseen sanoen "ei kiitos" kuin se olisi jotain ennenkuulumatonta. Koen tuon liittymätuputtamisen ärsyttävänä asiana. Mulla on liittymä enkä ole sitä vaihtamassa. Mulla on itselleni se kaikkein sopivin liittymä valittuna enkä halua sitä vaihtaa, muta joudun silti näiden liittymämyyjähäiriköiden maalitauluksi yleensä monet kerrat kuudauden aikana.Jo kaukaa he minut näkevät ja seuraavat sala katseellaan kuitenkin kuin muualle katsoen ja kun olen kohdalla niin: " Saanko mä kysyä sulta yhtä juttua".

        Liittymien tuputtaminen on samanlaista kuin se että soitellan puhelimeen ja markkinoidaan milloin mitäkin. Mulla on markkinointikielto, mutta tämä häiriköinti on sallittua julkisella paikalla.

        Pitäisiköhän munkin alkaa näille pakkotuputtajile alkaa tuputtamaan jotakin, mitä ne siitä tykkäis, no niillä palkka juoksee niin mitäpä ne, työtään koittavat tehdä,, senkin ymmärrän, mutta kuitenkin tämän koen häiriköintitason asiana etei saa kulkea rauhassa kauppaan ja sieltä ulos tulematta liitymätuputuksen uhriksi kun en halua joutua minkään markkinointityön kohteeksi.

        Selef Urge


      • Anonyymi

        Aamen. Olen myös usein tullut "haukutuksi" Jehovan todistajaksi, kun olen yrittänyt kertoa uskostani Jumalaan. Mutta nämä vänkääjät eivät edes uskalla aloittaa keskustelua mm.siitä ettei Jeesus koskaan edes kutsu itseään Jumalaksi. Eikä Pietari tai Paavali yms. Jos on niin varma uskossaan, niin ei kai silloin voi pelottaa niin paljon erilainen näkemys? Enhän minä heidän uskoaan kyseenalaista, kaikki saa uskoa vaikka maitotölkkiin, mutta se ei ole mielestäni Raamatunmukaista. Siitä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen. Olen myös usein tullut "haukutuksi" Jehovan todistajaksi, kun olen yrittänyt kertoa uskostani Jumalaan. Mutta nämä vänkääjät eivät edes uskalla aloittaa keskustelua mm.siitä ettei Jeesus koskaan edes kutsu itseään Jumalaksi. Eikä Pietari tai Paavali yms. Jos on niin varma uskossaan, niin ei kai silloin voi pelottaa niin paljon erilainen näkemys? Enhän minä heidän uskoaan kyseenalaista, kaikki saa uskoa vaikka maitotölkkiin, mutta se ei ole mielestäni Raamatunmukaista. Siitä on kyse.

        "Enhän minä heidän uskoaan kyseenalaista, kaikki saa uskoa vaikka maitotölkkiin, mutta se ei ole mielestäni Raamatunmukaista. Siitä on kyse."

        Raamatunmukaista ei ole uskoa
        1) Raamattu on Jumalan sanaa
        2) Sola Scripturaan.

        Molemmat ovat kirkkoisien keksimiä EPÄRAAMATULLISIA HARHAOPPEJA.

        ==> Koko kristikunta...siis KAIKKI KRISTITYT ovat Raamatun valossa HARHAOPPISIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä mutta sinä valehtelet kun väität minun väittävän Jeesusta valehtelijaksi. Jumalattoman olen kerran suutuspäissäni sanonut eräälle sukulaiselleni ollessani joku 12-13v ikäinen etten usko Jumalaan. En siihen aikaan juuri mitään asioista tiennyt ja uskonasiat olivat mulle suunnilleen yhtä selvää kuin hepreankieli hepreankieltä osaamattomalle, eikä ollut mitään mielenkiintoa silloin uskonasioihin lapsena, nuorena.

        Jos se on Jumalan sanomista valehtelijaksi niin ok. Suutuin kun minua mielestäni pakotettiin uskomaan tuputtsmalla johonkin, josta en tiennyt juuri mitään, mutta oletettiin kai että tietäisin ja siksi tuputettiin että etkös sinä ala jo uskomaan kun olin kesälomalla ja sitä mulle vatkutettiin.

        Olisi pitänyt ensin tehdä evankeliumin työ ja varmistaa että olen tietoinen mihin mua ollaan kysymässä uskomaan. Samaa tuputtamista on ostoskeskuksissa että lähes aina kun näiden liittymämyyjien ohi kuljen niin näen jo kaukaa niiden elekielestä etä just tuolle mä tuputan jos kävelen ohitse. Yhden kerran olen päässyt sellaisen pisteen ohi ilman tuputtamista.

        "Saanko kysyä yhden asian?" On yksi näitä liittymienmyyjien vakiotuputuskyssäreitä.

        Vastaan ei kiitos.

        Viimeksi myyjä kysyi juuri tuota saanko kysyä yhden asian ja vastasin siihen ei kiitos niin myyjä toisti sen mun lauseen sanoen "ei kiitos" kuin se olisi jotain ennenkuulumatonta. Koen tuon liittymätuputtamisen ärsyttävänä asiana. Mulla on liittymä enkä ole sitä vaihtamassa. Mulla on itselleni se kaikkein sopivin liittymä valittuna enkä halua sitä vaihtaa, muta joudun silti näiden liittymämyyjähäiriköiden maalitauluksi yleensä monet kerrat kuudauden aikana.Jo kaukaa he minut näkevät ja seuraavat sala katseellaan kuitenkin kuin muualle katsoen ja kun olen kohdalla niin: " Saanko mä kysyä sulta yhtä juttua".

        Liittymien tuputtaminen on samanlaista kuin se että soitellan puhelimeen ja markkinoidaan milloin mitäkin. Mulla on markkinointikielto, mutta tämä häiriköinti on sallittua julkisella paikalla.

        Pitäisiköhän munkin alkaa näille pakkotuputtajile alkaa tuputtamaan jotakin, mitä ne siitä tykkäis, no niillä palkka juoksee niin mitäpä ne, työtään koittavat tehdä,, senkin ymmärrän, mutta kuitenkin tämän koen häiriköintitason asiana etei saa kulkea rauhassa kauppaan ja sieltä ulos tulematta liitymätuputuksen uhriksi kun en halua joutua minkään markkinointityön kohteeksi.

        Selef Urge

        Tuo oli täysin sekavaa, mitään sanomatonta lässytystä, enkä ymmärrä mitä sillä tarkoitit!
        Miten se tähän keskustelemaamme aiheeseen liittyy, että sinulle kauppakeskuksissa tuputetaan PUHELINYHTEYSSOPIMUKSIA?
        ELISAA JA SEMMOISIA VAI?
        Kun sinä kerran nyt olet sellainen heprejankielenasijantuntija, niin käännä tämä heprejaksi:

        "Minun vaimoni ja lapseni, tyttäreni ja poikani, istuttivat lauleskellen taatelipuun alkuja talomme pihalle."
        "Lauloimme, tanssimme ja joimme vettä, samalla kun kastelimme näitä taatelipuun taimia."
        "Pyhissä kirjoituksissamme kerrotaan, kuinka syntyy ihminen, josta tulee Jumala Jumalallemme, ja jota Jumalakin kumartaa, ja jos ei kumarra, niin on siinä tapauksessa saatananpalvoja."
        "UGH! Olen heprejankielellä puhunut, uusi hieno valkoinen paita päälläni, jonka minun vaimoni minulle ompeli, ja josta ne pitkät hihansuut voi selkäni taakse yhteen sitoa, kun haluan käsiäni selkäni takana pitää."
        Enkä minä Jumalaa pidä Jumalanani, vaan sitä ihmistä Jeesusta minä pidän Jumalanani, joka tuntee jumalanpelkoa ja rukoilee sitä Jumalaa, mutta jota minä en pidä Jumalanani, enkä minä nyt sekoile yhtään, ja minulla pää huutaa että TÖÖT TÖÖT! Kuuletteko? Ja minä osaan ja puhun sujuvaa heprejaa, kuunnelkaa vaikka: UKA PUKA, PUKA PUKA HU HUU HIH HEI!"

        2.Mooseksen kirja:
        20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. 

        5.Mooseksen kirja:
        5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. 

        5.Mooseksen kirja:
        32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni. 

        Matteuksen evankeliumi:
        28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 

        Apostolien teot:
        2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.


    • Anonyymi

      Et juuri sinä, mutta moni muu on minua haukkunut JTksi, mikä en ole, enkä ikinä ollut heidän kanssaan missään tekemisissä.
      Lähempänä sinä niitä olet, kuin me areiolaiset!

      Miksi et usko "jumalaasi" ihmistä Jeesusta?

      Johanneksen evankeliumi:
      17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen. 

      Johanneksen evankeliumi:
      20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

      Ilmestyskirja:
      3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

      • Anonyymi

        Erittäin hyviä ja selviä kohtia, että Jeesuksellakin on Jumala.


    • Anonyymi

      Uskot siis heitä ja sanot että "Jeesus on Jumalan Poika"?!


      Markuksen evankeliumi:
      3:11 Ja kun saastaiset henget näkivät hänet, lankesivat he maahan hänen eteensä ja huusivat sanoen: "Sinä olet Jumalan Poika". 
      3:12 Ja hän varoitti ankarasti heitä saattamasta häntä julki. 



      Hebrealaiskirje:
      5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden. 


      Johanneksen evankeliumi:
      5:46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. 
      5:47 Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?" 

      5.Mooseksen kirja:
      18:18 Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.

    • Anonyymi

      Jeesusta kiusasi hänen omat himonsa, mitä ne sitten lienee olleetkaan?
      Jos olet mies, niin nojailisitko miesystäväsi kanssa vuoronperään päätäsi hänen rintaansa ja syliään vasten?
      Minä en, koska olen hetero, eikä tekisi edes mieli muita miehiä sillä tavoin lääppiä.

      Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi. 

      Jaakobin kirje:
      1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. 
      1:14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;

      Matteuksen evankeliumi:
      4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.

    • Anonyymi

      Hepreankielisessä Raamatussa nimenomaan näkee Jumalan ja Jeesuksen EROT. Siellä Jumalasta käytetään nimeä Jhwh. Melkein kaikki kohdat VT:ssä, missä on sana Herra=tarkoittaa Jhwh. Se on Jumalan eli Isän nimi. Pojan nimi taas on Jeesus, senhän kaikki tietääkin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe