Tähän sanoo? https://www.hs.fi/elama/art-2000010742507.html . Hassua, kun siirryin tuohon uutiseen nettisanakirjan kautta niin nettiosoite oli pidempi ja sisälsi maininnan sanakirjasta. Etsin tuon uutisen käsiini HS:n sivuilta linkin toimivuuden varmistamiseksi. Olen asennoitunut varauksella eri ravintolisiin jos ne ovat muita kuin perus kivennäisaineita ja vitamiineja. Tuo eines on minulle nimellisesti entuudestaan tuttu. Muistaakseni joissakin vegaanilisäravinteissa on kohonneet haittavaikutusriskinsä.
Mitäs intj
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa unohtaa myerbrigsin jungilaiseen pkalenteriin perustuva rooli luettelo.
Eniten myyvä se on juu, mutta rajat ovat liian roolimaiset. Bug 5 oli muistaakseni viimeisin indikaattori, kun mäitä luin.
Myerbrig ei perustu tieteelle ollenkaan. Kirjoittajille se on hyvä hahmo inspiraatipn lähde kyllä.- Anonyymi
AI niin, unohin vastata kysymykseen.
Ei ole oiretta joita parantaa noilla.
Tämä ei tullut yllätyksenä, ashwagandhasta löytyy muutamia tutkimuksia, joista on löydetty haittavaikutuksia maksalle. Tosin tässä lienee poikkeavasta biokemiasta kyse, kaikki eivät saa näitä haittavaikutuksia. Mutta voi silti olla haitallinen monille pitkä-aikaisessa käytössä. En tähän koskisi, en näe hyötyjä.
Itse asiassa olen tekemässä kirjoitusta tyrnimarjasta, Panax ginsengistä, ja rakkolevästä, nämä ovat kaikki kantasolumobilisaattoreita, eivätkä haitallisia maksalle, joita voi käyttää.Tässä on vielä juttua ashwagandhasta, jonka mukaan kasvin juuret eivät ole haitallisia terveydelle, mutta valmisteeseen voidaan sekoittaa myös kasvin lehtiä ja varsia, koska ne ovat halpoja verrattuna juureen. Jotkut EU-maat, kuten Tanska on jo ehtinyt kieltää ashwagandhan myynnin ravintolisänä, mutta Suomesta sitä saa edelleen.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/8f9a225d-440c-4566-9059-f5a866be6452
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834