🪨🪨🪨🤡🤡✂️✂️✂️🧕🧕🧕👲🥷👲🥷🧕🧕
Mitä hyvää kokoomus on. kaskaan saanutta aikaiseksi suomen kansalle
Kukaan ei yiedä ei edes kokomus
Muhammed Ali Khan
Äänestä SDP
Mitä hyvää kokoomus on. kaskaan saanutta aikaiseksi suomen kansa
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon lisää veroja.
- Anonyymi
Ensi vuoden alussaa lisäämme veroja.
- Anonyymi
Mä olen ymmärtänyt että mitä suuremmasta yrityksestä on kysymys niin sitä varmemmin sen omistajat/johtajat ovat kokoomuksen kannattajia.
Tämä pätee aika pitkälti myös PK-sektorille että omistajat/johtohenkilöstö on kokoomuksen kannattajia.
Eli, ilman kokoomusta (vahvaa oikeistoa) meillä ei olisi tämänkaltaista yritystoimintaa ja sitä kautta niitä työpaikkoja duunareille. Eli, työttömyys ja verotulot olisivat paljon pienempiä ja "ilmaisia lounaita" ei olisi puoliakaan tarjolla siitä määrästä mitä nyt!
Lisäksi vasemmisto olisi saanut Suomen valtionvelan jo niin suuriin lukemiin että meillä olisi vaikeaa jopa saada sitä lisää kun korkomenotkin olisivat kymmeniä miljardeja vuodessa.
Vai onko vasemmistolaisissa maissa sitten paremmat oltavat kuten, Kuuba, Venezuela, entiset itä-euroopan maat jne. Normijärjellä varutettu ihminen huomaa kyllä eron!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078