Mun treffi-ilmoitus

Anonyymi-ap

Hei,

Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalta toimineet. En ole koskaan vielä ollut parisuhteessa, olen toki ollut treffeillä mutta ne eivät edneneet mihinkään.

Olen 38v mies, tykkään sisustamisesta, rustiikkisista asioista, vanhoista rakennuksista, museoista, luonnossa liikkumisesta, lenkkeilystä, koirista ja muista eläimistä, musiikin kuuntelusta (metalli, viulumusiikki), kirppareista, elokuvien katselemisesta. Olen huumorintajuinen, kohtelias, hyväsydäminen, auttavainen, muut huomioonottava, empaattinen ja tykkään syvällisistä keskusteluista ja siitä että voidaan puhua ihan kaikesta ja ollaan avoimia. Tulen aina kohtelemaan kaikkia ihmisiä hyvin.

Tykkään pukeutua yleensä mustiin vaatteisiin, koska olenhan metallimusiikin fanittaja, hiuksia kasvatan tällä hetkellä pidemmiksi. Tavoitteena olisi pitkät ja siistit hiukset. Pidän lapsista, olen lapsirakas ihminen.

Tällä hetkellä valitettavasti työtön, mutta haen aktiivisesti töitä ja käyn työhaastatteluissa. Olen hieman jumissa nyt ja en tiedä mitä tehdä.

Olen ensitapaamisella ujohko ja hiljainen, myös hieman epäsosiaalinen. Mutta jännityksestä päästyäni paljon sosiaalisempi. En juo alkoholia ollenkaan enkä polta tupakkaa.

Olisi kiva löytää joku toinen vierelle, etsin siis naista. Pidän kovasti halailemisesta ja oiskin kivaa kun olisi nainen kainalossa jota saisi hipsutella. Olisi ihanaa vaikka katsoa jokin elokuva yhdessä, ehkä syödä hieman herkkuja siinä samalla. Ihan siis ystäviäkin etsimässä, mutta jos ystävyydestä kehittyy jotain suurempaa niin hienoa.

Mutta laittakaa viestiä jos kiinnostus heräsi, voin tehdä väliaikaisen sähköpostin jota kautta voidaan tutustua paremmin.

Kiitos. :)

26

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Oletpa suloinen. Toivottavasti nappaa, vaikka voi olla täällä vähän haastavaa. Älä lannistu.

      - kukkahattutäti

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos. :) Tulen aina olemaan postiivisella mielellä, tiedän että jossain se minun ihana ihminen odottaa minua. En luovu toivosta.

        - AP


    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko kuinka pitkä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen 179cm, en hirveän "pitkä".

        - AP


    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko kiinnostunut ulkomaalaisista naisista?

      • Anonyymi
        UUSI

        Nekin käyvät.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nekin käyvät.

        Missä päin Suomea asut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea asut?

        Tuo oli minun 34-vuotiaan kommentti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli minun 34-vuotiaan kommentti.

        Ei ollut 🤔
        Trolli 🙄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut 🤔
        Trolli 🙄

        En ole trolli enkä ätmi! Nekin käyvät oli minun.


      • Anonyymi
        UUSI

        Jos ei kielimuuria ole niin tottakai, minulle riittää että nainen on hyväsydäminen ja niin että ymmärretään toisiamme mitä puhutaan.

        - AP


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kielimuuria ole niin tottakai, minulle riittää että nainen on hyväsydäminen ja niin että ymmärretään toisiamme mitä puhutaan.

        - AP

        Ai niin unohdin mainita että asun Turussa.

        - AP


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kielimuuria ole niin tottakai, minulle riittää että nainen on hyväsydäminen ja niin että ymmärretään toisiamme mitä puhutaan.

        - AP

        Eh, minun suomeni ei ole vielä sujuvaa. Mut toivon onnea sinulle 😌
        👩🏼:lta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eh, minun suomeni ei ole vielä sujuvaa. Mut toivon onnea sinulle 😌
        👩🏼:lta

        Kiitos. :)

        - AP


    • Anonyymi
      UUSI

      Saako Suomi24:ään laittaa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Minulla ei ole Suomi24 käyttäjätiliä vielä mutta voin luoda sellaisen, onko Suomi24:ssä privaatti viestit vai sähköposti käytössä? En itseasiassa tiedä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole Suomi24 käyttäjätiliä vielä mutta voin luoda sellaisen, onko Suomi24:ssä privaatti viestit vai sähköposti käytössä? En itseasiassa tiedä.

        - AP


    • Anonyymi
      UUSI

      Minä en ole ollut edes treffeillä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Yritystä vaan lisää, koskaan ei saa luovuttaa.

        - AP


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritystä vaan lisää, koskaan ei saa luovuttaa.

        - AP

        Näin se on.


    • Anonyymi
      UUSI

      Toivotan rohkeutta hypätä tuntemattomaan, kun se hyvältä tuntuva tilaisuus tulee. Kaikkea ei tarvitse tietää ja osata kerralla, sen kyllä oppii. Tärkeämpi on kuunnella ja nähdä se toinen, ja hyvässä suhteessa voi aina kysyä. Jotta onnistut, on sinun pakko luultavasti muuttaa elämääsi ja mennä myös aluksi epämukavuusalueelle hetkittäin. Omista pinttyneistä tavoista elää voi olla vaikea luopua ja alkaa elää yhteisiä tapoja.

      Itse olen joskus historiassa alkanut seurustelemaan lähes kokemattoman 38v ujon miehen kanssa. Olimme monta vuotta yhdessä. Meitä, joille se ei ole este, on siis olemassa. Kuitenkin samat syyt miksi hän oli jäänyt sinkuksi (vain yksi 3kk teiniseurustelu taustalla), oli syynä miksi suhde ei toiminut. Kehoitan siis käyttämään realismia siihen minkälaista ihmistä ja minkälaista elämää itse hakee. Mieti myös jaksatko lapsiperhearkea bonusisänä tai toivoisitko itse omia lapsia (jos tulee mahdollisuus). Suurella osalla yli 35v naisista on lapsia ja iso osa alle 35v haluaa lapsia.

      Ilmoituksen voi laittaa myös S24 deitin puolelle. Täällä flaksi käy helpommin kun kysyy kiinnostavaa keskustelijaa kahville/kävelylle. Kun on jutellut ensin palstalla tietää jo ennalta vähän kuka on vastassa,

      Muuten ilmoituksesi on hyvä, mutta sen sijaan että sanot itseäsi epäsosiaaliseksi sanoisin, että jäädyn ensitreffeillä helposti, jos koen toisen kiinnostavaksi. Sosiaalinen ja se aidonmpi puoleni tulee näkymään enemmän kun tutustumme. Se, että puhut itsestäsi kauniisti tekee sinut viehättävämmäksi. Voit myös sanoa, että sinua ei häiritse vaikka naistakin jännittää tapaaminen ja alku on rauhallista tutustumista. Stemppiä! t. Entinen sinkku

      • UUSI

        Kiitos ihanasta kommentista, tein profiilin treffit sivulle. Muokkasin myös hieman esittelyäni ja käytin noita sun ehdotuksia. Kiitos sulle. :)

        - AP


    • Anonyymi
      UUSI

      Tekstistäsi tuli hyvä mieli. Mä toivon vilpittömästi, että löydät jonkun samanhenkisen. Itse olen ikävä kyllä monin tavoin liian erilainen kuin sinä, mutta vaikutat mukavalta ihmiseltä.

      • UUSI

        Kiitos ihanasta viestistä. :)

        - AP


    • Anonyymi
      UUSI

      Tsemiä kumppanin hakuun. 😊👍

      Entinen Eivori

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      167
      2114
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      360
      1686
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1182
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      26
      1063
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      70
      982
    6. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      69
      849
    7. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      800
    8. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      755
    9. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

      Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
      Ikävä
      53
      735
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      20
      714
    Aihe