"Menkää töihin" on tyhjää öyhötystä

Anonyymi-ap

Tässäkin ylen uutisessa öyhötetään "nopeasta rahasta" jne., esim. autojen siirtokuljettajan hommista. No sitten kun niitä menee oikeasti katsomaan, niin sivuilla lukee vaan: "Kuljettajahaku on tilapäisesti kiinni".

Suomessa ei kertakaikkiaan ole työpaikkoja mihin mennä, joten "menkää töihin" -jankkaajat voisivat pitää sen leipäläpensä kiinni.

26

304

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Et osaa linkkiä laittaa?

• Anonyymi

Näitä riittää.

Ovako Imatra aloitti muutosneuvottelut

• Anonyymi

Suomessa on vaikka kuinka paljon töitä, jos niitä vain osaa etsiä. Ja esimerkiksi suurten paikkakuntien paikallisliikenteeseen etsitään kuskeja koko ajan.

• Anonyymi

Eli minä jolla ei ole ajokorttia voin mennä sinne töihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi
        Mutta öyhötystä päälle

• Työttömiä on joka tapauksessa moninkertaisesti enemmän kuin avoimia työpaikkoja. Ja hirviöhallitus takoo lisää työttömiä koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit tietysti kun ajat kortin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit tietysti kun ajat kortin.

Kortti maksaa eikä siten ole köyhälle työttömälle mahdollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kortti maksaa eikä siten ole köyhälle työttömälle mahdollinen.

Haet lainaa. Et voi olettaa, että sinulle kustannetaan kaikki ilmaiseksi. Maksat sitten työllä lainasi takaisin.

• Anonyymi

Tuolla sairaalassa on joku kirurgin virka avoinna. Kai minä voin mennä sinne, vaikka en tiedä alasta mitään eikä ole koulutusta? Eikös se töihin meno onnistu niin että vain menee sinne ja ilmoittaa että tulin nyt tänne töihin? Ainakin öyhöttäjien mielestä sen pitäisi näin käydä.

• Anonyymi

Tietenkin voit, kun haet lääketieteelliseen, suoritat tutkinnon, erikoistut kirurgiaan ja haet sitten työtä.

• Anonyymi

Selailin lävitse paikkakuntani avoimia työpaikkoja:

Lääkäri, sairaanhoitaja, sosiaaliohjaaja, sairaanhoitaja, ympäristöpäälikkö, lääkäri, lastensuojelun sosiaalityöntekijä, terveyskeskuslääkäri, varhaiskasvatuksen sosionomi, akuuttipalveluiden lääkäri, opiskeluhuollon psykologi, johdon assistentti, asiakas- ja potilastietojärjestelmän erityisasiantuntija, terveyskeskuslääkäri, sairaanhoitaja, sosiaalityöntekijä, nuorisotyön psykologi, tietoliikenneasiantuntija.

Mihinkään noista minulla ei ole ammattitaitoa, kokemusta eikä vaadittua koulutusta. Mutta öyöttäjän mielestä voin ottaa niistä minkä vain haluan ja mennä töihin ja olen kuulemma laiska loinen jos en niin tee.

• Anonyymi

Suurin osa on lisäksi julkisen sektorin työpaikkoja, mistä hallitus yrittää karsia yt-neuvotteluilla, hölmöläisen peiton jatkamista!
        Eikä hallituksella ole ensimmäistäkään keinoa kasvun aikaansaamiseksi, maa ei nouse pelkillä leikkauksilla, vajoaa vain entistä syvemmälle suohon.

• Anonyymi

Suoritat tietysti jonkin noista tutkinnoista ja sitten haet.

• Anonyymi

Me suomalaiset ollaan hyviä
      vain öyhöttämisessä ja kaljan
      kittaamisessa

• Anonyymi

Kaikki suomalaiset eivät ole persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki suomalaiset eivät ole persuja.

Monet ihmiset #HALVEKSIVAT# bersuja ja kaljankittaajia mokomatkin alisuoriutuja lättähatut!

• Anonyymi

demarilla ryyppy mielessä aamuin illoin
      toisten piikkiin tietty !

• Anonyymi

Suomessa on 25 000 perushoitajan paikkaa auki.

Siitä vaan opiskelemaan.

Kierrä paikallisia yrityksiä kuukauden kahden välein töitä kyseellen ja ole ihmisen näköinen ja valmis ahkeraan työhön. Nasmansa ja asenteensa näyttämällä on keulilla työn suhteen. Kotona lorvimalla annat passiivisen saamattoman kuvan.

• Anonyymi

tuo toimi ehkä 60-luvulla, boomeri.

• Anonyymi

Menkää töihin. Suomea edemmäs.

• Anonyymi

Sama juttu koko EU:ssa nyt. Töitä joilla tienaa riittävästi elämiseen, löytyy lähinnä Aasiasta ja Etelä-Amerikasta.

• Anonyymi

Työ tekee vapaaksi.

Kotonanne vaan pc.n kimpussa onanoitte, syötte, juotte, laiskistutte.

Työ alkaa kiinnostamaan, kun uunien luukut alkavat kolisemaan.

t. Albrecht Pyller

• Anonyymi

Heti jos työpaikan saa niin eihän siinä ole kuin rueta tekemään. Mutta se töihin valituksi tuleminen on työnantajan vallassa, heitä ei työllistäminen näytä juuri kiinnostavan, sille minä en mahda mitään. ilmoittelevatkin työpaikkoja mitä ei ole edes olemassakaan. Suomella ei ole mitään mahdollisuuksia nousta niin kauan kun tämä yhteiskunta on tällainen saatanan valehtelijoiden klubi!

• Anonyymi

II Maailmansota ratkaisi kohtalomme.
      Sodan jälkeen Saksaan ja Japaniin
      perustettiin looshit,koska voittajat
      niin halusivat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe