Tässäkin ylen uutisessa öyhötetään "nopeasta rahasta" jne., esim. autojen siirtokuljettajan hommista. No sitten kun niitä menee oikeasti katsomaan, niin sivuilla lukee vaan: "Kuljettajahaku on tilapäisesti kiinni".
Suomessa ei kertakaikkiaan ole työpaikkoja mihin mennä, joten "menkää töihin" -jankkaajat voisivat pitää sen leipäläpensä kiinni.
"Menkää töihin" on tyhjää öyhötystä
26
304
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, se ylen linkki:
https://yle.fi/a/74-20115056 - Anonyymi
Et osaa linkkiä laittaa?
- Anonyymi
Näitä riittää.
Ovako Imatra aloitti muutosneuvottelut
- Anonyymi
Suomessa on vaikka kuinka paljon töitä, jos niitä vain osaa etsiä. Ja esimerkiksi suurten paikkakuntien paikallisliikenteeseen etsitään kuskeja koko ajan.
- Anonyymi
Eli minä jolla ei ole ajokorttia voin mennä sinne töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi
Mutta öyhötystä päälle Työttömiä on joka tapauksessa moninkertaisesti enemmän kuin avoimia työpaikkoja. Ja hirviöhallitus takoo lisää työttömiä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit tietysti kun ajat kortin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit tietysti kun ajat kortin.
Kortti maksaa eikä siten ole köyhälle työttömälle mahdollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortti maksaa eikä siten ole köyhälle työttömälle mahdollinen.
Haet lainaa. Et voi olettaa, että sinulle kustannetaan kaikki ilmaiseksi. Maksat sitten työllä lainasi takaisin.
- Anonyymi
Tuolla sairaalassa on joku kirurgin virka avoinna. Kai minä voin mennä sinne, vaikka en tiedä alasta mitään eikä ole koulutusta? Eikös se töihin meno onnistu niin että vain menee sinne ja ilmoittaa että tulin nyt tänne töihin? Ainakin öyhöttäjien mielestä sen pitäisi näin käydä.
- Anonyymi
Tietenkin voit, kun haet lääketieteelliseen, suoritat tutkinnon, erikoistut kirurgiaan ja haet sitten työtä.
- Anonyymi
Selailin lävitse paikkakuntani avoimia työpaikkoja:
Lääkäri, sairaanhoitaja, sosiaaliohjaaja, sairaanhoitaja, ympäristöpäälikkö, lääkäri, lastensuojelun sosiaalityöntekijä, terveyskeskuslääkäri, varhaiskasvatuksen sosionomi, akuuttipalveluiden lääkäri, opiskeluhuollon psykologi, johdon assistentti, asiakas- ja potilastietojärjestelmän erityisasiantuntija, terveyskeskuslääkäri, sairaanhoitaja, sosiaalityöntekijä, nuorisotyön psykologi, tietoliikenneasiantuntija.
Mihinkään noista minulla ei ole ammattitaitoa, kokemusta eikä vaadittua koulutusta. Mutta öyöttäjän mielestä voin ottaa niistä minkä vain haluan ja mennä töihin ja olen kuulemma laiska loinen jos en niin tee.- Anonyymi
Suurin osa on lisäksi julkisen sektorin työpaikkoja, mistä hallitus yrittää karsia yt-neuvotteluilla, hölmöläisen peiton jatkamista!
Eikä hallituksella ole ensimmäistäkään keinoa kasvun aikaansaamiseksi, maa ei nouse pelkillä leikkauksilla, vajoaa vain entistä syvemmälle suohon. - Anonyymi
Suoritat tietysti jonkin noista tutkinnoista ja sitten haet.
- Anonyymi
Me suomalaiset ollaan hyviä
vain öyhöttämisessä ja kaljan
kittaamisessa- Anonyymi
Kaikki suomalaiset eivät ole persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki suomalaiset eivät ole persuja.
Monet ihmiset #HALVEKSIVAT# bersuja ja kaljankittaajia mokomatkin alisuoriutuja lättähatut!
- Anonyymi
demarilla ryyppy mielessä aamuin illoin
toisten piikkiin tietty ! - Anonyymi
Suomessa on 25 000 perushoitajan paikkaa auki.
Siitä vaan opiskelemaan.
Kierrä paikallisia yrityksiä kuukauden kahden välein töitä kyseellen ja ole ihmisen näköinen ja valmis ahkeraan työhön. Nasmansa ja asenteensa näyttämällä on keulilla työn suhteen. Kotona lorvimalla annat passiivisen saamattoman kuvan.- Anonyymi
tuo toimi ehkä 60-luvulla, boomeri.
- Anonyymi
Menkää töihin. Suomea edemmäs.
- Anonyymi
Sama juttu koko EU:ssa nyt. Töitä joilla tienaa riittävästi elämiseen, löytyy lähinnä Aasiasta ja Etelä-Amerikasta.
- Anonyymi
Työ tekee vapaaksi.
Kotonanne vaan pc.n kimpussa onanoitte, syötte, juotte, laiskistutte.
Työ alkaa kiinnostamaan, kun uunien luukut alkavat kolisemaan.
t. Albrecht Pyller - Anonyymi
Heti jos työpaikan saa niin eihän siinä ole kuin rueta tekemään. Mutta se töihin valituksi tuleminen on työnantajan vallassa, heitä ei työllistäminen näytä juuri kiinnostavan, sille minä en mahda mitään. ilmoittelevatkin työpaikkoja mitä ei ole edes olemassakaan. Suomella ei ole mitään mahdollisuuksia nousta niin kauan kun tämä yhteiskunta on tällainen saatanan valehtelijoiden klubi!
- Anonyymi
II Maailmansota ratkaisi kohtalomme.
Sodan jälkeen Saksaan ja Japaniin
perustettiin looshit,koska voittajat
niin halusivat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760