Jumala paljastaa olevansa lähistöllä aina, kun sattuu jotain kauheaa. Raamatun kertomuksissakin syntyy vedenpaisumuksia, sodomaa ja gomorraa, ristiinnaulintaa, syntiinlankeemusta yms. Siis aina jos hommat menevät päin helvettiä, Jumala on läsnä.
Kuka tahansa voi päätellä jokapäiväisistä askareistaan, että kun tapahtuu jotain hirveyksiä, Jumalahan se siinä jossain lähellä on niitä taas aiheuttamassa. Esimerkiksi tapaturma tai jotain muuta sottaa. Jumalalla ei kertakaikkiaan ole muuta tehtävää kuin keksiä ikävyyksiä. Se todistaa hänen olemassaolonsa.
Jumalan paikalla olo paljastuu helposti
14
138
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä minä ihmettelen että aina kun tapahtuu jotai todella kauheaa kuten Tapaninpäivän tsunami tai Lapissa äiti kuolee lapsensa kansssa lumivyöryn alla jne, niin keräännytään kirkkoon voivottelemaan että Herra armahda ja lohduta.
Tuollaiset järjettömät kärsimystä aiheuttavat katastroithan ovat todistus siitä, että puikoissa ei ole mikään meitä suojeleva Jumala joka välittäisi meidän surusta ja tuskasta. Ei kai hyvä kaikkivaltias antaisi tuollaista tapahtua.
Taas varmaan Floridassakin rukoillaan lohtua kun Jeesus ei välittänyt paskaakaan sadoista kuolleissta.- Anonyymi
Totta! Jumala ei välitä yhtään mistään.
Vain jollain tavoin vammaiset pitävät mokomaa hyvänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Jumala ei välitä yhtään mistään.
Vain jollain tavoin vammaiset pitävät mokomaa hyvänä.Hyvä tiivistys.
- Anonyymi
sairaaloissa on paljon jumalan telomia
- Anonyymi
jumala teloo talossa ja puutarhassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jumala teloo talossa ja puutarhassa
Hyvä tiivistys.
- Anonyymi
Jumalalta pahan saa pyytämättä, mutta hyvää ei rukoilemallakaan.
- Anonyymi
Raamatun pariin, selittäjä!
- Anonyymi
Hyvä tiivistys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun pariin, selittäjä!
Siis jos Jumala lukisi kerankaan mitä on itse kirjoittanut selittelynsä sijaan, tarkoitin yllä!
- Anonyymi
Se se on sitä uskisten jumalan rakkautta 😂
- Anonyymi
Kyllä. Niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, että hukutti sen vedenpaisumuksella. Ja uskikset taputtivat taustalla iloisesti käsiään.
- Anonyymi
Tämän vuoksi minä en kiroa ”Voi Perkele” tai ”Jumalauta” vaan ”Voi Jumala” ja ”Perkelauta”. Näin Jumala pötkii hädissään piiloon eikä tule sotkemaan minun tekemisiäni vaan saan tehdä niitä rauhassa Perkeleen auttaessa minua. Siksi onnistun aina kaikessa enkä tee ikinä virheitä.
- Anonyymi
Ei mutta tuohan onkin hyvä konsti! Perkele varmasti auttaa, joten turha kirota! Itse olen joskus sanonut, että voi jumalauta! Siitä ei ole ollut mitään apua, koska eihän jumala mitään auta. Sahoillakaan ei myydä jumalautaa, jos käy kysymässä. Tavallista lautaa sieltä saa toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800