Onko APUA TODELLA SAATAVILLA?

Anonyymi-ap

Oma kokemus: EI OLE

Menetin 2 läheistäni toisen itsemurhan ja toisen vanhuuden kuoleman myötä

Varasin Lääkärin ajan Terveyskeskukseen.
Lääkäri puhui turhan päiväistä lätinää

Erikseen vielä pyysin saada Bentso Diatsebiineja ja niitä ei minulle annettu!

Eli ainut asia joka minua auttaisi pahassa ahdistuksessa - sitä minulle ei annettu!

Entinen Psykiatri ei myöntänyt minulle Bus Pironeja koska ne eivät auta!
Nyt minulle syötetään niitä kovaan hintaan!

Myös Ketipinoria minulle syötetään isot määrät , mutta ne eivät poista AHDISTUSTA

Ainoastaan Bentsot toimivat AHDISTUKSEEN

Hyvä ja fiksu Psykiatri / Terapeutti määräsi minulle Alprox koska se ei väsytä kun olin töissä

Tuo lääke on minulta otettu pois KOSKA SE AUTTAA!

Yhteiskunta HALUAAKIN että minä olen ahdistunut ja peloissani!

Yhteiskunta siis HALUAA että minä TAPAN ITSENI KUTEN 32 VUOTIAS POIKANI TEKI!

52

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lääkärit kieltäytymällä atamasta Lääkettä joka auttaa ottavat suuren vastuun!

Minua aivan tarkoituksella ajetaan tekemään Itsemurha!

• Anonyymi

Teaniinia annoksella 400mg todella tyhjään vatsaan, ja ottamisen jälkeen myös tunti syömättä, se kyllä tehoaa kohtuu hyvin yleiseen ahdistuneisuuteen.

Kerran päivässä tuo annos tai sitten kaksi kertaa päivässä 200mg.

On syytä huomata että teho alenee merkittävästi jos sen ottaa täyteen vatsaan tai ruoan kanssa!

http://www.econatural.fi/lisaeravinteet/l-teaniini-200-mg-vege-90-kapselia.html

• Anonyymi

Teaniini vaikuttaa osin samaa kautta kuin bentsotkin mutta tietysti on selvästi miedompi.

Entisenä bentsojen suurkuluttajana voin sanoa että on kyllä parempi kuin ei mitään itseä on auttanut.

• Anonyymi

Käsketään ottamaan yhteyttä matalalla kynnyksellä ja sitten kun vihdoin jaksat ja uskaltaudut, heitetään ulosn

Näin se vaan menee.

• Anonyymi

Pitkään söin bentsoja ja muita lääkkeitä roppakaupalla.

EIVÄT PARANTANEET.

Kun muutama vuosi sitten käännyin Jumalan puoleen, alkoi Hän parantamaan.

Pyydä totuudessa syntejäsi Jumalalta anteeksi

Usko ja luota että Jeesuksen kuolema ristillä syntimme hyvittää.

Tee parannusta kaikista synneistäsi.

Pyydä Jeesus elämääsi, pyydä Jumalalta Pyhää Henkeä ja apua ongelmiisi.

• Anonyymi

Kaikkivaltias Kolmiyhteinen Jumala juuri on pettänyt minut!

Olen Jeesuksen oma ja minussa toimii armolahjat!

Jumala/Jeesus Kristus EI VAAN HALUA AUTTAA!

Miksi sinä et rukoile että Antero Laukkanen paranee täysin?
        Minä olen hänenkin puolesta rukoillut ja mitään ei ole tapahtunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää tehdä parannusta, vahvat mielialalääkkeet on saatanasta.

Lääkkeiden ylimenokauteen, pois purkamiseen kannattaa valita luonnollisempi vaihtoehto kuten L-teaniini annoksella 200-400mg/tarvittaessa tyhjään vatsaan.

MUTTA pitää hylätä kaikki synnit, mutta kuitenkin pyrkiä kaikin voimin tekemään parannusta. Ne on ne salatuimmat synnitkin.

Jumala toki sallii saatanan koetella ihmistä että hylkääkö vai pitääkö uskon kun tulee vastoinkäymisiä.

Saatana kylvää valheitaan ihmisten mieliin ja yrittää horjuttaa uskossa olevia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan”

(Apt 14:22, KR 38).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"

Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.econatural.fi/lisaeravinteet/l-teaniini-200-mg-vege-90-kapselia.html

Nuo on itseä auttanut, kaksi 200mg kapselia tyhjään vatsaan, siis todella tyhjään vatsaan.

Mutta pyytää tietenkin Jumalalta siunausta niiden käyttöön eikä parane niihinkään nojata enemmän kuin Jumalaan ja pyrkiä siihen että ei käyttäisi mitään lääkkeitä tai lisäravinteita ahdistukseen, että se olisi se suunta.

• Anonyymi

Hihhulit alkavat tuputtamaan kaikenmaailman kulttejaan haavoittuvassa tilassa oleville ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhulit alkavat tuputtamaan kaikenmaailman kulttejaan haavoittuvassa tilassa oleville ihmisille.

Ei ole mikään kultti että Kaikkivaltias Jumala/Jeesus pelastaa ja on armollinen.

Se että haavoittuvassa tilassa olevalta kielletään pelastus ja rauha, se on pahuutta.

• Anonyymi

Lopettakaa turha uskonnollinen höpinä!

SE EI AUTA

Jos minun rukoukseeni olisi vastattu läheiseni eläisi vieläkin ja olisi saanut tarvitsemansa avun

Aamuin illoin rukoilen Jeesuksen Kristuksen Veren suojaa rakkaitteni ylle ja silti minulle todella arvokas ja rakas ihminen tappaa itsensä

Minulle Lääkäri kieltäytyy antamasta lääkkeitä JOISTA TODELLA ON APUA

• Anonyymi

Mutta emme me tässä nykyisessä maailmassa ja elämässä ole kuolemattomia ja ilman sairautta.

Se tulee vasta tulevassa maailmassa se kuolemattomuus.

Se että saa syntinsä anteeksi ja ikuisen elämän on se olennaisin, että voimme Jumalan viimeisellä tuomiolla olla huoleti kun Jeesuksen sovintoveri syntimme todella hyvittää.

Se on Jumalan lupaus.

Uskoaan ei kannata hylätä eli hylätä sitten ikuista elämäänsä ja palata synteihin, joutua Helvetin kadotukseen ikuisiksi ajoiksi.

MUTTA, jos syntiin hairahtuukin, niin katumus ja parannuksen tekeminen on mahdollista mutta se on syytä tehdä hetimiten ja pyytää syntiään anteeksi Jumalalta.

• Anonyymi

Rukoilit väärää tyyppiä. Allah olisi auttanut.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kun on kokenut menetyksiä, suru ja ahdistus on todellista,aitoa ja tilapäisesti voi ottaa rauhoittavia lääkkeitäkin.
      Siinä on vaan se sudenkuoppa, että se valheellinen 'pehmeä onnentila, jossa ei ahdista', ei ole totta. Mutta siihen jää koukkuun.
      Elämä on kumminkin aika raakaa ja ne onnenhetket harvassa. Mutta sitä kalliimpia. Ilman päihteitä.

• Anonyymi

Vahvat mielialalääkkeet on paha sudenkuoppa.

• Anonyymi

Eikö ihmisen pidä kasvaa ja ymmärtää asiat? Kuka niin tyhmä että "ahdistukseen" syö hirvittäviä myrkkyjä ? 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tämäkin naurettavaa jotta Tv.lääkärit neuvovat ihmisiä . Kysy lääkäriltäsi sitä ja tätä . Kuka saa mitään tietoa miltään lääkäriltä . Jos ei ole kuin ennen OMA Lääkäriä . Tai sukulaista !

• Anonyymi

Tavallinen elämä on aloittajalle liian vaativaa. Todellisuudessa monet ja suurin osa ihmisistä kestävät huomattavasti suurempia ahdistuksia kuin aloittaja.

• Anonyymi

Eivät kestäisi, jos heille olisi annettu sama määrä kestävyyttä kuin aloittajalle. Kaikki ihmiset eivät saa syntymässä identtisiä ominaisuuksia.

• Anonyymi

Eipä siihen mittaria ole. Ei voi laittaa järjestykseen ja sanoa, jokaisen on jaksettava kohdata tämä määrä. Niin se vaan on.
      Jos liittyy vielä masennukseen, jolloin on aloitekyvytön eikä jaksa ponnistella, seisoo vaan niinkuin harmaan sadepilven alla, olis parempi kuin lääkkeet, jotka asemoivat itsesi siihen paikkaan, saada vaikka kuinka pieni impulssi johonkin suuntaan.
      Jotain, joka olis kivaa.Oikeesti kivaa.

• Anonyymi

Terveyskeskuksen Lääkäri ei halunnut auttaa!
      Kerroin hänelle pienestä eläkkeestäni SILTI hän työntää minut Yksityiselle Lääkärille!

Tänään ILLALLA selviää halutaanko minua OIKEASTI auttaa!

• Anonyymi

Minua ei ainakaan apu ole kohdannut

Olen kertonut Lääkärille mitä apua tarvitsen, mutta minulle on tarjottu kaikkea muuta kuin sitä mikä auttaa minun tilanteessa

Lääkäri on ottanut vallan päättää minun elämästä - vaikk sitä valtaa en ole hänelle antanut!

• Anonyymi

Olet käynyt pyytämässä bentsoreseptiä.
        Ja muu ei auta.
        https://www.duodecimlehti.fi/duo60015

Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia, jotka voivat olla yhtä pahoja kuin oireet. Lääkeaineriippuvuus on yksi niistä.
        Ja noilla lääkkeillä riippuvuus kehityyt tutkimukseta riippuen 30-100%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet käynyt pyytämässä bentsoreseptiä.
        Ja muu ei auta.
        https://www.duodecimlehti.fi/duo60015

Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia, jotka voivat olla yhtä pahoja kuin oireet. Lääkeaineriippuvuus on yksi niistä.
        Ja noilla lääkkeillä riippuvuus kehityyt tutkimukseta riippuen 30-100%.

Kyllä, bentsot aiheuttaa riippuvuutta ja juuri se että ne helpottaa oloa niin mahdottoman paljon tekee siitä sudenkuopan että alkaa tukeutumaan nappeihin jotka saa euforisen autuaan olon aikaiseksi, joka tietenkin on valheellinen olotila.

Olin yli 20 vuotta koukussa bentsoihin, ei kannata aloittaa.

• Anonyymi

Toivo Sukari kertoo lehdessä kantavansa aina taskussaan Xanor liuskaa
      Eli raha puhuu tässäkin!

Toivo Sukari on varakas miljonääri joten hän saa lääkkeet ja minä köyhä eläkeläinen joten minä en saa lääkkeitä!

Kummallakin on pelko ja ahdistustilat sairautena!

• Anonyymi

En ole edes ikäisesi, mutta olen menettänyt, työni, kotini, koko omaisuuteni ja
      ties kuinka monta läheistä taivaaseen/ helvettiin,
      olen työpaikkakiusattu ja kasvattajani on krooninen paskianen.
      Olen jo varma, että ”jumala” on itse saatana ja tahtoo pelkkää pahaa.

EN KÄY RUINAAMASSA KEMIKAALEJA JA
      HAUKU LÄÄKÄREITÄ SEN VUOKSI.

Lääkärit on paskiaisia, ei poikkeuksia. Kaikki lekurit on mieleltään häiriintyneitä paskiaisia.

Mutta jokainen seisoo jokatapauksessa omilla jaloillaan.
      Surua ei voi sniffata pois, surua ei voi dokata pois,
      Suru kohdataan, käsitellään ja jatketaan eteenpäin.

Mä hoidan ne saatanat ja jumalat, kunhan pääsen tuolle puolen.

• Anonyymi

Menetkö sä jumalauta lääkäriin tilamaan listalta
      mitä pillereitä sä haluat?

Ja nekö PARANTAA? Hoitaa sun surutyön pois
      sun puolesta?

Kauanko ajattelit olla
      ulalla?

Muistan nuorena, miten kylän pojat lähti
      ”etelään” ja ne alotti dokaamisen lenkoneessa,
      ne dokas KOKO loman ajan, ne oli
      täysin ullakolla koko LOMAN AJAN.

MIKÄ HUKATTU TILAISUUS.

• Anonyymi

Apua?

Menin tapaturmavammojen kansaa lääkäriin,
      eikä niistä kukaan suostunut korjaamaan edes
      vaurioitunutta kämmentä.

En ollut auttamisen arvoinen.

SE JOS MIKÄ AVAA SILMÄT.

Mikä se vika minussa oli?
      Miksi eivät suostuneet auttamaan?
      Miksi lääkäri tuijottaa seinälle ja vaikenee kun näytän
      kämmentä, jossa on kippura sormi?
      Jäi alle. Se KÄSIKIRURGI KÄYTTÄYTYI KUIN HUUMATTU…
      ja mitä minä mahdan?

En mitään. Poistun paikalta ja opettelen elämään
      vamman kanssa ja vielä ilman kipulääkkeitä.
      Kivut ovat tapissa joka päivä. Päästä varpaisiin.
      Ja se paska ”lääkäri” mainostaa itseään yksityisellä 200€/ h.
      ARVAA MENENKÖ RUINAAMAAN APUA?
      EN MENE!

Aloittaja? MITÄ SÄ KUVITTELET SAAVASI?

• Anonyymi

Voisikohan syy tuollaiseen kohteluun ja välinpitämättömyyteen olla siinä, että olet joskus aiemmin vaatinut asiallista hoitoa ja tutkimuksia ja ehkä tehnyt kantelun, tai valituksenkin epäasiallisesta kohtelusta? Itselläni myös melkoisia kokemuksia Helsingissä ja selvästikin potilaskertomukseen, tai sen yhteyteen on kirjattu jotain, eikä sitä välttämättä itse edes näe potilaskertomuksesta. Kerran vaan oli nuorehko itäeuroopalailsen nimen omaava TK-lääkäri neinen ja satuin jotain teksitiä näkemään kun hänen reaktionsa oli niin erikoisen säikähtänyt lukemaansa kohtaan. Katsoin nopeasti, että mitä ihmettä siellä oikein on....ja hyvin leimaavaa tekstiä.

• Anonyymi

Miksi maksamme veroja kun niille ei saa mitään vastinetta? Ilmeisesti kaikki verorahat tuhlataan natoihin, sotiin ja EU:hun.

• Anonyymi

Matut syö kaiken, kuin heinäsirkkaparvi.

• Anonyymi

Hus päivystyksen röngtenkuvia eivät osanneet oikein tulkita kehitysmaan ihmeet . Tuloksena täysinvaliidiksi loppuiäksi . Ja perinnöt Espanjaan

• Anonyymi

...mutta potilas on se joka aina laitetaan kärsimään..ja varsinkin jos tämä on valittanut epäasiallisesta hoidosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...mutta potilas on se joka aina laitetaan kärsimään..ja varsinkin jos tämä on valittanut epäasiallisesta hoidosta.

Näin tapahtui . Ja Liipo on isoliksojen valehteluklubi !

• Anonyymi

Määrää ne joitain mielialalääkkeitä mielellään ja vuodenpäästä niitä käytettyäsi olet 30 kiloa lihavampi.

• Anonyymi

Sitten sitä saakin jo alkaa käyttää, diabeetes ja verenpainelääkitystä.

• Anonyymi

"VAIN PUHUMINEN AUTTAA,KALJAMIEHET PARHAITA KUUNTELIJOITA"!!!

• Anonyymi

Suru ei ole sairaus. Surun herättämät tunteet on uskallettava kohdata. Bentsoihin pakeneminen ei auta, se vain pitkittää prosessia.

• Anonyymi

Olet vain typerys. Ei se muille kuulu.

• Anonyymi

Nyt sain APUA!

Maksoin vain 98,10 € ja sain apua!
      Lääke maksoi 3.37 €

Lääke on kaapissa odottamassa koska SE PAHIN MAHDOLLINEN AHDISTUS/PELKOTILA iskee!
      Sitä varten nuo rohdot on!

• Anonyymi

Nyt todellakaan Lääkäri ei häpäissyt minua millään tavalla!
      Minun tuskani kuultiin ja apua siihen annettiin!

Se tilanne jossa olen sai kaikki järkyttymään!

Sanoin itse että olen tämän asian takia aivan SEKAISIN PÄÄSTÄNI!
      Minulle sanottiin, ettei se ole mikään ihme tuon jälkeen!

• Anonyymi

Hyvä että tilanne parani! Tsemppiä!

• Anonyymi

kiitos yhteydenotostanne. Olen pahoillani siitä, mitä olette joutunut kokemaan.

Hyvä, että saitte heti ajan terveyskeskuksesta, mutta kovin ikävä kuulla että kohtaaminen siellä epäonnistui.

Lääkärit noudattavat Suomessa voimassa olevaa lainsäädäntöä. Sosiaali- ja terveysministeriön asetuksessa lääkkeen määräämisestä säädetään, että väärinkäyttöön soveltuvan lääkkeen määräämisessä, joihin kuuluu myös Alprox, on noudatettava erityistä huolellisuutta ja varovaisuutta. Potilaalle ei saa määrätä ensimmäisellä vastaanottokäynnillä väärinkäyttöön soveltuvia lääkkeitä, ellei lääkkeen määrääjä totea lääkitystä välttämättömäksi. Ensiapuluonteiset lääkemääräykset on rajoitettava pieniksi väärinkäytön estämiseksi.

Tästä johtuen lääkärin on hyvin harvoin mahdollista kirjoittaa Alprox-reseptiä päivystysluontoisella vastaanottokäynnillä.

On onnetonta, ettei teille järjestynyt kriisikeskusteluja. Vaikeimmissa kriisitilanteissa voidaan tarvita myös lyhytaikaista lääkitystä yöunien turvaamiseksi tai ahdistukseen. Teidän kannattaa tarpeen mukaan olla uudestaan yhteydessä terveyskeskukseen lääkehoidon arvioimiseksi ja heti ensi viikolla kriisikeskukseen.

Lopuksi mainitsen vielä, että teillä on oikeus tehdä muistutus terveyskeskuksen vastuuhenkilölle, jos ette ole tyytyväinen saamaanne hoitoon tai kohteluun. Voitte halutessanne selvitellä asiaanne ensin terveyskeskuksen potilasasiavastaavan kanssa.

Toivon että pääsette eteenpäin vaikeassa tilanteessanne.

Ystävällisin terveisin

Kaisa Juuso

Sosiaali- ja terveysministeri

• Anonyymi

Itse sain apua kun maksoin yli 100 € oikealla Lääkärillä käynnistä!

Tuo 100 € on sellainen summa jolla monen Suomalaisen tulee elää
      KOKO VIIKKO

Elikkä jouduin käyttämään säästöjäni, jotka tarkoitettu pahan päivän varalle koska Terveyskeskuslääkäri ei halunnut auttaa minua!

• Anonyymi

Suomi ja suomalaiset ensin ajattelu on rasismia!!!

• Anonyymi

Miki Liukkonen ja Jasmin Voutilainen ja Tapio Suominen TAPPOIVAT ITSENSÄ

Miki ja Jasmin yrittivät päästä Mielisairaalaan hoitoon MUTTA HEITÄ EI OTETTU
      VASTAAN!

Tiedän että pakkohoitoon on viety Suomessa ihmisiä heidän mielipiteidensä vuoksi!
      Silloin paikka mielisairaalaan löytyy vaikka asianomainen itse ei sinne halua!

• Hei,

Laitan tähän tiedoksi infoa eri auttamitahoista, joista voi saada apua ja tukea elämässä eteen tulevissa ongelma- ja kriisitilanteissa. Keskustelu ammattilaisen tai vertaisen kanssa voi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia. Näistä tahoista voi saada tukea myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös:

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin MIELI Kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Kun on rahaa maksaa Yksityisellä Lääkärillä käynnistä saa myös Lääkityksen

Itse on pakko olla aktiivinen avun hakija!

Olen itse hakeutunut Mielenterveysyhdistyksen keskusteluryhmään
      Kukaan ei tuota minulle ole suositellut - ihan itse selvitin ja menin ja sain tukea ja kuuntelijan

Olen itse hakeutunut Seurakunnan toimintaan mukaan ja saanut tukea ja Rukousta puolestani ja tilanteestassani!

Kukaan ei tuotkaan vaihtoehtoa minulle esittänyt! Itse hakeuduin mukaan!

• Anonyymi

Ei kukaan ihmistä oikeasti auta. Mieheni on saanut 2 aivoinfarktia ja lonkkamurtuman yms.

En osaa asioida terv.keskuksessa, ja asioidessani minuun yleensä suhtaudutaan kylmäkiskoisesti ja luulotautisena, koska olen ikäiseksäni hyvin säilynyt ja energinen pakon sanelemana. En luo potilas-hoitohenkilö suhteita koska niihin liittyy aina myös alamaisuussuhde. Tilaan Itävallasta mäkikuismaa. Sillä selviän arjesta ja saatan jopa nauraa joskus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe