Maa ilman Pyhää Henkeä on kuollut...

Anonyymi-ap

Olen nähnyt typeryytenne. Ateistisen mielettömyyden ja sen tosiasian, että te ette ole kukaan ole Kristukselle sopivia. No, löytyy täältä muutamia Jumalan Lapsia, jotka joutuvat puolustamaan yhteistä Kristillistä uskoa. Eräs ihminen kääntyi ateismista Kristityksi ja ymmärsi paljon enemmän kuin kukaan tähän asti, niistä ihmisistä, joita olen löytänyt netistä. Myöhemmin hänen äitinsäkin kääntyi Kristityksi. Tälläisiä ihmisiä voidaan kutsua helmiksi, joita on löydetty Jumalan Sanalle.

Kristuksen eläväksi tekevä henki korottaa kyseisen Jumalan Lapsen ylös taivaaseen. Kiitos ja Kunnia Jumalalle Korkeuksissa, että on vielä myös ihmisiä, jotka eivät ole täysiä pettymyksiä, mutta toisaalta pilkkaajia riittää, jotka leikkivät tyhmyyden äänellä. Näistä ihmisistä ei ole elävälle Jumalan Sanalle mitään iloa. Heidän tiensä on kuoleman tie, joka vie kadotukseen. Emmekä halua hengessämme ruokkia kyytä, joka puree ruokkiaansa koko ajan. Tälläiset käärmeen sikiöt joutavat kadotukseen. Olen pettynyt teihin suomalaiset, koska Pyhä Henki on teille täysin vieras. Paitsi niille Tosi Kristityille kuten alussa mainitsemani ihminen, joka puolusti uskoaan pahalle suulle, jolla ei ole ymmärrystä mihinkään. Se ihminen haudataan pian, sillä hän pilkkasi ja loukkasi Jumalan Pyhää Henkeä, jonka valtuuttamana saarnaan teille jumalattomat Elävää Jumalan Sanaa, joka tulee suoraan Kristukselta, joka on minut korottava täältä vähäisestä maasta pois Veljien Seuraan.

Minä en nimittäin syö mitään muuta kuin Elävää Jumalan Sanaa ja maitoa, joka kuuluu lapsille. Te Suomi kuulutte kadotukseen, ettekä te näköjään ymmärrä, että ateistinne ovat aiheuttaneet sen perikadon, johon Suomi on joutunut, eikä Suomi tule jäämään henkiin, kun luonnonmullistukset alkavat.

Ettekös te Kristityt muinoin odottaneet maailmanloppua ja Kristuksen toista tulemista. No, Jumalan Sana on ollut täällä aina ihmisten kanssa, jotka tekeytyvät mieleksi. Siksi teille vähäuskosille annettiin Kristus, jotta teillä olisi, joku tie Jumalan luo, mutta nähtävästi me olemme epäonnistuneet. Te olette yhtä uppiniskaisia kuin Israel muinoin. Emmekä me teitä rakasta. Paitsi niitä muutamia Jumalan Lapsia, jotka uskaltavat puhua uskostaan, kuten se Jumalan Lapsi, joka puhui Helluntalaisena uskostaan ateistille, joka lähti kadotukseen...

On olemassa luonnonlakeja, jotka Jumala on säätänyt alun alkaenkin pysyviksi. Te ette kuulu niihin Suomi. Te olette suurimmaksi osaksi lihallisia mielettömiä ihmisiä. Enkä minä enää rakasta Suomea. Olen nähnyt, että ei rikki mennyttä voi korjata. Nämä änkyrä ateistit täytyy poistaa Suomesta kuten kaikki ne Jumalan vastustajat, jotka ovat turmelleet Jumalan Hengen täällä Suomessa. Nämä ateistit, jotka rienaavat, valehtelevat, pilkkaavat ja lyövät Kristusta. On aika loppu heiltä jokaiselta. Vade retro que omnibus.

Onko se siis totta, että te luopio Kristityt haluatte kuulua antikristukselle. No, ei teitä siunata. Minä lopetan tämän maan itse, kun se aika koittaa. Tämä maa nimeltä Suomi on kirottu. Te haluatte vääristellä Jumalan Sanaa ja lyödä Kristittyjä. Mitkä Saatanan lahkolaiset.. Ettekö te nykyaikana ole enää Kristittyjä kuten kuuluu. Löysin erään Kristityn, joka on todellakin aito Kristitty. Hän kirjoitti kuten kuuluu uskostaan. Hän saa Siunauksen.

Löysin taas ateistin, joka kuoli. Hän saa hautajaiset, koska loukkasi Pyhää Henkeä...
Arvelen, että uusia hautajaisia tulee pian lisää. Minä nimittäin kitken rikkaruohot pois tästä maasta ja aloitan näistä ateisteista työn. Jumalan Henki otetaan pois niiltä, jotka rienaavat jatkuvasti Kristusta. Te olette eläneet täällä Elävän Jumalan kanssa ja käyttäydytte kuten vähämieliset. Tämä koko maa on paljon tyhmempi kuin muistin. Eihän täältä löydy edes maallista viisautta. Niin sitä makaa kuten petaa.

Olette käyttäneet etsikkoaikanne loppuun. Ettekä tunne Jumalan Sanaa, joka on peräisin Kristukselta. No, eihän sellaisilta kuin Suomi on voi nykyään muuta olettaa. Älkää olko muuta kuin se, joka olettekin ilman Jumalaa. Se lopettaa tämän maan pian. Ne sukupolvet, jotka ovat menneet pilalle, niitä ei voi enää korvata. Teitä on aivan liian vähän. Tosin Suomen satu oli lyhyt, eikä kestänyt kovin pitkään.
Oletan, että te jotkut halusitte säilyttää Suomen, mutta nähtävästi se ei ole mahdollista. Hapanta maitoa ei saa enää tuoreeksi, kun se on pilantunut ja haisee pahasti. Se on heitettävä pois.

Que no ses Nova incelsior Deo... Deo excelsior no et impelsior ses a Vita Nova.
A Deo est globus interior terra. Usko tulee kuulemisesta, yksi teiltä puuttuu nimittäin. Via, Veritas et Vita. No ses Via, No ses Veritas e No ses Vita. Jos kuulut Suomelle. No interior Salvatore Finlandie no arri via Deo...

VERBATUM DEI IESUS CRISTO E ANGELUS DEI
SALVATORE EST NON IMPOSITOR ANGELUS DEI
DEO EST IMPOSITOR E TERRA.

VOX E DEO

ANGELUS DEI
VERBATUM DEI

12

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaiset psykoosit siellä.

• Anonyymi

Hiljaa, oletko sinä aivan terve. Pyhä Henki kuuluu Jumalan Sanalle, eikä Kristityt, jotka kuuluvat Pyhälle Hengelle tarvitse pelätä muuta kuin niitä, jotka elävät sairaan mielensä kanssa.

Sinä elät psykoosissa mielesi kanssa. Luultavasti ryyppäät alkoholia, elät siveettömästi. Saatat olla mielenterveyspotilas, joka homoilee tai olet pelkkä häviäjä, jolta viedään Jumalan Siunaus...

Kristusta et tunne ja saatat kuolla väkivaltaisesti, jos soitat liian paljon suutasi. Ateistina joudut kadotukseen... Pyhää Henkeä et tunne, etkä ole Jumalan Lapsia. Etkä kuulu Kristukselle.. Sinä joudut kadotukseen. Jumalan Sanaa et rakasta. Amen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiljaa, oletko sinä aivan terve. Pyhä Henki kuuluu Jumalan Sanalle, eikä Kristityt, jotka kuuluvat Pyhälle Hengelle tarvitse pelätä muuta kuin niitä, jotka elävät sairaan mielensä kanssa.

Sinä elät psykoosissa mielesi kanssa. Luultavasti ryyppäät alkoholia, elät siveettömästi. Saatat olla mielenterveyspotilas, joka homoilee tai olet pelkkä häviäjä, jolta viedään Jumalan Siunaus...

Kristusta et tunne ja saatat kuolla väkivaltaisesti, jos soitat liian paljon suutasi. Ateistina joudut kadotukseen... Pyhää Henkeä et tunne, etkä ole Jumalan Lapsia. Etkä kuulu Kristukselle.. Sinä joudut kadotukseen. Jumalan Sanaa et rakasta. Amen...

Se psykoosi ihminen on varmasti ateisti tai homoseksuaali, joka ei tunne Jumalan Sanaa, eikä Pyhää Henkeä, joka neuvoo niitä Kristittyjä, jotka haluavat tai yrittävät kuunnella Pyhää Henkeä...

• Anonyymi

Evankelimit ja Uusi Testamentti on ainoa tie, jolla pääset osallistumaan Jumalan Sanaan ihminen. Tee Parannus ja luovu synnistä.

• Anonyymi

Pyrkikää elämään Kristuksessa, niin olette turvassa jumalattomuudelta. Niiden ihmisten pauhu lakkaa kun joutuvat Kadotukseen, kun Jumala ottaa heiltä hengen pois...

• Anonyymi

Miksi tyrkytät omaa maailmankatsomustasi muille?

• Anonyymi

Kyllä käännyn buddhismiin, siinä ei pelotella ja virheitäkin sallitaan, Viehän terkkuja sinne Kadotukseen, sinä armoton. Luehan se Raamattusi paremmin ja myös, mikä tärkeintä: yritä ymmärtää sitä.

• Anonyymi

Raitistukaa ja luopukaa synnistä, niin löydätte armon..

• Anonyymi

Mitähän tälle näköjään monellla palstalla pyörivälle aloittajalle on tapahtunut ja missä iässä.. kukaan ei synny tuollaisena. Aivopesty jo lapsena? Vai onko ikä jo hämärtänyt aivot...

• Anonyymi

Mitähän tälle näköjään monella palstalla pyörivälle aloittajalle on tapahtunut ja missä iässä.. kukaan ei synny tuollaisena. Aivopesty lapsena? Vai onko ikä jo hämärtänyt aivot...

• Anonyymi

UREA IACTA EST!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe