/kempowerin-osake-ei-houkuttele/
Sähköautojen pikalatauslaitteita valmistava Kempower on tehnyt pörssissä historiallisen käänteen, mutta- valitettavasti vääränlaisen.
Listautumisen jälkeen osake oli Helsingin pörssin kurssikomeetta, kun sen osake nousi joulukuun 2021 hieman yli kahdeksasta eurosta jopa yli 52 euroon lokakuussa 2023. Sen jälkeen osake on kääntynyt laskuun, ja nyt osake hinnoitellaan noin 11 euron hintaan.
Kempowerin aiempi menestys on tyssännyt kuin seinään ja vaikeudet ovat seuranneet toisiaan. Yhtiö on joutunut useampaan kertaan- laskemaan lähiajan näkymiään, yhtiön sisäpiiriläiset ovat myyneet osakkeitaan ja myynnissä on ilmennyt yhä uusia vaikeuksia.
PS. akkuautot oli ja meni?
Äänestä
Kempower on tehnyt pörssissä historiallisen käänteen, mutta valitettavasti vääränlaisen.
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kempowerin nykyinen tilanne ei liity mitenkään akkuautoihin, markkinoihin ja niin edelleen, vaan huonoon johtamiseen. Piste. Näitä egoisti "johtajia ja kavereita" otettu tuonne ohituskaistaa pitkin ja tulos näkyy viestinnässä, toimituksissa ja työntekijöittensä tyytyväisyydessä, kaikessa, mitä pimitellään. Uskoo ken tahtoo mutta hyvin rumaksi tämä menossa, viimeistään ensi vuonna, ilman radikaaleja muutoksia nimenomaanm johdossa.
- Anonyymi
Onhan se kumma juttu kun maailmalla on lamaa ja taantumaa, että autojen ja kaikki siihen liittyvä ei käy yhtä hyvin kaupaksi kuin taloudellinen tilanne on hyvä tai peräti erittäin hyvä.
Voi näitä aivottomien tekemiä avauksia. - Anonyymi
Sähköautoilijalle totuuden myöntäminen siitä että iski kätensä paskaan on hyvin vaikeaa. Ehkä joku terapia auttas?
- Anonyymi
Voi sinua sitkeää ja tyhmää hönttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua sitkeää ja tyhmää hönttiä.
Helpottiko? Koita vielä varmuuden vuoksi postittaa uudelleen kesän 2023 myyntitilastot ja parin vuoden takaiset ennusteet siitä, miten 2030 liikenteessä on 700 000 sähköautoa... jotka liikkuvat valtaosin polttomoottorin voimin, mutta ihan näin pikku yksityiskohtiin ei kannata takertua.
Sitähän sitten ei kannata mainita, että hurjasti suurempi massa + korjauskelvottomuus (suunniteltu ominaisuus) ovat taanneet,ettei sähköistyminen ole yhtään pienentänyt liikenteen päästöjä.
- Anonyymi
Paska homma oli sijoittaa tähän konkurssikypsään yritykseen. Onneksi vain muutama touhutonni suli tämän vitsin myötä. Sama tulevaisuus tällä kuin kaikilla muillakin suomalaisilla yrityksillä.
Tässä maassa ei kannata yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla623987- 512780
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162123- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141927Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841639Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3581494Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81426Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420- 581187