No ei todellakaan ole. Nikolai Valujev,in suku on elänyt iät ja ajat juuri niillä seuduilla jossa on tehty runsaasti löydöksiä neandertalin ihmisistä, luolista ja työkaluista. Sitä vaan ei uskalleta sanoa ääneen koska ns, ihmisoikeuskysymykset kävelevät tosiasioiden yli.
https://images.app.goo.gl/y8bumdvZz5j4Qyhr5
Neandertalin ihminenkö muka kadonnut
32
266
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ovat kuitenkin yhteistä sukujuurta , Aatamista alkaen. N. 6-7000 v. sitten.
Evoluutiovalhe kävelee tosiasioiden yli :/.- Anonyymi
Eikös nää nerretti ihmiset ole nykyään persuja ?
- Anonyymi
Tasan tarkalleen Adam oli 6781 vuotta sitten!!! Raamatusta laskettu.
- Anonyymi
Hyvä sinä!!! 10p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasan tarkalleen Adam oli 6781 vuotta sitten!!! Raamatusta laskettu.
Adam 0 jälkeen Nooa 1242 ja Abraham 1080 ja Mooses 515 ja Daavid 570 ja Jeesus 1350 ja meidän aika 2024= 6781 !!!
- Anonyymi
Totuus Kremlistä: Neanderdalilasisten kotiluola? Älä anna faktojen hämmentää!
- Anonyymi
Tässä on jotain Li Andersonia.
https://pics.craiyon.com/2023-10-27/17096ceb684343ca94f9049cb226cd00.webp- Anonyymi
Sanna Marinin silmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marinin silmät.
Ihan sama ilme kuin Sanna marinilla siinä haastattelussa huumekohun jälkeen. Krapulassa tuijotti kameraa huuli roikkuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marinin silmät.
No niinpä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marinin silmät.
ja vattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marinin silmät.
Sanna Marinin silmät ja Li Anderssonin suu.
- Anonyymi
Ne elää meissä. Kaikissa on muutama prosentti neandertaalilaista, paitsi Saharan eteläpuolella.
- Anonyymi
Kertokaapas uskovaiset, että miten Heidelbergin ihminen ja Neandertalin ihminen tulivat maapallolle?
Onko tästä valistuneita arvauksia tai peräti tietoa?- Anonyymi
Kysymys kuului, että miten Heidelbergin ihminen ja Neandertalin ihminen tulivat maapallolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuului, että miten Heidelbergin ihminen ja Neandertalin ihminen tulivat maapallolle?
Tässä vaiheessa ne aina hiljenevät tai yrittävät vaihtaa aihetta.
- Anonyymi
Katso jostain biologian kirjasta. Raamattu opettaa uskontoa. T. Uskis
- Anonyymi
HOMO SAPIENS lähtöisin Ugandasta ja sekoittunut neardalin eurooppalaisiin jo puoli miljoonaa vuotta sitten.
- Anonyymi
Puoli miljoona vuotta sitten??? Eihän silloin ollut koko maapalloa saati Ukandaa.
- Anonyymi
> Kysymys kuului, että miten Heidelbergin ihminen ja
> Neandertalin ihminen tulivat maapallolle?
No ei ne ainakaan tulleet avaruusraketissa maapallolle.
Afrikasta on siirtynyt ihmisapinoita Euroopan puolelle jo 600.000 vuotta sitten. Sekä Neanderthalit että Heidelbergit ovat näiden tulokkaiden jälkeläisiä. - Anonyymi
Vain Venäjältä tulee tuon näköisiä kolhoja, sopis tuokin bond elokuvan ryzzäpahikseksi .
- Anonyymi
Sergey Lierov etunenässä. Tai sitten sen esi-isä on mongoolien hevonen.
- Anonyymi
Siltä puuttuu otsalohko kokonaan sekä silmien päällä on vahvat luukaaret ja nämä eivät kuulu enää nykyihmisen piirteisiin.
- Anonyymi
Aivot puuttuu
- Anonyymi
Mulla on tommoset valtavat luukaaret silmien päällä, mutta isot aivot ja kauniit kasvot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivot puuttuu
Kuten kaikilta Puten lähipiiristä.
- Anonyymi
Älkää solvatko Neanderdahlin ihmistä. He olivat älykkämpiä kuin tähän asti on luultu,
paljon fiksumpia kuin persut.- Anonyymi
Ei koske kommareita, sinulta on ainakin jäänyt aivot kehittymättä.
- Anonyymi
Mitkä ihmeen neanderdahlit..?
- Anonyymi
Korkeampi älykkyys periytyi neandertalin ihmiseltä?
- Anonyymi
Mahdollisesti. Saharan eteläpuolisissahan sekoittumista ei koskaan tapahtunut.
- Anonyymi
Luola miehet muhinoineet apinoiden kanssa, niin tulee tuon näköisiä?😁
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187