Tein pyhän hengen pilkan

Anonyymi-ap

Elikkäs olin melkein 8 vuotta uskossa kunnes aloin tutkia raamatun historiasta ja raamattuun tehdyistå muutoksista kunnes lopulta menetin uskoni liiallisesta tiedosta. En voi uskoa raamatun yksisarvisiin, puhuviin viikunapuihin, jättiläisiin yms. Jeesus itse sanoi jotka uskovat Jeesukseen voivat juoda myrkkyä eikä kuole, voitko uskoa siihen? en Minä ainakaan. Raamattu on korruptoitunut kirkon toimesta eikä raamattu ole enää se mitä ensimmäiset jeesuksen seuraajat lukivat. Lopulta kun menetin kokonaan uskoni jätin jeesuksen ja luovuin uskosta ja tein suoran jumalan pilkan julkisesti eli tein pyhän hengen pilkan ja Nyt on jännä olo kun en enää pysty katumaan syntejäni enkä kykene enään tulemaan uskoon, ei niinkuin minkäänlaista synnin tuntoa enään mistään ja myös sellainen olo kanssa että pyhä Henki ei enää vedä minua jeesksen luokse. Jotenkin sellain helpottunut olo kun ei tarvitse enää seurata tuota paskaa raamattua. Olen vapaa tuosta kultista

17

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä se sellainen rakastava jumala on joka tunkee uskovia ikuiseen tulijärveen palamaan. Jeesus ensin sovittaa synnit ristillä ja sitten tunkee ihmiset tulijärveen käryämään. Taitaa kyseessä olla evankelista saatana. Ei pleasta evankeliumi kun jumala grillaa syntiset tulijärvessä siinä ei paljon ristiin kuolema auttanut

      • Siinä se ydin onkin, että tunkeeko se Jumala ihmisiä tulijärveen vai meneekö se ihminen omilla vääryyden teoilla itse sinne.
        Kun ihminen on täysin poikennut Jumalan tiestä ja valinnut vääryyden hedelmän niin onko Jumalan syy.
        Tai onko maailman pahuus Jumalan syy.
        Se on ihmiskunnan syy ja yksilön joka valitsee pahan hyvän sijaan.
        Turha syyttää Jumalaa vaan katsoa peiliin ja lopettaa se valitus.
        Minä Rakastan sitä tunnetta kun tuntee Jumalan Hengenvoiman itsessään ...se menee kaiken maallisen ylitse.
        Koskaan en halua luopua siitä.


    • Anonyymi

      Yksisarvisiin ja puhuviin aaseihin ei tarvitse uskoa. Ne ovat ainutkertaisia ihmeitä.

      Usko Jeesukseen ja usko Jumalaan. Kuinka ja miksi?

      Maailmassa on monta eksyttäjää. Eivät kerro että Jehovan todistajia lähestymällä lähestyy Jumalaa. Eivät kerro että Koraani ja Islam on toinen puolustaja, Totuuden Henki, Hän jotka Kristus lupasi lähettää.

      He johtavat etsivän tahallaan harhaan ja epävarmuuteen.

      Jos tahdot löytää oikean Jumalan ja Jeesuksen sun pitää noudattaa Jeesuksen opetuksia. Mutta kirkko on jo kääntynyt hylkäämään raamatun ja Jeesuksen. He ovat Paavalin opissa ja sitä kautta lähenneet Intian Vishnun avatareja joista Luther oli yksi. Vishnu toki on islamin eli toisen Puolustajan Muhammed (saas). Ja siinä mielessä kirkko on tehnyt oikein. He uskovat yli kaiken Pyhään Henkeen, mutta ovat hylänneet Jeesuksen ja Jumalan.

      On kaksi eri linjaa:

      1. Uskoa raamattuun ja Jeesukseen. Tämä on enää harvojen usko.

      2. Uskoa Vishnuun eli Muhammediin eli Pyhään Henkeen. Joka vaikuttaa avatarten välityksellä.
      Tämä on kirkon oppi ja linja.

      Jos uskoo Jeesukseen ja Raamattuun niin jää muista valovuoden jälkeen, mutta mielestäni ei eksytä yhtä paljon kuin ne jotka uskoo tuhansiin avatareihin. Nuo avatar uskoiset hyljeksii toisella tavalla uskovia. Vaikka nuo toiset ovat heitä parempia opettamaan Jumalaa.

      • Anonyymi

        Taitaa oll jo myöhäistä pyhän hengen pilkka tehty☝️ sen olen jo tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa oll jo myöhäistä pyhän hengen pilkka tehty☝️ sen olen jo tehnyt

        Mutta Paavali on suurin yhä kaikista syntisistä. Ja aivan varmasti torjui omien kirjoitustensa perusteella monia harhaoppisiksi, joissa oli Pyhä Henki. Samoin Rooman kirkko nitisti Gnostilaiset ja keskiajalla polttivat hengiltä uudelleen kastajat. Et ehkä ole Paavalin veroinen syntinen?

        Jos todella on huolissaan oman pelastumisen tms. autuuden tähden niin tuskin koskaan on liian myöhäistä. Mikä meidät voi erottaa Kristuksen rakkaudesta?

        Oletko uudelleen kastettu vai kastamaton?
        Sitä en tiedä miten se vaikuttaa jos on uudelleen kastettu. Sen vain sanon että ihmettelen miksi ylpeilet asialla etkä yhtään kadu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa oll jo myöhäistä pyhän hengen pilkka tehty☝️ sen olen jo tehnyt

        Sen Totuuden tietää vain Jumala.Kuka on oikeasti tehnyt pilkan ja kuka ei.


    • Anonyymi

      No, mitä tuo meille muille kuuluu?
      Kukin seuraa omaa herraansa.
      Aloittaja teki oman valintansa.

    • Anonyymi

      Tuonne tulikivijärveen on menossa paatuneet Jumalan vastustajat jotka eivät useista vetoomuksista huolimatta noudata Rauhan tietä. He valitsevat Pedon merkin ja sulkevat muilta kaupan ovet ja tappavat ne joilla ei merkkiä ole.

      Voi olla muitakin käsityksiä asiasta. Tiedän kuitenkin että nytkin on vedottu vuodesta 2013 eli 11 vuoden ajan herkeämättä ottamaan vastaan ystävällisesti Imaami Mahdi joka tulee Jumalan lähettämänä niin hyvien kuin pahojen opastamiseksi TOTUUTEEN, RAUHAAN, OIKEUTEEN, VARAUTEEN JA KNOWLEDGEEN.

      Hän estää sorron ja ahdistukset maan päällä. Sekä Profeetta Isa heikentää Antikristusta. Isa tulee vähän Mahdin jälkeen.

      Näitä asioita eksyttäjät salaavat koska Eivät tahdo saatanan valtaamana kenenkään pelastuvan tai tulevan autuaaksi.

      Huom. Pitää kuitenkin varoa Väärää Mahdia joka tulee ensin. Hyvä kirja on mm.

      Hazrat mahdi and profet isa pdf.

      • Anonyymi

        Luettuani raamattua helevettin joutuvat kaikki jotka eivät pidä jumalan lakia uskossa jeesukseen eli koko tooraa 613 käskyä. Jeesus ei kumonnut lakia kuten sanoi itse. Tämä oli osa syy miksi jätin jeesuksen ja koko kristinusko. Ristiimtyö ei riitä pelkästään vaan pitää tehdä parannus laittomuudesta uskossa jeesukseen eli koko toora koska tooran rikkominen on synti laittomuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luettuani raamattua helevettin joutuvat kaikki jotka eivät pidä jumalan lakia uskossa jeesukseen eli koko tooraa 613 käskyä. Jeesus ei kumonnut lakia kuten sanoi itse. Tämä oli osa syy miksi jätin jeesuksen ja koko kristinusko. Ristiimtyö ei riitä pelkästään vaan pitää tehdä parannus laittomuudesta uskossa jeesukseen eli koko toora koska tooran rikkominen on synti laittomuus

        Aika yksitotinen päätelmä. Eräs kohta raamatussa puhuu : Jo Mooseksen, joka julisti kuolemaa ja tuomiota, virka säteili sellaista kirkkautta että Israel ei tohtinut katsoa häntä kasvoihin.

        KUINKA PALJON ENNEMMIN ON KUNNIOITETTAVA JEESUKSEN, JOKA JULISTI VANHURSKAUTTA, VIRKAA.

        Mooseksen virka oli lihan ja materian mukainen ja julisti lihalle loppua.

        Jeesuksen virka oli Hengen mukainen ja julisti pelastusta vanhurskauden kautta. Yhä tänä päivänä myös Koraani julistaa almujen antamisen, orjien vapauttamisen ja ruokkimisen tärkeyttä. Joka on atominkin verran tehnyt hyvää.......

        Toki meidän lihamme menee hautaan tai sadan vuoden kuluttua muuttuu pölyksi Mooseksen julistuksen tähden, mutta eikö tärkeää ole se että Jeesuksen tähden henkemme ja jopa sielumme voi pelastua.

        Tietomme on vähäistä ja huonot raamatun käännökset eivät auta. Kestää 40 vuotta kääntymyksestä vähän oppia tuntemaan Kristusta jos tietoa janoaa.


    • Anonyymi

      Haluaisn olla uskovainen mutta koko ajan olen vajonnut alaspäin ja pilkannut koko ajan raamattua, uskon asiota ja herjannut ja pilkannut jumalaa. En vain yksinkertaisesti pysy uskossa tämä on jatkunut jo pitkään ha se näkyy myös viesteissäni. Olen varmaan jo tehnyt tahallista syntiä ja pyhän hengen pilkan ja Nyt ei ole enää uhria syntien sovittamiseksi. Ei mitään toivoa minulle. Olin 8 vuotta sitten uudesti syntynyt uskovainen mutten ole enään. Raamattu sanoo että joka luopuu uskosta ja alkaa elämään synti elämää ei voi enää uudistua parannukseen eikä pelastua

      • Anonyymi

        En pysty enää katumaan syntejäni enkä kykene tekemään parannusta ja palaamaan takaisin jeesuksen luo. Olen toivoton. Kunnatkin viestit olen laittanut minä AP


    • Anonyymi

      Niin, en tiedä mitä voi sanoa asian suhteen. Itse olen myös pilkannut ja synnissä elänyt, mutta yritän parannusta joka päivä. Rakkaus Jumalaan ilmenee haluna noudattaa Jeesuksen sanoja ja opetuksia. Mutta jos muka ei ole yhtään rakkautta niin ehkä siihen on syynsä.

      Imaami Mahdin lähimpiin miehiin liittyy sana että he ovat kuin taistelevat leijonat päivällä mutta lauhkeat yöllä. Tai olisiko se ollut toistapäin. Nostradamus antaa viitteen mistä se johtuu. Lähimmät miehet maailman rikolliset ovat salaa ryöstäneet omaisuudesta niin että heille on tullut paha mieliala.

      Myös Kuningas Saul tunsi tarvetta kukistaa voideltu Daavid ja häntä kiusasi paha Henki. Hän oli hyvin toiminut Jumalan hyväksi mutta Jumala katsoi ennemmin Daavidin puoleen kuin hänen.
      Siksi hän pilkkasi.

      Tämä aika on Antikristuksen aikaa ja salassa tapahtuu paljon pahuutta. Näyttää kuin Jumala olisi voimaton ja ansaitsisi pilkkaa kun hänen sanansa paikkansa pitävyys on järkkynyt.

      Lukea Raamattua ja laulaa hengellisiä lauluja siitä huolimatta antaa lohtua, vaikka paha kuinka mellastaa.

      Nyt on vaikea hetki itse kullakin.

      • Anonyymi

        Pitää yrittää rukoilla jos jumala vetäisi taas jeesuksen yhteyteen ja antaisi minulle synnin tunnin takasin ja näyttäsi minulle olenko tehnyt tahallisen synnin ja pyhän hengen pilkan. Haluasin lopettaa synnissä elämisen mutta vaikeaa on kun olen jo valmiiksi sirpaleina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää yrittää rukoilla jos jumala vetäisi taas jeesuksen yhteyteen ja antaisi minulle synnin tunnin takasin ja näyttäsi minulle olenko tehnyt tahallisen synnin ja pyhän hengen pilkan. Haluasin lopettaa synnissä elämisen mutta vaikeaa on kun olen jo valmiiksi sirpaleina

        Niin menestystä ja siunausta teillesi!
        Voimaa parannuksen tekoon. Sitä tarvitsen itsekin. Oon vähän paremmissa käsissä armon suhteen kun opin rukoilemaan Allahia Kristuksen asemesta. Olen saanut kuusi merkittävää rukousvastausta. Jeesus kerran sanoi pitävänsä minua liian syntisenä, jotta vastaisi rukouksiini. Mutta Allah on vastannut armeliaasti jokaiseen.

        Jeesus on vähän vihollisteni ja Juudan heimon puolella. Minua hän katsoo ylen.
        Ehkä niin on hyvä.

        Aina ei ole apua Jeesuksesta. Mutta Jehova ja Allah ovat aina vastanneet sekä Pyhä Henki usein.

        Rauhaa teille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin menestystä ja siunausta teillesi!
        Voimaa parannuksen tekoon. Sitä tarvitsen itsekin. Oon vähän paremmissa käsissä armon suhteen kun opin rukoilemaan Allahia Kristuksen asemesta. Olen saanut kuusi merkittävää rukousvastausta. Jeesus kerran sanoi pitävänsä minua liian syntisenä, jotta vastaisi rukouksiini. Mutta Allah on vastannut armeliaasti jokaiseen.

        Jeesus on vähän vihollisteni ja Juudan heimon puolella. Minua hän katsoo ylen.
        Ehkä niin on hyvä.

        Aina ei ole apua Jeesuksesta. Mutta Jehova ja Allah ovat aina vastanneet sekä Pyhä Henki usein.

        Rauhaa teille!

        Jeesukselle voi rukoilla suoraan koska jeesus on osa pyhää kolminaisuutta. Itse olen rukoillut isää jeesuksen nimessä mutta rukoukset voidaan osoittaa myös jeesukselle suoraan. Jeesus on välimies joka ottaa rukoukset myös vastaan koska suoraa yhtyettä jumalaan ei voi saada ilman välimies jeesusta koska olemme syntisiä. Jeesus on itse Jehova joka syntyi ihmiseksi maanpäälle sovittamaan syntimme. Kolminaisuus on kuin auto kolmella ovella


    • Anonyymi

      Lopulta kun menetin kokonaan uskoni jätin jeesuksen ja luovuin uskosta.

      Älä jätä,sillä hän tie ja pelastus..
      Muutoin kuolemasi voi olla mitä näin vidon,helvetin silpojat,he mantraa tämä on ikuista ja silpovat sinulta kaikki jäset irti ja palaat ehjäksi ja se jatkuu..Tämä on ikuista ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe