7 vuotias tyttöni on 120cm ja painaa 12 kiloa. Mitä teen ja mikä voi olla vialla?
Vastaukset 14
- Anonyymi
En tiedä aika laiha paljonko syö?
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Olisko silikonit mitään ?
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
aloittaja olis voinut vähän enemmän panostaa noihin mittoihin
- Anonyymi
Mitäh???
- Anonyymi
Huijari!
- Anonyymi
Hui kamala anna lapsellesi ruokaa enemmän älä pidä häntä nälässä
- Anonyymi
Kai olet käynyt lapsesi kanssa neuvolassa kaikki vuodet ennen koulun alkua? Eikö neuvolassa koskaan kiinnitetty huomiota pienuuteen?
Anna nyt kuitenkin lapsellesi hyvää, ravitsevaa ruokaa! - Anonyymi
Onko aloittaja huomannut, käykö lapsi oksentamassa ahmimisen jälkeen ?
Melkeinpä kannattaisi ottaa yhteyttä lääkäriin, täällä ei kukaan pysty kertomaan, mikä voisi olla vialla. - Anonyymi
oliko lapsi syntyessään keskonen kun painaa 7 vuotiaana 12 kiloa.
- Anonyymi
Voi olla keliakia...
- Anonyymi
eiköhän se keliaki olis huomattu neuvolassa jos 7 vuotias painaa 12 kiloa ja ollut kevyempi vielä monta vuotta sitten
- Anonyymi
2 v tyttö painaa 12 kiloa niin kuinka paljon lapsi on painanut 2 vuotiaan kun 7 vuotiaana on kaksi vuotiaan painoinen ja neuvolassa ei kukaan ole kiinnittänyt huomiota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532