Taffelilta niskalaukaus isoille sipsipusseille

Anonyymi-ap

Taffel lopettaa suurimmat sipsipussit ja liittyy näin mukaan shrinkflaatioon, eli pakkauskoon pienentämiseen hinnan pysyessä ennallaan.

https://yle.fi/a/74-20118355

"Tällä hetkellä Taffelin suurimmat sipsipussit ovat 325 gramman kokoisia. Jatkossa suurimmat pussit ovat 250–270 grammaa."

24

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HK:n "sininen" on kohta harmaa, tiedätkö miksi ?

      Siksi että se on kohta pelkkää LÄSKIÄ

      kyllä kusiaiset juonittelun osaa

      • Anonyymi

        Miksi muuten kastikeliha on kilohinnaltaan niin kallista..n. 11-12 €/kg , vaikka siinä on noin puolet rasvaa? Siitä saa oikean kunnon fläskisoosin, mutta kg-hinnan kuuluisi olla puolet tuosta.

        Ulkofilettäkin saa tarjouksesta siihen hintaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten kastikeliha on kilohinnaltaan niin kallista..n. 11-12 €/kg , vaikka siinä on noin puolet rasvaa? Siitä saa oikean kunnon fläskisoosin, mutta kg-hinnan kuuluisi olla puolet tuosta.

        Ulkofilettäkin saa tarjouksesta siihen hintaan!

        Rasva on kalleinta, koska siinä on eniten energiaa.


    • Anonyymi

      Kauheeta . Kerran vuodessa ostan , mut nyt en osta .

    • Anonyymi

      Pussi pienenee ja hinta nousee.

    • Anonyymi

      Juuri kun aloin ostelemaan sipsejä.

    • Anonyymi

      Coop , ne ex-Rainbow -sipsit ym. on yhtä hyviä ja paljon halvempia...miksi noita taffeleita pitäsi ostaa.

      • Anonyymi

        Coopit ja muut halpistuotteet tulee samoista tehtaista eli Atrialta, Saarioiselta, HK:lta ja muilta kuin ns. brändituotteetkin.


    • Anonyymi

      Aikoinaaan inflaatio siirtyi uusille alueille jo 60/70- luvuilla , kun inflaatio oli paljon rajumpaa kuin nykyään.
      Makkaraan alettiin lisätä perunajauhoa , ja reikäleivän reikä kasvoi jne..

      • Anonyymi

        Ennen makkaratehtaat lisäsi lihaan jauhoja, mutta nyt ne lisää jauhoihin vähän lihaa.

        Tarjouskinkkuunkin on ruiskutettu niin paljon suolavettä, että paistaessa se suolavesi tulvii uunipellin reunojen yli.


    • Anonyymi

      Saatanan Taffelin tollot! Isot pussit on ainoita mitä oon ostanu kun hinta ja laatu ovat kohdanneet. Nyt sit pitäis jotakii pikkupusseja ostaa tupla hinnalla vai? Ei tuu kesä. Estrellaa tuun jatkossa vaan ostamaan. Perkele!

    • Anonyymi

      Jatkumoa yritysten ahneusinflaatiolle (greedflation). Kun hintaa ei voi enää nostaa reippaasti myydään entisellä hinnalla paljon vähemmän. OrpoPurran oikeistokauhukabinetti on samaa pohjattoman ahneuden aikakautta, jossa kuluttajaa, työläistä, kansalaista kustaan silmään joka käänteessä oman tulotason maksimoimiseksi.

      • Anonyymi

        OrpoPurraa taitaa ensi edk-vaaleissa odottaa kalpea vaalitulos...vai paraneeko talous vuoteen 2027 mennessä..mene ja tiedä.


      • Anonyymi

        OrpoPurran oikeistokauhukabinetti on samaa pohjattoman ahneuden aikakauden airuetta, jossa kuluttajaa, työläistä, kansalaista kustaan silmään joka käänteessä oman tulotason maksimoimiseksi.


    • Anonyymi

      Vähemmän samalla hinnalla yleisön pyynnöstä 🤣

      • Anonyymi

        Niin. Jos "yleisö" on osakkeenomistajien johtokunta.


    • Anonyymi

      Jos näin tekevät menee taffelin sipsit boikottiin oitis !

      • Anonyymi

        En ostanut enää vuosiin, niin ylihinnoiteltu jo ajat sitten ja nyt vaan meno kiihtyy kun pussit pienenee.
        Kuluttajia pidetään noissa markkinapiireissä näköjään ihan tyhminä.
        Taitaa kuluttajien äly yllättää ja jää taffelit ostamatta.


    • Anonyymi

      Valmistautuvat oolannin sotaan.
      Eikös ne perunat tule sieltä?

    • Anonyymi

      Upea lähtölaukaus. Alankin tekemään itse sipsini.

    • Anonyymi

      Sipsit ovat epäterveellisiä syötäviä.
      Jos on kuitenkin pakko saada sipsiä niin ostaa tarjouksesta 5kg pussin kiinteitä pottuja, siivuttaa, öljyää, maustaa ja paistaa itse itelleen vuoden sipsit kerralla.

    • Anonyymi

      Jes! viimeinkin saadaan pienenpiä pusseja! Niitä oon jo kauan halunnut.

    • Anonyymi

      Isotkin pussit saa tyhjiksi.

    • Anonyymi

      Kuulemma kulutustottumukset ovat muuttuneet, joten pusseja on pitänyt pienentää hinnan pysyessä samana.

      https://www.hs.fi/talous/art-2000010782950.html

      "Taffelin 325 gramman sipsipussi on katoamassa. Taffelin suurin pussikoko puolestaan on vastaisuudessa 250–270 grammaa."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe