Kekkonen oli hyvä johtaja

Anonyymi-ap

Oli avoin, rehti ja tasapuolinen.

24

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ossi suree yhä Kekkosen kuolemaa, nyyh :(((

      • Anonyymi

        En minä sure yhtään mitään. Ymmärrän kylla kristallinkirkkaasti millainen on hyvä johtaja. Stubb eikä Orpo kuulu kumpikaan siihen kategoriaan. Lindman on vielä heidänkin alapuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sure yhtään mitään. Ymmärrän kylla kristallinkirkkaasti millainen on hyvä johtaja. Stubb eikä Orpo kuulu kumpikaan siihen kategoriaan. Lindman on vielä heidänkin alapuolella.

        Putiniahan sinä pidätkin listasi kärjessä.


      • Anonyymi

        En minä mitään sure. Kaipaan hyvää johtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään sure. Kaipaan hyvää johtamista.

        Edelleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putiniahan sinä pidätkin listasi kärjessä.

        Mistä niin päättelet? HO HOO, HO HOO!


    • Anonyymi

      Putinkin kaipaa Kekkosta.

    • Anonyymi

      Kuvasit Kekkosta kolmella sanalla, jotka kaikki voidaan asettaa kyseenalaiseen valoon.

    • "Urho Kekkonen on rrrikollinen".

      -Väinö Leskinen.

      • Anonyymi

        Leskinen oli oikeassa.

        Kekkonen toimi aikoinaan muun muassa teloitusryhmän johtajana, mutta ei saanut ragaistusta koska hän toimi sillä puolella, jonka tekemistä murhista ei annettu tuomioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leskinen oli oikeassa.

        Kekkonen toimi aikoinaan muun muassa teloitusryhmän johtajana, mutta ei saanut ragaistusta koska hän toimi sillä puolella, jonka tekemistä murhista ei annettu tuomioita.

        Leskinen oli Ässä Rykmentin komppanianpäällikkö.
        KGB Timo lymyili rauhanoppositiossa.


      • Anonyymi
        Hate.Maalaisliitto kirjoitti:

        Leskinen oli Ässä Rykmentin komppanianpäällikkö.
        KGB Timo lymyili rauhanoppositiossa.

        Asevelisosialistit taisteli sodassa ja piti Suomen Suomena sodan jälkeenkin. Kekkuli levitti punahometta, jota haki Kremlistä tuon tuostakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asevelisosialistit taisteli sodassa ja piti Suomen Suomena sodan jälkeenkin. Kekkuli levitti punahometta, jota haki Kremlistä tuon tuostakin.

        Valitettavasti taisteli myös sotilaan kaltaisten takia.


    • Anonyymi

      Kekkonen kävi noin 2 kertaa vuodessa hakemassa ohjeita Moskovasta.

      • Anonyymi

        Viisikymmentä vuotta taitavasti isänmaata luotsaten.

        Oikea SOTILAS


    • Anonyymi

      Kekkosen aikana ei natsit hilluneet hallituksessa :)

    • Anonyymi

      Kekkonen oli viimeinen todellinen presidentti.
      Suurin valtiomiehemme !

      PISTE.

      • Anonyymi

        Niin on Ossi, ainoa oikea SOTILAS!


      • Anonyymi

        Kekkonen jatkaa Tannerin 60v juhlapuheessaan: ”Väinö Tannerissa on paljon sellaista, joka on suomalaisinta, mitä miehessä voi olla: hän on varma mielipiteissään, joskus itsepäisyyteen saakka, hän on rehellinen ja luotettava kannanotoissaan...

        Kekkonen ei ollut mitään edellämainittua. Kekkosen itsensä lempisanontoja oli "Niin on jos siltä näyttää".

        Tämä sama opportunisti kehuskeli ammuttaneensa 1918 Haminassa 9 pääpunikkia...

        Tuo Korjuksen kirja kertoo Kekkosen verityön uhrien nimet ja aseman. Ihan tavallisia työläisiä olivat.

        Olli Korjus: Hamina 1918 : Nimi nimeltä, luoti luodilta

        ---

        Kekkosen vuolas ylistyspuhe perhetuttavalleen Väinö Tannerille tämän 60-vuotispäivänä.


        Urho Kekkosen puhe 12.3.1941 Helsingin Sanomissa Väinö Tannerin 60-vuotissyntymäpäivän johdosta.

        Täällä on tuo kyseinen "Kekkosen kirjoitus"

        Väinö Tanner (60-vuotias)

        Kekkonen, Urho (1941-03-12)

        https://www.doria.fi/handle/10024/11751

        https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/11751/TMP.objres.3483.html?sequence=1&isAllowed=y


      • Anonyymi

        Mielipide|Kolumni

        Nyt hutkitaan Kekkosta ja Koivistoa

        Soveltuvatko sellaiset käsitteet kuin moraali, kunnia tai häpeä muitta mutkitta kylmään sotaan tai edes suomettumiseen?

        Kimmo Rentola

        23.5.2023 2:00

        https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009602201.html

        >>>Toki Kekkosta tai Koivistoa saa ja on syytäkin arvostella, mutta on hyvä silti pysyä faktojen pohjalla, vertailla eri tietoja ja ottaa huomioon, että läntistä tiedustelun aineistoa on niukasti saatavilla.

        Kekkosesta on ”kolmelta kirjaimelta” tihkunut negatiivisia otteita, ja makasiineissa on epäilemättä lisää. Kun V. J. Sukselainen syrjäytettiin keväällä 1964 maalaisliiton johdosta Pravdan rankan arvostelun jälkeen, täällä todisteltiin pontevasti, ettei kirjoitusta tietenkään tilattu, kyllä Moskova itse päättää. Sitten vuonna 2016 julkaistiin Leonid Brežnevin päiväkirja ja siinä neljä sanaa: ”Kekonen – pyytää kaatamaan Sukselaisen.”<<<


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe