Ystävällisesti autoilijat

Anonyymi-ap

Semmosta kysyysin, ystävällisesti teiltä , jotka ajelette autolla. Niin, miksette käytä niinkään yksinkertaasta asiaa , kuin vilkku? Ja, Pää ei myös käänny ?

21

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhelimen lisäksi ei kerkeä kaikkia käyttämään.

• Anonyymi

Mulla on Bemari

• Anonyymi

Kaikessa Kurikassa olevassa tekemisessä ratkaisee "Mitä MÄ TÄSTÄ HYÖDYN?"

• Anonyymi00005

Ja jos joku auttaa ihmisiä siltä kysytään Mitä sä tästä hyödyt kuvastaa paikallista ajattelua

• Anonyymi00006

Juu, etenkin talvikeleillä. Ei vaan pahvit käytä

• Anonyymi00008

Ja vilkku päälle jo hieman ennen kuin käännytään.

• Anonyymi00009

Joo se ei hyödytä niin kuin ilmoitus mä käännyin jo

• Anonyymi00015

Vilkku päälle ensin, sitten vasta jarrutetaan ja käännetään rattia. Huonoille kuljettajille se vaan on liian vaikiaa. Kojelautakamerasta on paljon hyötyä, kun onnettomuustilanteita tuloo. Tallenteen voi toimittaa poliisille. Ei tarvitse ruveta huutamaan eikä kinaamaan. Suosittelen sellaasta kameraa, joka tallentaa myös parkissa. Liiketunnistimeeni on tullut kuvaa auton sisään tiiraavista tyypeistä ja ja ovenkahvan kokeilijoista.

• Anonyymi00010

Mä syön mämmilä ajaes.

• Anonyymi00011

Mä poltan tupakkia ketjus ei kerkiä kerkiämään vilkuttelemaan

• Anonyymi00012

Mihinkä päin pään pitääs kääntyä ja kummanko pään?

• Anonyymi00013

Se johtuu makneetista. Makneetti estää vilkun toiminnan.

• Anonyymi00014

Aattelin jotta ei täälä kyröllä tartte

• Anonyymi00016

Miksi pitäisi käyttää vilkkua, kun muita kulkijoita ei näy. Turha nakutusta vaan kuuluu vilkasta, se hermostuttaa

• Anonyymi00017

Silloin kun säännön on sisäistänyt, ei vilkuttamista tarvitse erikseen ajatella. Sen laittaa päälle automaattisesti, kun alitajunta toimii.

• Anonyymi00019

Aina on joku kulkija, paitsi ny keskellä yötä.

• Anonyymi00018

Hyvä kommentti ja niin totta. Itse olen ihmetellyt aina samaa. Jos joku käyttää vilkkua, niin se toimii vasta, kun etupyörät kääntyy. Useimmiten nämä vilkuttomat autot on saksalaista tuotetta ja olen ajatellut, etteikö rahat ole enää riittänyt lisäosaan nimeltä vilkku?

• Anonyymi00020

Mulla ei myöskään pää käänny. Ei oo kääntynyt 25 vuoteen

• Anonyymi00022

Ylipaino vaikuttaa juuri noin. Rasva tukkii liikeradat.

• Anonyymi00021

Moi!

Tässä kysyisin kaikilta asiantuntijoilta: Puhutaan seuraavista moottoriajoneuvoista, joissa on joko 2 tai 4 rengasta. Kaikki tiedämme seuraavat asiat. Taajamassa nopeusrajoitus on 40 tai 50km/h. Taajaman ulkopuolella 60, 80 tai 100kmh/h.

No, olen ajelemassa tiellä, missä on 100-rajoitus, ja ajan autoni mittarin mukaan sitä vauhtia. Kunnes huomaan , siellä on joku autoni perseessä kiinni. Hän kärkkyilee ''Milloin pääsen ohi?''. Ajaa reipasta ylinopeutta.

Mikä on riittävä rajoitus?

• Anonyymi00023

Jos etuotsalohko ei vielä ole kunnolla kehittynyt (alle 22v naisilla ja alle 25v miehillä), mikään ei riitä. Aivot vaan eivät vielä toimi kunnolla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      65
      3272
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      130
      2356
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1714
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      399
      1653
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe