Antakaas kunnon vinkkejä sinkkunaisille miten löytää iki oma mies itse sanon nainen kysyy mieheltä oletko sinkku ja jos vastaa joo niin nainen sanoo lähtisitkö kanssani vaik tavarataloja kiertelemään ja kahvil johonki varmasti huomenna ja siitä eteen päin tekee kaikkea yhdessä
Nyt kaikki miehet ja varatut naiset
21
281
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule, olispa tällaisia naisia oikeasti olemassa.
Ei ole ainuttakaan naista, joka olisi tullut kysymään, että lähtisitkö kanssani vaikkapa tavarataloa kiertämään, kahvilaan kahville tai lenkille.
Kun olen vastaavaa naiselle ehdottanut, niin vastaukseksi olen saanut EI KIITOS!
Jos nainen ehdottaisi, mitä olet sanonut, niin minä kyllä sanoisin, kiitos mielelläni lähden naisen kanssa vaikka ostoskeskukseen, mut sellaisia naisia ei vaan ole olemassa!- Anonyymi
Sama täällä , suomesta on naiset loppu, renttunaisia riittää.
Varmasti nainen haluaa tavarataloa kiertämään. Täällä päin on sellanen lopetettu tavaratalo. Ois mielenkiintoista käydä sielä kiertelemässä. Voin laittaa videolinkki, jos kiinnostaa. Mennään vaikka virtuaalikierrokselle. Oiskin muuten mielenkiintoista, jollain 3D kameralla kuvata ja vois liikkua kuten pelissä.
- Anonyymi
Paljon pitää olla tapahtunut ennen sitä, että nainen lämpenee noille ehdotuksille. Pitää olla paljon kohtaamisia, joista voisi ensinnäkin päätellä, että voisiko yhdessä asiat/ monet asiat toimia, et myönteinen tuntemus toisesta olisi yhteinen? Ronkeliutta voi kohdata niin miehissä kuin naisissakin, asiat harvemmin ovat niin yksioikoisia?
- Anonyymi
Viekää naiset tavarataloon, se on hyvä idea. Siellä on paljon katseltavaa, eikä tarvitse istua hiljaa. Tavaratalossa ei tarvitse pelätä päälle käymisiä eikä väärinkäsityksiä siitä, mitä treffeillä tapahtui. Kaikki kun ei ole tervepäisiä.
- Anonyymi
Viekää Puuiloon.
Sieltä voi tulla ulos vasara kädessä.
Hahhhahhh
Vilma - Anonyymi
Niin siellä kamerat tallentaa, ettei vaan satu mitään väärinkäsityksiä, mistä mies voisi myöhemmin kärsiä. Siinä hyvä tuki
- Anonyymi
söpöä ☺️
- Anonyymi
Kakista huvittavinta on se, että täällä saa kirjoittaa ainoastaan harvat, valitut ihmiset, olipa ne sinkkuja eli ei.
Ne oikeat sinkut, niin niiden aloitukset poistetaan ja kommentit myös, tää on ihan sisäpiiripaikka ja paskaa tulee tästäkin kommentista.
T. Entinen kirjoittaja- Anonyymi
Täältä poistuu jatkuvasti minunkin viestejä. Jatkuvasti.
Entinen Eivori - Anonyymi
No ensimmäiseksi huomaa sen että poistoissa ei ole mitään logiikkaa, ne ovat kuin edellisenä iltana rällänneen humalaisen, tänään krapulaisen botin poisteluja
Anonyymi kirjoitti:
Täältä poistuu jatkuvasti minunkin viestejä. Jatkuvasti.
Entinen EivoriSiis se että tänne ei saa kirjoittaa tai kirjoitukset poistuu.. se vaikuttaa siihen ettei pahemmin edes kiinnosta kommentoida ja näin ollen edes käydä.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis se että tänne ei saa kirjoittaa tai kirjoitukset poistuu.. se vaikuttaa siihen ettei pahemmin edes kiinnosta kommentoida ja näin ollen edes käydä.
Totta. Menee niin hankalaksi. 🙄
Entinen Eivori Haaveilija39 kirjoitti:
Siis se että tänne ei saa kirjoittaa tai kirjoitukset poistuu.. se vaikuttaa siihen ettei pahemmin edes kiinnosta kommentoida ja näin ollen edes käydä.
Vähän kummallista näiden viestien poistaminen kyllä. Joko minulla on tuuria, tai sitten se johtuu kirjoitustyylistäni, mutta yhtäkään viestiä en ole huomannut että olisi poistettu minulta, vaikka olen kirjoittanut palstalla yli vuoden.
Kun olin palstalla yli 10 vuotta sitten, niin silloin muutama kirjoitukseni kyllä poistettiin, mutta silloin kirjoitin kyllä enemmän provosoivia kirjoituksia.m36-intj kirjoitti:
Vähän kummallista näiden viestien poistaminen kyllä. Joko minulla on tuuria, tai sitten se johtuu kirjoitustyylistäni, mutta yhtäkään viestiä en ole huomannut että olisi poistettu minulta, vaikka olen kirjoittanut palstalla yli vuoden.
Kun olin palstalla yli 10 vuotta sitten, niin silloin muutama kirjoitukseni kyllä poistettiin, mutta silloin kirjoitin kyllä enemmän provosoivia kirjoituksia.Joskus oli ainakin se syynä jos kirjoitti lyhyesti, niin ne viestit poistui miltei heti.
Eli sulla yleensä on aika pitkiä kommentteja. Ehkä siinä syy miksi niitä ei niin poistella.
Itselläni kun tämä kirjoittaminen on muutenkin haastavaa, niin kyllä itseäni alkaa reippaasti potuttamaan jos vastaan pitkän rimpsun ja se poistetaan.. siksi pitäisi aina muistaa tallentaa ko kirjoitus ja vaikka myöhemmin yrittää uudelleen.Haaveilija39 kirjoitti:
Joskus oli ainakin se syynä jos kirjoitti lyhyesti, niin ne viestit poistui miltei heti.
Eli sulla yleensä on aika pitkiä kommentteja. Ehkä siinä syy miksi niitä ei niin poistella.
Itselläni kun tämä kirjoittaminen on muutenkin haastavaa, niin kyllä itseäni alkaa reippaasti potuttamaan jos vastaan pitkän rimpsun ja se poistetaan.. siksi pitäisi aina muistaa tallentaa ko kirjoitus ja vaikka myöhemmin yrittää uudelleen.Kirjoitan kyllä myös välillä lyhyitä muutaman rivin kommentteja, mutta nekään eivät ole hävinneet. Lisäksi tuon erään roskapostaajan kirjoituksia ei yleensä poisteta, joka kirjoittaa muutaman rivin roskaa moniin aloituksiin.
Mutta kannattaa kyllä pidemmät kirjoitukset tosiaan laittaa ensin talteen. Esim. joku notepad ohjelma on kätevä siihen.m36-intj kirjoitti:
Kirjoitan kyllä myös välillä lyhyitä muutaman rivin kommentteja, mutta nekään eivät ole hävinneet. Lisäksi tuon erään roskapostaajan kirjoituksia ei yleensä poisteta, joka kirjoittaa muutaman rivin roskaa moniin aloituksiin.
Mutta kannattaa kyllä pidemmät kirjoitukset tosiaan laittaa ensin talteen. Esim. joku notepad ohjelma on kätevä siihen.No aika erikoista tosiaan jos ei edes se vaikuta vaikka olis lyhyt viesti.
Niin toi on kyllä totta. Toiset kommentit pysyy vaikka mikä on. Vaikka olis ihan jo sisällön takia oikeus poistamiseen.
- Anonyymi
No siis miehn löytäminen on yksi helpoimpia tehtäviä tässä maailmassa. Sen eteen ei oikeastaan tarvitse tehdä juuri yhtään mitään. Täysin eri kysymys on sitten se, että kannattaako tuollaista miestä itselleen huolia. Yleensä niistä on enemmän riesaa ja vaivaa kuin iloa. Tämä on selvästi nähtävissä näistä sunkin jutuistasi Välis. Sun kuvaamasi miehet ovat aina riesoja ja sellasen kanssa eläminen olisi loputon työmaa, josta ei saisi itselle mitään iloa.
- Anonyymi
Jos nainen vaikuttaisi mukavalta ja söpöltä, niin toki lähtisin mukaan. Jos hänen kanssaan tulisi hyvin juttuun, niin mahdollisuuksia on enempäänkin. Tuollainen lähestyminen on tällaisen ujon miehen unelma.
- Anonyymi
Mies ja nainen kohtaavat kun juodaan viinaa baareissa. Menet baariin juomaan, siellä niitä miehiä tapaa. Raittiit jäävät yksin.
t. viinamies - Anonyymi
"iki oma"
Jos tuo tarkoittaa ikuisesti omaa, sellaista tuskin tapahtuu.
Tai voihan se toinen henkilö sellainen myös olla, se taasen on riippuvainen siitä, mihin itse uskoo.
Julmaa vaatia joltain henkilöltä tuollaista?
"Ole minulle hetken hurma", se sointuu paremmin korvaan.
Kiitävä hetki voi sitten olla tuurissaan pitempikin aikamääre.
https://www.youtube.com/watch?v=3RS2YK4epdQ
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312405Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175321Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344938Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752407Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931843FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225