Häpyhuulien pienennysleikkaus

Anonyymi-ap

Onko kukaan käynyt kyseisessä toimenpiteessä lähivuosina? Kiinnostaisi kuulla kokemuksia yksityisistä klinikoista ja hinnoista? Itsellä olisi tämä suunnitelmissa lähitulevaisuudessa.
Edellytykset päästä julkiselle mahdollisesti olemassa, mutta haluan hoitaa asian pois alta ilman turhaa jonottelua. Heltta haarovälissä vienyt itsetuntoa ja aiheuttanut harmia jo riittävän pitkään :)

14

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnea.

• Anonyymi

Tuo asia pitäisi hoitaa julkisella puolella ja se voisi olla jopa pakollinen.

• Anonyymi

Vaginahäpeä ei kuulu veronmaksajille.

• Anonyymi

Naisen sukuelinten silpominen on sallittua vain pimeimmässä Afrikassa.

• Anonyymi

Moikka, kävin kyseisessä toimenpiteessä kolme päivää sitten, laserilla leikattiin puudutuksessa, itse toimenpide oli helppo ja kivuton, ensimmäisenä iltana oli jkv kipua ja kävely edelleen jokseenkin hankalaa, 7 päivää sairaslomaa sain. Hinta Itä-Suomen alueella yksityisellä gynekologilla oli noin 3000 euron paikkeilla. Julkisellekin olisi tehnyt lähetteen, mutta jonot pitkät ja tämä yksityinen gyne sanoi että julkisella näitä toimenpiteitä suorittavat myös erikoistuvat lääkärit opin vuoksi, joten tästäkin syystä valikoitui yksityinen vaihtoehdoksi. :-)

• Anonyymi

Melkein mainosteksti.
        Seuraavaksi kerrot varmaan paikan nimenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein mainosteksti.
        Seuraavaksi kerrot varmaan paikan nimenkin?

Ei ollut tarkoitettu minkäänlaiseksi mainokseksi vaan pyrin vastaamaan ap:n kysymyksiin sen pohjalta mitä se on tässä vaiheessa toipumista mahdollista. :-)

• Anonyymi

Kiitos! Ei sattunut edes se puudutus vaihe?
        Itse asun etelä suomessa ja varmaan pitäisi täältä päin katsoa paikka jostain läheltä. Riittääkö 1 käynti ja pääsee sitten miettimään leikkausaikaa? Ja kuinka pitkä aika pitää varata siihen ekaan käyntiin? Mietin ensin sitä julkista, mutta tosiaan ois kiva saada alapää vaikka ens kesäksi kuntoon ni ehkä yksityinen tässä kohtaa järkevä vaihtoehto. Mehiläisen asiakaspalvelussa käskivät varaamaan ajan gynelle, mutta onks se ihan sama kelle niistä vai miten toi homma toimii? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Ei sattunut edes se puudutus vaihe?
        Itse asun etelä suomessa ja varmaan pitäisi täältä päin katsoa paikka jostain läheltä. Riittääkö 1 käynti ja pääsee sitten miettimään leikkausaikaa? Ja kuinka pitkä aika pitää varata siihen ekaan käyntiin? Mietin ensin sitä julkista, mutta tosiaan ois kiva saada alapää vaikka ens kesäksi kuntoon ni ehkä yksityinen tässä kohtaa järkevä vaihtoehto. Mehiläisen asiakaspalvelussa käskivät varaamaan ajan gynelle, mutta onks se ihan sama kelle niistä vai miten toi homma toimii? :)

Olin lueskellut netistä aiemmin että puudutuspiikit sattuisivat kamalasti, mulle laitettiin ennen puudutuspiikkejä ihon puuduttava voide jonka ansiosta en kyllä tuntenut ainuttakaan pistosta.
        Täällä riitti ainakin yksi konsultaatiokäynti jossa toimenpideaika sovittiin (toimenpideajan oltava kierron mukaan siten, että kuukautiset eivät tule ihan heti toimenpiteen jälkeen, toki näitä voi keltarauhashormonilla tarvittaessa kokeilla siirtää). Aika kannattanee varata sellaiselle gynelle/plastiikkakirurgille joka näitä toimenpiteitä tekee, uskoisin että etelässä enemmän vaihtoehtojakin mistä valita. :) konsultaatiokäynti kesti reilun 30 minuuttia ja itse toimenpideaika alkuvalmisteluineen ja seurantoineen noin kolmisen tuntia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin lueskellut netistä aiemmin että puudutuspiikit sattuisivat kamalasti, mulle laitettiin ennen puudutuspiikkejä ihon puuduttava voide jonka ansiosta en kyllä tuntenut ainuttakaan pistosta.
        Täällä riitti ainakin yksi konsultaatiokäynti jossa toimenpideaika sovittiin (toimenpideajan oltava kierron mukaan siten, että kuukautiset eivät tule ihan heti toimenpiteen jälkeen, toki näitä voi keltarauhashormonilla tarvittaessa kokeilla siirtää). Aika kannattanee varata sellaiselle gynelle/plastiikkakirurgille joka näitä toimenpiteitä tekee, uskoisin että etelässä enemmän vaihtoehtojakin mistä valita. :) konsultaatiokäynti kesti reilun 30 minuuttia ja itse toimenpideaika alkuvalmisteluineen ja seurantoineen noin kolmisen tuntia :)

Joo siitä mä oon lukenutkin kans et ne sattuis, mut hyvä tietää ni ei tarvii nukutuksesta viel ylimääräsiä sit maksella :)
        Kiitos tästä oli apua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siitä mä oon lukenutkin kans et ne sattuis, mut hyvä tietää ni ei tarvii nukutuksesta viel ylimääräsiä sit maksella :)
        Kiitos tästä oli apua!

Joo en maksaisi kyllä nukutuksesta ainakaan oman kokemukseni perusteella :) voin tulla päivittelemään vielä toipumisesta kunhan pääsee kunnolla liikkeelle, leikkauksen jälkeen on kyllä
        Päivät menneet aika pitkälti sängyssä maaten kun ei oikein turvotukselta ja kivulta kärsi paljoa jalkeilla olla, yksilöllistä toki varmaan tämäkin :)

• Anonyymi

Onko vähän kuin ympärileikkaus..
      Kuka sitä haluaa?

• Anonyymi

No tässä kohtaa ei miesten mielipiteet paljon kiinnosta kun noi lerpattimet häiritsee sen verran. Stringejä ei voi edes kuvitella käyttävänsä, kusinäytteen antaminenkin on aika suoritus kun 5 haaranen kusi menee kaikkialle muualle kun sinne purkkiin minne pitäisi jos ei muista siirrellä ylimäärästä nahkaa edestä jne jne. Ei varmaan kukaan muu kuin samasta vaivasta kärsivä voikkaan ymmärtää miten ärsyttävä ja kiusallinen tämä vaiva voi olla.

Eli ei tarvitse tulla kertomaan tyhmiä mielipiteitä asiasta, vaan jos jollain on oikeasti kertoa jotain toimenpiteestä ja suositella jotain hyvää gynekologia olisin erittäin kiitollinen 😊

• Anonyymi

Mitä järkeä puuduttaa alapää? Kaikki leikkaus vaurioittaa tuntoaistia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe