Vieläkö JT on päihdeongelmia? Alkoholista ja muusta?
Päihdeongelmat Jehovan todistajilla
21
308
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti heillä on ainakin tavan kristittyjä liberaalimpi suhtautuminen viinaan. Olen pari kertaa jonkun JT:n kanssa ollut ryyppäämässäkin.
- Anonyymi
Käyttävätkö JT viinaa vai viiniä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttävätkö JT viinaa vai viiniä?
Ei kai sitäkään ainakaan minun tietääkseni heiltä kiellety ole, noiden edellä mainittujen JT kanssa satuimme tosin juomaan lähinnä kaljaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sitäkään ainakaan minun tietääkseni heiltä kiellety ole, noiden edellä mainittujen JT kanssa satuimme tosin juomaan lähinnä kaljaa.
Rutherford antoi heille mallin.
Hän veti sekä viinaksia, että kaljaksia. Ja maha oli sen näköinen.- Anonyymi
Soopaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soopaa!
Turha inttää kun olen ihan omin silmin nähnyt Jehovan Todistaja kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu kieltää väkijuomien juomisen. Siellä puhutaan on kuin maston huipussa makaisit. Kenellä on voivotus js kenellä valtus? Niillä jotka väkijuoman ääressä viipyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu kieltää väkijuomien juomisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soopaa!
Soppaa tosiaan veti ja runsaasti.
- Anonyymi
Vieläkö... Hehehe
JT ei dokaa!- Anonyymi
Hei kännissä voi olla paljon Mutta jos toppää
Tulee maine haittaa järjestölle kenkää tulee
Tai oli uutta valoo kenkää ei ehkä tule jos osoittaa
Katumusta . Kun mukaan tulee niin vähän nykyään
.
Viina virtaa. Ja sittemmin nuoremmilla myös huumeet tulleet raamatun mukaisesti käyttöön.
- Anonyymi
Ja peräilmaa tietenkin aina päästellään äänekkäästi samalla kun vedetään piriviivoja nokkaan tai lärvilautasia kurkusta alas.
Anonyymi kirjoitti:
Ja peräilmaa tietenkin aina päästellään äänekkäästi samalla kun vedetään piriviivoja nokkaan tai lärvilautasia kurkusta alas.
Kyllä. Ja armolahjana aamulla kakka housuun.
- Anonyymi
Kokkolassa oli ja, varmaan on vieläkin itäisessä ja läntisessä paljon ihan kunnon juoppoja, papisto ja rahvas tässä yhtä hyviä.
- Anonyymi
Alkoholi on harvoja sallittuja huveja todistajissa ja raja sen suhteen on häilyvä. Periaatteessa juopumus on kiellettyä, mutta on määrittelykysymys, mikä on juopumusta. Kyllä monet todistajat käyttävät varsin paljon alkoholia. Vaikea tuota on selvin päin kestää.
- Anonyymi
Tuntemani JT jonka kanssa ryyppäsin määritteli tuon rajan niin että kunhan ei mene filmi poikki eikä tule sekoiltua mitään älytöntä niin ei ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemani JT jonka kanssa ryyppäsin määritteli tuon rajan niin että kunhan ei mene filmi poikki eikä tule sekoiltua mitään älytöntä niin ei ongelmaa.
Suunnilleen noin se voidaan määritellä. Tottunut juomari voi vetää melkoisia määriä alkoholia ilman noita asioita, tai oksentamista tai sammumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnilleen noin se voidaan määritellä. Tottunut juomari voi vetää melkoisia määriä alkoholia ilman noita asioita, tai oksentamista tai sammumista.
Kulissit pysyvät pystyssä yllättävän pitkään heilläkin mutta romahdus tulee kun ikää ja juomavuosia karttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulissit pysyvät pystyssä yllättävän pitkään heilläkin mutta romahdus tulee kun ikää ja juomavuosia karttuu.
Niinhän se tahtoo alkoholismissa mennä. Juominen pysyy salassa, kunnes ei enää pysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei oksenna, niin kaikki hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042