Olen ollut huolissani päättäjien suhtautumisesta luonnonsuojeluun. Tietoa, ymmärrystä, kokonaisvaltaista tuntemusta ei ole. Vähätellään, kierrellään. Työpaikat tärkeämpiä kuin metsät, eläimet. Nykyinen maa ja metsätalousministeri ei arvosta luonnon hyvinvointia, eläinten hyvinvointia, vaan antaa markkinoille mahdollisuuden vaikuttaa esim. turkistarhauksessa. Ehkä hän sai paikan, koska oli helppo vaikutettava. Korruptiotutkimus toi mielenkiintoisen tiedon, että myös virkamies korruptioon on törmätty. Tämähän on tiedetty, ihmetelty, mutta häpeänä siitä ei ole julkisesti puhuttu. On kuitenkin aika ottaa luonnonsuojelussa linja suojella. On aika myös ottaa linja pitää hyvää huolta elämistä, niin luonnossa kuin tuotannossa. Kuka virkamies, kuka ministeri nostaa käden ja ilmaisee rehellisen halukkuuden tähän työhön ?
Ministereiden, virkamiesten ympäristöön suhtautuminen
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä noin 75% kansalaisista tietää ja tuntee vastuullisesti kansantalouden merkityksen ja siihen yhtenä osana liittyvän luonnonsuojelun. Jäljelle jäävässä 25 % osa tuntee vastuut ja toimii myös laillisesti, mutta muutamat ovat kadottaneet realistisen kansantalouden merkityksen. Näkeehän tuon jokainen esim. seuratessa Eduskunnan televisioituja lähetyksiä sekä varsinkin viimeaikaisia uutislähetyksiä. Yhteiskuntakelpoisuus vastuuntuntoineen on joillain täysin hukassa. Mikä on viime vuosikymmenien koulutuksen taso eri kouluissa . Onko niissä edes yhteikuntaopin tunteja?
- Anonyymi
Jotkut vaan ihailee rikollisuutta ja rikollista toimintaa. Kun on löytynyt jengi jossa sitä voi harrastaa ilman pelkoa sanktiosta, niin tulos on kaikkien nähtävissä. Länsimainen demokratia katoaa vähitellen ja rikollisuus kasvaa.
- Anonyymi
Sanos muuta, pitävät hullureettaakin profeettana, vaikka sillä on kaksi isoa rakkia mille syöttää valtavasti lihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138