Uutta puheenjohtajaa juhlittiin, kuvassa noin 30 ihmistä, joista sain bongattua kaksi (2) miestä taka-alalta.
Ilkassa oli valokuva Vasemmistoliiton kokouksesta
14
274
Vastaukset
- Anonyymi
Puhenjohtaja on uitetun kissan näköinen. Ei tee vaikutusta mun pikku jormassa.
- Anonyymi
Puheenjohtaja on uitetun kissan näköinen.
Ei tee vaikutusta mun pikku jormassa.- Anonyymi
Sun jorma ei tee vaikutusta kehenkään.
- Anonyymi
On se tehnyt neljä tenavaa.
- Anonyymi
Juu ei rasvanahkaduunarit äänestä tämmöisiä elokapinoitsija-rettelöitsijöitä
- Anonyymi
Ensitöikseen tämä uitettu listasi puolueet joiden kanssa ei halua olla missään tekemisissä, PS ja kok. Ei politiikkaa näin tehdä, siis lähes puolet Suomen kansasta on ilmaa hänelle.
- Anonyymi
Haluaa siis pitää puolueensa vain feministisenä keskinäisenä keskustelukerhona
- Anonyymi
Vasemmistoliitto on intersektionaalisen feminismin saastuttama.
- Anonyymi
Näyttääs olevan kyse enemmän intersektionaalisesta sovisnismistä.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto samoinkuin Vihreätkin on nykyään nuorten vihaisten naisten puolueita joissa kummassakin on kaksi (2) miesjäsentä.
Vasemmistoliiton molemmat miehet oli paikalla kokouksessa. - Anonyymi
Ei ne välttämättä ole miehiä, näyttää vaan niiltä, vassarithan on sitä LGBTQIA+ porukkaa ja viimein merkki voi tarkoittaa mitä vaan.
- Anonyymi
Vasemmistoliittoon en liittyisi mistään hinnasta. Minulla on syvä halveksunta heitä kohtaan. Lii on kyllä älykäs ja sanavalmis, mutta hänkin on tehnyt jostain syystä suuren virheen liittymällä tuollaiseen puolueeseen.
- Anonyymi
Otsalohko alikehittynyt, jos vasemmistoliittoon liittyy.
- Anonyymi
Vasurit luulevat itsestään aika rutkasi liikaa. Kukaan ei heidän ideologiaa kaipaa, demareissakin on jo liikaa sulateltavaa. Heidän ajatuksen kulku on vain velan tossa ja rahan jakamista . Mistään muusta eivät edes tajua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975968Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442297
- 932039
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2841314Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131287Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226