Uutta puheenjohtajaa juhlittiin, kuvassa noin 30 ihmistä, joista sain bongattua kaksi (2) miestä taka-alalta.
Ilkassa oli valokuva Vasemmistoliiton kokouksesta
16
335
Vastaukset
- Anonyymi
Puheenjohtaja on uitetun kissan näköinen.
Ei tee vaikutusta mun pikku jormassa.- Anonyymi
Sun jorma ei tee vaikutusta kehenkään.
- Anonyymi
Mutta Halla- Ahon kuvan kun persu näkee niin kyllä jököttää?
- Anonyymi
On se tehnyt neljä tenavaa.
- Anonyymi
Juu ei rasvanahkaduunarit äänestä tämmöisiä elokapinoitsija-rettelöitsijöitä
- Anonyymi
Ensitöikseen tämä uitettu listasi puolueet joiden kanssa ei halua olla missään tekemisissä, PS ja kok. Ei politiikkaa näin tehdä, siis lähes puolet Suomen kansasta on ilmaa hänelle.
- Anonyymi
Haluaa siis pitää puolueensa vain feministisenä keskinäisenä keskustelukerhona
- Anonyymi
Vasemmistoliitto on intersektionaalisen feminismin saastuttama.
- Anonyymi
Näyttääs olevan kyse enemmän intersektionaalisesta sovisnismistä.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto samoinkuin Vihreätkin on nykyään nuorten vihaisten naisten puolueita joissa kummassakin on kaksi (2) miesjäsentä.
Vasemmistoliiton molemmat miehet oli paikalla kokouksessa. - Anonyymi
Ei ne välttämättä ole miehiä, näyttää vaan niiltä, vassarithan on sitä LGBTQIA+ porukkaa ja viimein merkki voi tarkoittaa mitä vaan.
- Anonyymi
Vasemmistoliittoon en liittyisi mistään hinnasta. Minulla on syvä halveksunta heitä kohtaan. Lii on kyllä älykäs ja sanavalmis, mutta hänkin on tehnyt jostain syystä suuren virheen liittymällä tuollaiseen puolueeseen.
- Anonyymi
Otsalohko alikehittynyt, jos vasemmistoliittoon liittyy.
- Anonyymi
Vasurit luulevat itsestään aika rutkasi liikaa. Kukaan ei heidän ideologiaa kaipaa, demareissakin on jo liikaa sulateltavaa. Heidän ajatuksen kulku on vain velan tossa ja rahan jakamista . Mistään muusta eivät edes tajua
- Anonyymi
Mikseiköhän nuo viherpunikit vaan muuta pohjois-koreaan,.miksi Suomesta tehdä vasemmistolainen valtio kun noita ihanne yhteiskuntia kerta on jo valmiiksi olemassa
- Anonyymi
MIksi persut eivät muuta Venäjälle? Siellä ei ole viherpunikkeja, ei seksuaalivähemmistöjä, ei vapaita vaaleja, ei vapaita tiedotusvälineitä ja eri mieltä olevat voi pudottaa ikkunasta. Tätähän te perusidiootit olette Suomeenkin ajamassa. Muuttakaa russakoiden maahan. Siellä on persun taivas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913