Pinnallisuus suhteessa

Anonyymi-ap

Mä olen leski ja eli siis sinkku.50v.
Takana kolme liittoa.voih, miksi miehet on niin pinnallisia?vain nuoret ja kauniit kelpaavat!
Katsokaapa vain mitä tahansa treffiilmoitusta näilläkin palstoilla!viime viikolla joku mies taas etsi"näyttävää ja seksikästä"naista...
Naiset kun etsivät "luotettavaa elämänkumppania".Mielessäni pyörii antiikkiantiikkia-ohjelman Pauliinan tekemä video miehistä.hän oli huomannut että miehet häpeilevät mm.vehkeen kokoa...rahatilannettaan(aivan kuin nykynaiset tarvitsisivat elättäjää) ...ulkonäköään..pinnallisia asioita.
Kun nainen etsii(toisin kuin miehet)seksin sijasta luotettavuutta!
Näin Pauliina.
Minulla oli tässä 6 vuotta sitten seurustelukaveri. Jäimme ystäviksi.hän kysyi seksin jälkeen minkä numeron antaisin hänelle kouluarvosanaasteikolla..kun exä oli antanut kympin.kertoo paljon miehistä.
Minä etsin seksistä läheisyyttä.en arvioi suorituksia.
En tiedä sitten miten muut naiset tämän kokevat.seksi on siksi tärkeää. Mutta ei se saisi tärkeintä olla.
Jumala on rakkaus.miksi se on luonut täysin hormonien vietäviksi miehet.siksi minäkin olen"liian vanha",enkä saisi tätäkään kirjoittaa .haistakaahan..kukkanen!

15

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse miehenä olen sitä mieltä ettei vika ole vain meissä vaan joillain naisilla on tapana juurikin "arvioida suoritusta" ja asettaa varsinkin sängyssä vaikka minkälaisia odotuksia. Tämä varmaan osaltaan luo miehissä epävarmuutta joka saa kyselemään edellä mainitsemiesi kaltaisia asioita. Itse myöskin kaipaisin kumppanilta lähinnä luotettavuutta ja läheisyys olisi paljon tärkeämpää kuin seksi itsessään, mutta vastaavasti naisten pinnallisuuden takia olen todennut etten heitä mihinkään tarvitse enkä oikeastaan parisuhdetta tai mitään siihen liittyvää ole enää aikoihin osannut kaivatakaan. Elämä on vaan paljon mukavampaa itsekseen ku naisista on pelkkää harmia ja vaivaa :)

    • Anonyymi

      Kun se menee sisään ja tekee edestakaisia liikkeitä, niin sinäkin kelpaat. Voit luottaa siihen.

    • Anonyymi

      Jos yhdessä sovitte, että veitikka saa köydä välillä vieraissa (tai tutuissa) emäteissä, niin sekös kelpaa. Ja nainen voi halutessaan myös suudella toisen naisen emättiä vaikka yhdessä miehensä kanssa! Se on tosirakkautta, niin. Yhteiset leikit tuntuvat aina niin ihanilta!

    • Anonyymi

      "kun exä oli antanut kympin.kertoo paljon miehistä."

      Haha, kertoo paljon NAISISTA, kun seksistä jaetaa kouluarvosanoja. Taitaa olla se malka siellä omassa silmässä.

      Miksi muuten seksiä seurustelusuhteessa? Ei kuulosta kristilliseltä koko avaus, ehkä kannattaa tarkastaa oma ja kumppanien vakaumus ja kirjoittaa sitten vaikka vain maallisille ihmissuhdepalstoille asioista.

      • Anonyymi

        Siis se mies pyysi minulta arvosanaa, mutta minä en arvioi ketään.
        Ja kannattaisi sinun muutenkin avartaa vähän tuota maailmankuvaasi.elät laput silmillä.


    • Anonyymi

      Tavan suomalainen ei tiedä raamatun kristillisyydestä ei yhtään mitään !
      He tietävät muutaman korulauseen luterilaisuudesta virsikirjasta ja muutamat jopa katkismuksesta, siinä kaikki.
      Mitään jumalasuhdetta heillä ei ole, lutteristaankaan eivät tiedä mitään.

      Mutta hautajaisissa he ovat kyllä tosiuskovia papin tarinoitten mukaan!

      • Anonyymi

        Kuolinvuoteellaan lutteri makaa ja hokee, olen kastettu olen pelastuva!

        Eli kuuluu edellisten joukkoon.
        Paavin räikeimpien jumalattomuuksien arvostelu ei vielä ole kristillisyyttä, pelkkä oppikiivailija ei ole Herraa näkevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolinvuoteellaan lutteri makaa ja hokee, olen kastettu olen pelastuva!

        Eli kuuluu edellisten joukkoon.
        Paavin räikeimpien jumalattomuuksien arvostelu ei vielä ole kristillisyyttä, pelkkä oppikiivailija ei ole Herraa näkevä.

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli niitä miehiä, joita naiset ei kiinnostaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli niitä miehiä, joita naiset ei kiinnostaneet.

        Ne miehet toi Amerikasta sen kulttuurin tänne Suomeen, mikä on nyt levinnyt laajalle, jopa kristillisiin kirkkoihinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet toi Amerikasta sen kulttuurin tänne Suomeen, mikä on nyt levinnyt laajalle, jopa kristillisiin kirkkoihinkin.

        ..kristillisiin kirkkoihinkin..!

        Just tuon verran luterilainen kirkkoveron maksaja tietää että osaa hokeman ulkoa, kristillisiin kirkloihin..!

        Vaikka ei tiedä mitään mikä on todella kristillinen kirkko !
        Ei yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..kristillisiin kirkkoihinkin..!

        Just tuon verran luterilainen kirkkoveron maksaja tietää että osaa hokeman ulkoa, kristillisiin kirkloihin..!

        Vaikka ei tiedä mitään mikä on todella kristillinen kirkko !
        Ei yhtään mitään.

        Nokian pappi erehtyi ekumeniaan parhamilaisten kanssa ja sai sen tartunnan ja meinasi menettää virkansakin niissä pippaloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokian pappi erehtyi ekumeniaan parhamilaisten kanssa ja sai sen tartunnan ja meinasi menettää virkansakin niissä pippaloissa.

        Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.


    • Anonyymi

      Exien sexit ei tosiaan jää mieleen. Minkä ihmeen takia sellaisia edes muistelisi.

      Poikkeuksena epämuodostuneet penikset, joita ei voi unohtaa vaikka haluaisi. Penis voi olla käsittämättömän ruma. Näin siis jos sellaiseen sattuu törmäämään.

      • Anonyymi

        Ei se teidän naistenkaan alapää monesti paljon sen kauniimpaa katseltavaa ole ei millään pahalla.


    • Anonyymi

      💖💓💗

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe