Suurin osa Suomen tuulimyllyhankkeista sijaitsevat lintujen muuttoreitillä ja Suomen tiheimmin esiintyvällä metsäpeura-alueella?
Menkää istumaan perseellänni sinne ja katsokaa miten il.asto, eläimistö ja koko luonto tuhotaan. Ottakaa spray maalia varalta mukaan.
Elokapina, miksi...
11
148
Vastaukset
- Anonyymi
Just!
- Anonyymi
Yllytä nyt viellä noita päävikasia. kyllä ne linnut osaa kiertää. Kaikki ketkä kuuluu tuo porukkaan, pitäisi antaa Putille kurssille.
- Anonyymi
ei kai ne peurat niin isoja ole että ne myylyn lapoihin osuu 60 metriä korkeita peuroja hahahh tuulimyllyy mikään lintu osu
- Anonyymi
Osuu! Nähty on! Kvg!
- Anonyymi
eihän muuttolinnut lennä tollo niin matalalla hahhah ahhah.
- Anonyymi
ja tuuli myllyt on ripoteltu sinne tänne ahhaah siksakkiako linnut lentää ahhaha hehheeh vajakki
- Anonyymi
Linnuilla on siivet millä lentää ja väistää tuulivoimala. Tuulivoimalat ei osaa lentää, eikä kävellä, joten linnuilla on aikaa kierellä. Ja nuo hanhiparvet oppisi äkkiä kiertämään tuulivoimalan paikkoja jossa niille annetaan hauleja.
- Anonyymi
Seuraavat myllyt bygataan skönelle.
- Anonyymi
Lintuja Kannattaa suojella, kannattamalla aloitetta!
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12504 - Anonyymi
Tehtaan myllyt ei kuulu luontoon!
- Anonyymi
Sitten helsinkiin kauppatorille voi pari tuulivoimalaa laittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882