Mobilat poistunut - Miksi?

Anonyymi-ap

Mitä pahaa tässä on:
Mobilat geeli, lisämunuaisen kuorikerroksen uute
Kortikosteroideja 0,2 mg, mukopolysakkaridipolysulfaatti, salisyylihappo

Mobilat-geeli on kolmen lääkeaineen yhdistelmävalmiste.

Mobilat-geelin vaikuttavat aineet imeytyvät jonkin verran ihon läpi alla oleviin kudoksiin. Ne estävät tulehdusreaktioita ja edistävät turvotuksen häviämistä, jolloin kipu lievittyy. Geelillä on miellyttävä ihoa viilentävä vaikutus.

LääkeInfo

5

1185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin järkyttynyt apteekissa kun kuulin että se on lopetettu ja poistunut. Syytä ei tunnu kukaan tietävän miksi lopetettu yhtäkkiä. Se oli alkanut mielestäni vaikuttaa tehokkaammin ja hyvin (ennen ei ehkä niin hyvin), kamaliin oireisiin, jossain vaiheessa. Nyt joutuu kokeilemaan muita merkkejä, auttavatko ne edes. Oli myös ilmestynyt joku outo burana voide kauppaan ja muita outoja, pelkkiä geelejä. Mobilatissa oli sentään emulsiovoide vaihtoehtona. Geeli voi olla inhottava tuntumaltaan. Mitä ihmettä tapahuu?

• Anonyymi

Olen ihan yhtä järkyttynyt. Mobilat oli ainoa toimiva tulehduskipugeeli ja emulsiovoide ja se lopetettiin sen takia että se oli aivan liian hyvä ja tehosi vaivoihin!!! Ja tämän takia muita tuotteita ei myyty tarpeeksi.

Lääketeollisuutta ei kiinnosta ihmisten hoito vaan tuotteiden myynti. VMP!!!

• Anonyymi

Ei vastaa Burana geeli taiv Voltaren Mobilaattia.

Ihan eri tehoaineet ja vaikutusmekanismi.

• Anonyymi

Eli tässä keksitään pyörää uudelleen rahastus mielessä.

RENNIE = Pepsid Duo
      FINREXIN = Joku hötö en muista, kalliimpi silti
      MOBILAT =Bebanthen
      JNE.

• Anonyymi

Mobilat ja muut kipugeelit pitäisi olla reseptilääkkeitä koska ne ovat haitaksi luonnolle ja vesistöille!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe