Mitä pahaa tässä on:
Mobilat geeli, lisämunuaisen kuorikerroksen uute
Kortikosteroideja 0,2 mg, mukopolysakkaridipolysulfaatti, salisyylihappo
Mobilat-geeli on kolmen lääkeaineen yhdistelmävalmiste.
Mobilat-geelin vaikuttavat aineet imeytyvät jonkin verran ihon läpi alla oleviin kudoksiin. Ne estävät tulehdusreaktioita ja edistävät turvotuksen häviämistä, jolloin kipu lievittyy. Geelillä on miellyttävä ihoa viilentävä vaikutus.
LääkeInfo
Mobilat poistunut - Miksi?
2
409
Vastaukset
- Anonyymi
Olin järkyttynyt apteekissa kun kuulin että se on lopetettu ja poistunut. Syytä ei tunnu kukaan tietävän miksi lopetettu yhtäkkiä. Se oli alkanut mielestäni vaikuttaa tehokkaammin ja hyvin (ennen ei ehkä niin hyvin), kamaliin oireisiin, jossain vaiheessa. Nyt joutuu kokeilemaan muita merkkejä, auttavatko ne edes. Oli myös ilmestynyt joku outo burana voide kauppaan ja muita outoja, pelkkiä geelejä. Mobilatissa oli sentään emulsiovoide vaihtoehtona. Geeli voi olla inhottava tuntumaltaan. Mitä ihmettä tapahuu?
- Anonyymi
Olen ihan yhtä järkyttynyt. Mobilat oli ainoa toimiva tulehduskipugeeli ja emulsiovoide ja se lopetettiin sen takia että se oli aivan liian hyvä ja tehosi vaivoihin!!! Ja tämän takia muita tuotteita ei myyty tarpeeksi.
Lääketeollisuutta ei kiinnosta ihmisten hoito vaan tuotteiden myynti. VMP!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886