Mobilat poistunut - Miksi?

Anonyymi-ap

Mitä pahaa tässä on:
Mobilat geeli, lisämunuaisen kuorikerroksen uute
Kortikosteroideja 0,2 mg, mukopolysakkaridipolysulfaatti, salisyylihappo

Mobilat-geeli on kolmen lääkeaineen yhdistelmävalmiste.

Mobilat-geelin vaikuttavat aineet imeytyvät jonkin verran ihon läpi alla oleviin kudoksiin. Ne estävät tulehdusreaktioita ja edistävät turvotuksen häviämistä, jolloin kipu lievittyy. Geelillä on miellyttävä ihoa viilentävä vaikutus.

LääkeInfo

5

1147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin järkyttynyt apteekissa kun kuulin että se on lopetettu ja poistunut. Syytä ei tunnu kukaan tietävän miksi lopetettu yhtäkkiä. Se oli alkanut mielestäni vaikuttaa tehokkaammin ja hyvin (ennen ei ehkä niin hyvin), kamaliin oireisiin, jossain vaiheessa. Nyt joutuu kokeilemaan muita merkkejä, auttavatko ne edes. Oli myös ilmestynyt joku outo burana voide kauppaan ja muita outoja, pelkkiä geelejä. Mobilatissa oli sentään emulsiovoide vaihtoehtona. Geeli voi olla inhottava tuntumaltaan. Mitä ihmettä tapahuu?

• Anonyymi

Olen ihan yhtä järkyttynyt. Mobilat oli ainoa toimiva tulehduskipugeeli ja emulsiovoide ja se lopetettiin sen takia että se oli aivan liian hyvä ja tehosi vaivoihin!!! Ja tämän takia muita tuotteita ei myyty tarpeeksi.

Lääketeollisuutta ei kiinnosta ihmisten hoito vaan tuotteiden myynti. VMP!!!

• Anonyymi

Ei vastaa Burana geeli taiv Voltaren Mobilaattia.

Ihan eri tehoaineet ja vaikutusmekanismi.

• Anonyymi

Eli tässä keksitään pyörää uudelleen rahastus mielessä.

RENNIE = Pepsid Duo
      FINREXIN = Joku hötö en muista, kalliimpi silti
      MOBILAT =Bebanthen
      JNE.

• Anonyymi

Mobilat ja muut kipugeelit pitäisi olla reseptilääkkeitä koska ne ovat haitaksi luonnolle ja vesistöille!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe