Surkeitten surkeeta porukkaa . painaa piilovikasta tietoisesti vaihtoon ja poraa täällä itkien kun on saanut liikkeestä sen toisen yksityiskusettajan tuoman piilovika pommin itselleen. Kusetatte toisianne puahhhh. Kerskutte muille että sainpas sen miinan painettua liikkeeseen. No sain vastaavan paskan kyllä tilalle ja sitten <kuuluu itkua>
Yksityiset kusettaaa ja itkee
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kyllä ihan väärässä. Ei kauppaa noin tehdä.
- Anonyymi
Kun asioi kunnollisissa autoliikkeissä , niin mitään itkuja ei tule . Sinä kyllä jaksat itkeä jatkuvasti .
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
Olen omistanut lähes 20 autoa. Vain muutaman harvan ostotaipaleen alussa
ostamani auton kohdalla on on käynyt mielessä, että auto olisi kenties tullut
tarkistaa paremmin ja että sitä ei olisi kannattanut ollenkaan ostaa.
Mikä olikaan siis näiden autojen vika?
Ruoste, ruoste ja ruoste.
Lähes kaiken muun PYSTYY korjaamaan, mutta korjaaminen kaupallisessa korjaamossa ei välttämättä kannata.
Edustan pääkaupunkiseutua.
Olen aivan varma, ettei täällä oteta niitä kiertopalkintoja - joista maakunnissa kohistaan - edes vastaan.
Saatetaan maksaa € 100,- ettei tarvitse ottaa.
Muistutan jokaisen kerran.
Ostakaa uudempia ja ehjempiä autoja vaikka pidemmällä rahoituksella kunnon autoliikkeistä!
Silloin ei kerralla menetä kaikkia pieniä rahojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435982
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2705088Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002934077- 122111
- 1831942
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901770- 1041393
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281339Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1041257- 661239