Surkeitten surkeeta porukkaa . painaa piilovikasta tietoisesti vaihtoon ja poraa täällä itkien kun on saanut liikkeestä sen toisen yksityiskusettajan tuoman piilovika pommin itselleen. Kusetatte toisianne puahhhh. Kerskutte muille että sainpas sen miinan painettua liikkeeseen. No sain vastaavan paskan kyllä tilalle ja sitten <kuuluu itkua>
Vastaukset 3
- Anonyymi
Olet kyllä ihan väärässä. Ei kauppaa noin tehdä.
- Anonyymi
Kun asioi kunnollisissa autoliikkeissä , niin mitään itkuja ei tule . Sinä kyllä jaksat itkeä jatkuvasti .
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
Olen omistanut lähes 20 autoa. Vain muutaman harvan ostotaipaleen alussa
ostamani auton kohdalla on on käynyt mielessä, että auto olisi kenties tullut
tarkistaa paremmin ja että sitä ei olisi kannattanut ollenkaan ostaa.
Mikä olikaan siis näiden autojen vika?
Ruoste, ruoste ja ruoste.
Lähes kaiken muun PYSTYY korjaamaan, mutta korjaaminen kaupallisessa korjaamossa ei välttämättä kannata.
Edustan pääkaupunkiseutua.
Olen aivan varma, ettei täällä oteta niitä kiertopalkintoja - joista maakunnissa kohistaan - edes vastaan.
Saatetaan maksaa € 100,- ettei tarvitse ottaa.
Muistutan jokaisen kerran.
Ostakaa uudempia ja ehjempiä autoja vaikka pidemmällä rahoituksella kunnon autoliikkeistä!
Silloin ei kerralla menetä kaikkia pieniä rahojaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 50593
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398